Erken evlenenler hakkında ne düşünüyorsunuz?

liseden mezun oldum. arkadaşlarım da hemen hemen 18 19 yaşlarındalar. 19 yaşında olan azdır bile. hemen herkes evlenmeye başladı. bu konu hakkında ne düşüyorsunuz? sadece bana mı saçma geliyor bu yaşta bu kadar sorumluluğu almak? hele ki günümüz türkiyesinde okumayan ve çalışmayan kadın olmak zorken nasıl böyle yapabiliyorlar?
Erken evlenenler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla