Erken yaşta evlenenler çok saçma değil mi?

Bakıyorum 19-20-21 yaşında evlenip çocuk yapıyorlar bana kalırsa erken yaşta evlenenler enayidir daha olgun değiller bir kere sonra da boşanıyorlar

Erken yaşta evlenenler çok saçma değil mi?
Cevapla