Ailemden gördüğüm şiddeti yıllar geçse de unutamamam normal mi 😔?

Üzerinden 2 sene gecti ama annemin beni dövdüğü iki erkek kardeşimin de sıkıştırdığı anı birinin elimi terse doğru büktüğü diğerinin de gözlüğünü alın dediği acımasızca hali unutamıyorum çok canım yanıuor bu duruma. Annrm belimde platinler olduğu halde sırtıma başıma yumruklarla vurdu sonra da sırf hocaya götürmek için hızlı hızlı bantlamaya başladı sanki annem değil gibiydi o an kardeşim kardeşim değil gibi. Bir an önce bu evden gitmek istiyorum Rabbim kurtarır inş.

Ailemden gördüğüm şiddeti yıllar geçse de unutamamam normal mi 😔?
Cevapla