AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
215Cevap
Hayır neden utanilcak bişey olsun sapik fikirliler sadece dullara umut vaad eden bakışlarla bakarlar o kötü oda onların pisliği yanlışı
Çok haklısınız
Hayır en azından benim bii sevgilim oldu barii diye bekarlara hava atarsın🤩
Olabilir
Sana bunu sorgulatan insanlar ne kadar kötüler onun suçu mu bundan neden utansın
Almila T. akipp atar mısın lütfenn
Hayat işte
Yoo harika bişeydir eminim, artık herkes senin olabilir düşünsene 🤩
Yani evet
Hayatta her şey insanlar için cnaım. ne var bunda utanılacak Allah aşkına.
@Emelady günün mantıklı yorumu 👏🏻
@Delioğlaaan cnaım yazmışım yanlışlıkla :(((
Biz anladık sen üzülme cnaım😅
@Delioğlaaan ♥
☺️🌹
Ne bileyim merak ettim sordum
Asla değil kader bu insanın başına ne geleceği belli değil ki
Katılıyorum
Hayır neden utanılacak ki bırakan ve bu seviyeye getiren utansın
Kesinlikle
Ben dul olan insan hayatı daha iyi bilen yol gösteren olabilir ama bu herkes için değil
Tabi evet
Dukluğa sıra gelmeden önce hayatta utanılması gereken çok fazla şey var
Çok haklısınız
Biliyorum
:)))
değil tabiki bebeğim kendi ayakların üzerinde durabilirsin
Teşekkür ederim
Niye ayıp olsun bende dulum hem dul değil bekar oluyorsun
Öyleymiş
Niçin utanasın çok saçma, karar sizin kararınız onu yaşayın
Teşekkür ederim
Utanılcak bir sey yok ama başkalari farklı düşünebiliyo art niyetli yaklaşabilir mesela
Art niyetli çok
Sanalda mı reelde mi yani şunu diyim art niyetli kadın olunca erkek şansınî deniyo
Her 2 si de
Hâla o kişiyi ister istemez görüyo musun etrafında
Yok görmüyorum
En azından iyi bu, çocugun filan var mı çalışiyo musun
Çocuk yok çalışmıyorum
İnsallah mutlu olursun canını sıkma gün doğ. adan neler dogar
Bu arada rahatsiz olmazsan seni takip edebilir miyim
Çok teşekkür ederim
Rica ederim
Memleket hangi bölgeden belki şehir yazmak istemexsin
İzmir
Bir sey sormuştumda rahatsız olmazsa takip edebilir miyim diye bende uşak😀yakınmisiz
Evet yakın
İstek attım sana bi bakmışsın güven olursa tabii İzmir'de çelebioglunda bomba yeriz☺️😀
Gerek yok teşekkür ederim iyi geceler
Tamamdie iyi geceler
Niye utanacaksın anlın ak kimseyede hesap vermek zorunda değilsin
Teşekkür ederim
Bilmiyorum bunu henüz çünkü yeni girdim boşanma yoluna. Umarım daha güzel olur her şey..
Teşekkür ederim sizin için de
Tabi ki de değil ama işte bizim toplumu biliyorsun
Biliyorum
Evlilik olduğu kadar boşanmakta normaldir... Bunu dul diye adlandıramayız :)
Haklısınız tabi
Orspu olanlar kendini öyle görmüyorda sen niye utanasın
Merak ettim sordum
neden ya ne alaka esc ler bile utanmiyor mk geyler utanmiyor sen neden utaniyorsun
Merak ettim sordum sadece
Alevi Atatürkçü dul solcu
Hepsiyle de grur duyuyorum
Ne mutlu size
Allah Allah Can
;)
⚔️.
Hem solcu hem ATATÜRKÇÜ nasıl olabiliyorsun
Solcular Atatürkçü olur nerde yaşıyorsun
Atatürkçü olduğunu iddia edenlerin solcu olması veya solcu olduğunu iddia etmesi neyi savunduğunu bilmediğindendir. Solculuk/komünizm hiçbir zaman Atatürk militarist ve Cumhuriyetçi bir adamdı. Devrimciydi ama sağcı devrimciydi. TÜRK milliyetçisi ırkçı bir adamdı. Ruhu şad olsun, yüce Türk milletinin tek başbuğ'u kendisidir...
Solcular Cumhuriyetci olur zaten
Bir vaktinde Anıtkabir'e gidersen orayı doldurup tasiranlari da kalbinde taşıyanları da görebilirsin
Konumuzla alakası yok
Kesinlikle
İyi geceler
Hayır tabiki ne alaka
Merak ettim sordum sadece teşekkür ederim
Lan durun cevaplamayın artık
Neden öyle dediniz
Yok yanlış anlamayın, bu kadar cevap verilen soru görmemiştim, şakasına dedim aslında.
Sağ olsunlar baya yazdılar
Evet türkiyede size iyi gözle bakılmaz cunku hemen evlen
Evlenmek istemiyorum
Ozaman dul oldugunu syleme
Haklısınız
Değil ama olmak istemezdim
neden peki
Ayrılık ya da ölüm ikisi de kötü
hee zor oluyor tabi ama evlenmekte zor
Zor oluyor
Ben evliyim fakat yarın hayat ne gösterir bilemem herkes birbirine saygı duymalı
Kesinlikle
Hayır değil evlenmek kadar boşanmakta gayet normal
Bencede
Hayır ama buna önce sen inan.
Haklısınız
Utanılacak bir şey olduğunu düşünmüyorum.
