AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
215Cevap
Asla değil.. Evlenmek kadar boşanmakta hak..
Sağ olun
Sende sağol ne demek
:))
😊
Hayır değil
Mutlu değilsen boşanırsın
İkinci evlilik olur zamanla ilk başta yaşadıklarını göze alarak daha dikkatli olursun telafi edersin. Veya evlenmezsin.
Boşanan çok
Evlilik zor
Olabilir
Olmuyorsa ayrılırsın
Zorla güzellik olur mu
Olmuyor
Ne ara evlendin sen
Kaç yıl oldu
Çok oldu
5 oldu mu
Oldu
Bekarkende konuştuk oradan hatırladım
Hmm peki
Değil, bekar kız seveceğime dul sevip sevap işlemek daha çok hoşuma gidiyor
Hmm iyiymiş
Evlenmek kadar doğal mutlu değilsen anlamada sorun varsa (şiddet varsa demek istemiyorum) dul ol çok sıkıntı ise çevreni ve arkadaşlarını değiştir senden değerli bir tek şey var bu dünyada oda yine SEN🙏
Evet en önemlisi yine kendim
Asla utanılacak bir şey değil. Bir gün herkes bu durumu yaşayabilir.
Tabi
Asla, bende Dulum, bir pislikten kurtugudum için gururluyum
Geçmiş olsun
Saol sanada
Teşekkürler
Rica ederim,
Neden ayrıldın?
Kafa yapılarımız uymuyordu sürekli kavga gürültü vardı saygımız bitmişti ayrıldık
Himm iyi yapmışız çocuk var mı?
Yok hayır
Ozaman daha kolay, bakma arkana, aç yelkenlerini
Evett
Yaş kaç?
34 yaşındayım
Dul seven kız seçer mi?
Çeşmeden su içer mi?
Ömür yarsız geçer mi?
Dul sevdim çulsuz kaldım ❤️
Ne güzel yazmışsınız
Ben yazmadım çiçeğim alıntı ❤️
Peki
Evet dul olduğum için her gece muzlu cici bebe yiyerek ağlıyorum.
Canınız sağ olsun
Bizim ülkemizde kadınsan cevabı evet erkeksen sorun yok oluyor.
Aynen öyle
Evlenmekte geçinemeyince boşanmakta haktır. Saygı kültürü yaygın olmadığı için korku kültüründe dul kadini risk olarak görüyor çoğu insan.
Çok doğru
Neden olsun? Herkesin kaderi aynı mı? Salla gitsin söylenenleri
Aynı değil haklısınız
Ben hiç evlenmedim 36 yaşındayım dul olmak kötü bir şey değil tabiatın kuralı kanunu
Doğru
Teşekkür ederim ne zaman istersen bana Dm den yazabilirsin yani bana diyorum ( hiç bir şey demeden, ince espri ☺️😏🥰❤️ Dm den yaz 🥰☺️🤗)
Rica ederim ben de teşekkür ederim
Yazacak mısın 😏☺️🥰❤️🤗
Bilmem
Utanç, insanın yaptıklarıyla ilgilidir yaşadıklarıyla değil.
Doğru haklısınız
Hayır neden utanacak bir şey olsun. Herkesin başına gelebilir günümüzde.
Tabi ya
Başın dik gez hayata pozitif bak her zaman
Deneyeceğim
Hayat devam ediyor
Tabii
🌹🌹🌹
:))
Asla utanılacak bir durum degil hayat bu bazen anlasmasin boşanır insan
Doğru
Bu hayatda insanın başına gele bilecek hiç bir şey utanılacak değil...
Haklısınız evet
Neden utanılacak durum olsun kadın kadındır her kadın sevmeyi sevilmeyi hakeder
Çok teşekkür ederim
Rica ederim
😊
Hayır değil niye erkeklerde dul oluyor ki boşanınca neden utanacaksın
Toplum baskısı
Kesinlikle yan tek taraflı değil erkeklerde dul oluyor bence onlarada kötü bakılsın ozaman
Bakılmıyor
Bakması lazım yani dullara kötü bakanlar utansın herkes bir değil
Tabi
Zarf pulu, zampara duşu sever. Dul diye bir şey kalmadı her ayrılan dul artık.
Evet
degil ama bakıs açısı pek iyi degil toplumda
Maalesef
Ne utanması milletin lafına bakıp bu konuyamı vardın
Yoo merak ettim sordum
Pek merak gibi değil sanki
Merak
😌😋
Hayır değil. Ne zamandan beridir dul olmak utanılacak bir şey ki?
Uzun zamandır
Hiç de bile değil. Dul olmak evlenmek kadar doğaldır. Hiç böyle düşünmemelisin. Hayatta her şey var. Unutma bunu.
