Biliyorum ayıp degil hastalikda degil ama yinede cok utandim ne düsünmüstur hakkimda anlamıs mıdir?

Sey biz arkadaşimla mesajlaşiyoduk o sıra ikimizde regl olduk oyle konusurken konustugum birisi var uzun zamandir tanisiyoruz ara ara benim ozel gunlerime sahit oldu benim utandigimi bildigi icin cok ustunde durmuyo dun de arkadasima mesaj atcam diye ona attim cok agrimin oldugu bi mesajdi cok utandim mesajida gordum biz o an onunla bi konuda konuscaktik ama sen bugun dinlen sonrada konusuruz dedi normalde aramiz iyi degildi ama bi anda bana iyi davranmaya basladi ben uzun süredir griptim dis agrisi derken ne anlamistir acaba cok zeki birisi de bi kac gun sonra buluscaz sana bisey vercem dedi

Biliyorum ayıp degil hastalikda degil ama yinede cok utandim ne düsünmüstur hakkimda anlamıs mıdir?
Cevapla