Evlenince eşinizin anne babasına 'anne-baba' diyebilecek misiniz?

Ablalarımın eşleri, annem ve babama hiç 'anne-baba' diye hitap etmiyorlar, edemiyorlar sanırım.
Ama ablalarım onlarınkine diyor ! :D

Siz diyebilir misiniz, o şekilde benimseyebilir misiniz?
Evlenince eşinizin anne babasına 'anne-baba' diyebilecek misiniz?
Cevapla