Sağ olun
Ne demek, siz de sağ olun
Rica ederim
Değil aslında ama bazı kadınların yanlış hareketleri genellemelere sebebiyet verebiliyor
Ne yazık ki öyle evet
insanlar kendilerine bakmadan herkes hakkında bişeyler düşünüyo
Maalesef
Kötü niyetli insanların kadınları sindirmek için oluşturduğu bir algı bu. Özgür bir kadınsın. Hayatında bir erkek yok ve bekaret baskısı da yok. Çekemiyorlar o yüzden utandırmaya çalışıyorlar. Hiç bir erkeğin dul olduğu için utandırıldığını gördün mü? Hayır çünkü erkek onlara göre zaten özgür. Kadın özgür olmamalı onlara göre. Korku ve utancın esiri olmalı onlar için kadın. İçindeki sese kulak ver! Dışardaki seslere değil. Çünkü o kalbi sen taşıyorsun başkası değil. 😉
Kadın ve erkek ayrımcılığı
Değil ama öyle yapıyorlar sanki köyü kadın metres farklı gözle bakıyorlar
Evet çok kötü
Allah bilsin
Aynen
Kesinlikle utanilacak bir durum degil
Gecmis herkesin kendi hikayesi
Karakter onemli
Haklısınız
Sence öyle mi? 20 yıl öncesinde kalmadı mı bu saçma düşünceler
Hâlâ daha var
Boşanmış olmak utanılacak bir durum değil hayata dair bir durum.
Evet haklısınız
Yok yahu toplumda böyle geri kafalılık var baskı var
Ne yazık ki
"İnsan olmak utanılacak bir şey mi? " demek mi istedin?
Mantıklı
Utanma dul kadınları daha güzel ve tatlı buluyorum ⚘❤
Sağ olun
Utanılacak bir şey değil ama çok zor bir durum topluma kabul ettirmek.
Aynen öyle
Saçmalama kimse geçmiş ilişkileri yargılanmamalı. Çünkü bundan ibaret değiliz.
Orası öyle tabi ama ne bileyim
Hayır değil herkes mutlu evlilik hayali ile başlar ama bazen olmaz veya eşin vefst eder falan.
Evet öyle doğru
Tabii ki değil. Ayrıca neden utanılacak bir durum olmalı o da ayrı bir konu!
Bilmem öyle merak ettim sordum teşekkür ederim
Asla değil. Utanılacak bir şey yapmamışsın ki.
Orası öyle tabi
Topluma aldırma. Hem tekrar evlenen bir sürü arkadaşım var. Biri hariç hepsi ikinci evlilikte çok mutlu.
Genelde öyle oluyor evet
Hiç de utanma. Hem gençsin daha.
Teşekkürler
Rica ederim.
:))
;)
Hayır tabiki. Eşiniz sağ mı yoksa Boşandınız mı
Boşandım
Ozmn dul değilsin boşanmış bekar birisin 😀
Sağ olun
Dul olmak boşanmış olmak sevmediğin biriyle bir ömür heba olmaktan daha iyidir.
Milletin ne düşündüğü, ne dediği umrunda olmasın
Çok teşekkür ederim
Rica ederim
😊😊😊
😊😊
nie utanılacak bişi olsun ki evlenmekde boşanmakda kişinin en doğal hakkı. sadece dullar erkeklerin ilgisini daha fazla çekiyo orası ayrı :D
Maalesef
Hayatın ne getireceği belli olmaz belki bizde evlenip boşanıcaz kötü gözle bakmak haddimize mi?
Değil
Hiç değil ama bu ülkede bu konuda cehalet fazla olduğu için çok da ortaya çıkarmamak lazım, rahat etmek için
Katılıyorum
utanılacak bir şey değil ama saklanması gereken bir şey maalesef çünkü dul kadınlar erkekler için bir av oluyor zaten duygusal boşlukta ihtiyaç duyuyordur deyip yakşalaşan çok olur o yüzden birinden gerçekten hoşlanmadan bunu söylememek gerekiyor
Çok acı ama gerçek
Hayır sonuçta düzgünce evlenip ne yaşadıysa öyle yaşamış kötü bişi yapmamış niye ayıp olsun ki sevgili olup her ay biriyle takılmaktan iyidir en azından
Çok doğru evet
Değil canım ne alaka kötü bir şey yapmamışsın ki evlilik tek taraflı değil karşı taraf yerine getiremiyorsa ayrılık kaçınılmaz yapacak bir şey yok
Aynen öyle katılıyorum
neden utanılacak bişey olsun ki insanlar anlasamayıp bosanabilir ya da ya da eşini kaybedebilir bunlar çok normal şeyler bi kere evlendin ve bitti diye seni ötekileştirenlerin utanması lazım
Toplum sağ olsun
toplumun düsündüklerini umursasaydık sokağa cıkamazdık biz kadınlar hep yargılanırız önemli olan önemsememek
O da doğru
Değildir. Çoğu insanın başına gelen bir şey.