Peki o zaman teşekkür ederim
Tabikide değil çok saçma
Merak ettim sordum
Değil tabi. Ama tehlikeli
Neden
Öncelikle Allah kimsenin yuvasını bozmasın gerçekten zor. Şu yüzden tehlikeli, boşandıktan sonra çevrenizde size gösterilen şirin ve tatlı yüzlerin aslında ne kadar artniyetli olduğunu defalarca deneyimledikten sonra anlıyorsunuz. Kendini bilirkişi zanneden insanların hayatınıza sürekli karışması ve saçma sapan insanları size önermesi. En tehlikeli olan ise duygusal ve nefsi bir hassasiyet, size saçma gelebilir ama bunu bilip bilmeden söylemiyorum. O hassasiyet ve bir hayata başlama umudu insanı dalından kopan bir yaprak gibi sürüklüyor bazen. Bazı insan iyi gelebilir, eski günlerdeki huzuru verebilir ama onun beklentisini işin sonunda anlamak. Neyse bayağı şey var da uzatmayayım
Üzücü şeyler
Elbette. Ama en tehlikelisi o gönül ve nefsi hatalar. Kimse kınadığını yaşamasın derim
Kesinlikle
O gözle bakan utansın
Evet
Evet
:))
:)
asla degıl dul bırakanlar utansın
Utansın
Yok neden utanılacak bir şey olsun ki😃🐇
Toplum sayesinde
Yaaaaaa dul olmaya da mı laf yapıyorlar ilginç bir toplumuz ya her şeye maydanoz oluyorlar gitsin onlar evlensin neden başkasına karışıyorlar ki ne hakla ne münasebet ya ister evlenirim ister boşanırım istersem hiç evlenmem onlara Ne dış kapının dış mandalları önce dönüp kendilerine baksınlar ondan sonra gelip laf yapsınlar aaaaaaaa sinir oluyorum böyle insanlara benim sorunum başkalarını geri ne hakla!!!
Diyecek bir şey yok
Maalesef 🥲
:(
Hayır neden utanç verici olsun
Merak ettim sordum
Bende boşandım mutsuz evliliği idare etmeye gerek yok
Tabi orası öyle
🌸🌸
😊😊
Bu durumla dalga geçenler bir gün o duruma düşer.
Düşer evet
Hayır değil tabiki asıl gurur duyalacak onlardır tek başlarına bazıları erkekten daha erkek
Aynen öyle katılıyorum
Hayır neden utanılacak bişey olsun
Merak ettim sordum sadece
Her medeni durum hepimiz için ☺️
Doğru
Niye utanılsın? Hayır değil.
Teşekkür ederim
Duruma göre değişir mi bilemedim.
Değişmez
utanılacak bişey değil
Teşekkür ederim
rica ederim
:)
Kesinlikle değildir
@DarkAngelNyxx boşalınca mı dul olunur eş ölünce mi
@Ahrazbirisi bana göre eş ölünce dul olunur, lakin boşanmış kadına da dul diyenler var maalesef
Bssy dcem sna
@Ahrazbirisi 👀👂
Aylar oldu evliyz halen daha bsey olmadı bzm şaka gibi
Bu normal mi
@Ahrazbirisi değil, profesyonel yardım almalısınız
Bulman mümkün mü beni?
@Ahrazbirisi psikolog değilim 😅 eşinle birlikte çift terapisi almalısınız
Ya değilsin tamam da çok ulu Orta konuşamıyorum diye yazar msn diye ddm sadece
Sağ olun
Dul olmak neden utanılacak bir şey olsun ki yani
Öyle merak ettim sordum
Normal bir Helin tabi de
Aslında bekar kalmak utandırıcı yani dul değil de
Anladım
Yani dul kalmak da olabilir ama hiç evlenememiş biri olarak bence bilmiyorum evlenmek istiyorum özelden Bir şey sorabilir miyim
? cevap
Buradan sorabilirsiniz
Herkes evlenip boşanabilir.
Utanılacak ne var?
Bilmem öyle merak ettim sordum
Tabikide değil
Teşekkürler
Rica ederim
😊
Dul demeyelim bekar diyelim.
Tamam
Sorsan değil
Ama utanacak hale getirirler.
Evet çok kötü
Değil neden olsun
Toplum
Bizim topluma takılma yüzyıl daha geçmesi gerek medenileşmesi için
Ne yazık ki öyle evet
Davar olsn toplum için ne yazıkki.
Evett
Yooo niye utanacaksın ki
Toplum işte
Utanılacak bir şey değil
Çok teşekkür ederim
Rica ederim ☺️
:))
🙃)
Ben avantaj olarak bakıyorum :)
Ne güzel
Hayır, olağan bir durum
Evet olağan oldu
Evet şahsen ben utanıyorum
Neden
Neden utanılacak bişey olsun ya
Toplum baskısı
Bakın herkes bişi söyler herkesin bi fikri vardır ama hepsinin görüşü kendini ilgilendirir peygamberimiz Allah’ın ne sevgili kulu ilk eşi hz hatice annemiz dul du zengin di ve efendimizden büyüktü kimsenin dediğine bakıp moralimizi bozmayın nasip işi bu işler alın yazısı
Evet ya
Sen kimsin ya da ben kimim ya da o lafı söyleyen kim biz kimiz bu yakıştırmayı yapıyoruz
Çok acı
Ama gerçek
Aynen
Hayır neden olsun ki
Toplum baskısı ya
Cahil toplumlarda öyle karşılanır.
Doğru tabi
Hayır değil ben de dulum utanmadan söylüyorum bak
Erkek olunca sıkıntı olmuyor
Kadın olunca da sıkıntı olmamalı
Olmuyor
Maalesef bu toplumun cehaleti biliyorum
:(
Hayır
Utanç Korkaklar içindir
Peki o zaman
Değil eskide mi yaşıyoruz
Hayır
Neden utanılacak bir şey olsun
Toplum sayesinde