Yıllar önce yaşadığım şiddeti unutamıyorum ne yapmam gerek?

Geçmişte lise egitimimin son dönemine kadar ailemden kucuk yasta her türlü siddeti gordum yeri geldi annem dovdu yeri geldi babam dovdu ve bu dovmeler artik gunluk rutin bi hal almisti. Okuldaki ogretmenlerime kadar arkadaslarima kadar apartmandaki komsulara kadar herkes bilirdi beni dövdüklerini. Bu yuzden onlardan uzaklasmak icin universiteyi sehir disina yazdim ve devlet yurdunda kalmaya basladim. 2 yil boyunca onlardan uzak kalinca psikolojik ve fiziksel siddet gormeyi birakinca cok huzurlu olmustum. Okul bitti mezun oldugum sehirde kalmaya devam ettim. Fakat anne ve babam surekli beni cagirdilar ve yanlarinda kalmami istediler telefonda cok kibar konusuyolardi benimle. Bende ailem duzeldi degisti zannedip gittim fakat 2 hafta sonra gercek yuzlerini gosterdiler. Simdi geri dönmek istiyorum fakat evden cikartmiyolar. Yemek yiyorum yeter yiye yiye catladin artik diyolar, iş bulamiyorum senden bi bok olmaz diyolar, geçen gün ruj surdum diye canimdan ettiler beni. Simdi açsam kapiyi çıkıp gitsem adim oglana kaçtı olcak. Ben napayim bana akil verin. Geceleri uyuyamiyorum korkuyorum surekli yasadigim siddet aklima geliyo. Travma oldu resmen. Boguluyorum burada.

Yıllar önce yaşadığım şiddeti unutamıyorum ne yapmam gerek?
Cevapla