Evet öyle
Kafaya çok takmamak lazım
Zor ama
Haklısın elbette insan ister istemez kafasına takar ama çevreye göre de yaşayamayız. Sonuçta bu kötü bir şey değil ki.
Doğru
Elbette 👍👉
;)
🙃💫
Evlenmek kadar boşanmakta doğaldır, üzerine ekstra anlam yüklemeye gerek yok..
Haklısınız evet
Eski kafalı insanların düşündüğü iğrenç şeyler bunlar neden utanılacak şey olsun sevgili olunca ayrılmıyormuşsun aynı şey
Orası öyle tabi ama ne bileyim
Ne alaka dul olmak utanmak... alakası yok. Düşüncesi bile yanlış.
Çok teşekkür ederim
Rica ederim...
Neden utanılacak bir şey olsun ki? Sen utanıyor musun? Ya da dul musun
Utanmıyorum evliydim ayrıldım
Çocuk var mı
Yok
Öyleyse sorun da yok, yaş kaç ve kaç yıldır ayrısın
34 yaşındayım 6 sene olacak
Ev kadını mısın
Evet
Seni uzunca bir süredir görüyorum burada. Dul olan sen misin?
Evet
Çocuk var mıydı peki
Yok şükür
İyi tarafından bakalım
Bu iyi en azından
Peki ne kadar süre evli kaldın
Dahası ayrılık sebebin neydi
Şiddet falan mıydı
3.5 yıl evli kaldım kafa yapılarımız uymuyordu sürekli kavga gürültü vardı saygımız bitmişti ayrıldık
Saygı ölünce sevgi de canlı kalmıyor maalesef. Şiddet var mıydı peki evlilikte?
Aynen öyle hayır yoktu
Şiddet olmadığına sevindim
😊
Çalışıyor musun şimdi yani kafanı meşgul edecek bir işin var mı
Çalışmıyorum
İş aramıyorsun sanırım
Aramıyorum
Hangi şehirdesin sen
İzmir
Yakınım buluşup sevişebiliriz 😃
Gerek yok iyi geceler
Grevde misin
Hmm evet
Bence özlemiş olmalısın
Anal yaptın mı hiç
Yapmadım yapmam da size iyi geceler
Yalatır misin peki arka deliğini
Asla
O zaman memeni yerim senin
Kaç beden onlar
Tekrar yazmayın
Cevap verir misin soruma
Yazmayın diyorum.
İçeriden mi yazayım
Evett
Yazdım içeriden
Tamam
Ama cevap vermiyorsun içeriden
Sizin amacınız ne anlamadım çok rahatsız ediyorsunuz yazıp huzursuzluk vermeyin iyi geceler.
Bebeğim içerde yaz dedin yazdım cevap vermiyorsun ayarsız şey amacım seninle buluşup sevişmek açık açık söylüyorum işte
Avcilara karsi kendinizi koruyun yeter
Mutlaka sebepleriniz vardir
Koruyorum
ne kadar oldu ayrılalı
6 sene olacak
Hic mi biri girmedi hayatiniza? Cocuk varsa genelde uzak kaliyor kadinlar.
Bu arada psikologum yazabilirsiniz
Girdi tabi çocuk yok neyseki
O zaman sorun yasamaniz daha yuksek
Maalesef
Evlilik dusunuyormusunuz tekrar
Düşünmüyorum
o zaman zaten yataga ıllakı gıdecek
Evet
ne iş yapıyosunuz
Çalışmıyorum
aılenle mı kalıyosun
Aynen
sehır
İzmir
bende
Ülkemizde erkeklerin bakir olanıyla, kadınların dul olanının aşağılanması iğrenç bir şey...
Evet ya
İnsanın başına her şey gelebilir utanılacak bir şey değil dulum demek veya böyle düşünmek yerine evlendim boşandım diyebilir insan unutmayın herkesin başına gelebilecek hayatın doğal bir hareketi :)
Tabii ki evet
Asla. Göğsünü gere gere söyleyebilirsin. Dulum. Şen Dulum 😃
Kadınlar için zor
Kötü bişey değil hayat devam ediyor yenilerini bulursun
Çok teşekkür ederim ya
Utanılacak o kadar çok şey varken bu en sonuncu olabilir
Çok doğru evet
Önce insan olmak önemli... Hayatta her şey gelebilir insanların başına... Üzülmeyin insanların ön yargılarına...
Teşekkürler
Herkesin başına gelebilecek bir şey.
Önemli olan, durumunuzdan aç kurtların faydalanmaya çalışmasına izin vermemek
Kesinlikle
Yok dul oldugun icin utanilcak bir sey yok ama bu soruyu sordugun icin malligindan utan bence canım siz yaaa
Utanmama gerek yok merak ettim sordum