• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Evleneceğiniz kişinin anne ve babasına rahatlıkla anne-baba diyebilir misiniz?

_Süveyda u
_Süveyda Takip Et
FenomenMaster Yaş: 36
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
65
Yapay Zekaya Sor
Evleneceğiniz kişinin anne ve babasına rahatlıkla anne-baba diyebilir misiniz?
Şimdikiler teyze amca diyorlar gerçi siz ne dersiniz?
Evleneceğiniz kişinin anne ve babasına rahatlıkla anne-baba diyebilir misiniz?
Cevapla
Babalık Soruları Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
11 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Bihteeerrr u
    Bihteeerrr Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Teyze belki tanışma aşamasında çekinildiği için daha uygun olabilir..
    Ancak ben anne denilmesi taraftarıyım evlilikte sürecinde. Sevdiğim adamı dünyaya getiren kadın, benim için önemli, özeldir onun annesi aynı zamanda benim de annemdir. Yani bu bakış açısıyla yaklaşırım. 🌿

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Perikızı__
    Perikızı__ Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Onların bana gösterecek olduğu yakınlıkta ilgili bir şey. Samimi olursa, sevilmiş olduğumu hissedersem, güven verirse derim. Zorluk falan yaşamam. Neticede onlar, da artık benim yeni ailem.

    0
    0 Yorumla
  • Nesliççe
    Nesliççe Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 741 cevap paylaştı.

    Bana olan tutumlarına bağlı biraz da. Kızı gibi görürseler neden demeyeyim. Dış kapının dış mandalı gibi davranırsalar ben de bey hanım diye hitap ederim😂

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

67

Cevap

34

Cevap

  • PiLLy_BheBek
    PiLLy_BheBek Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 83%
    +1 yıl

    Evlenince eşin annesi ve babası kendi anne ve babamız gibi hürmet edeceğimiz insanlar olurlar, o yüzden anne ve baba diye hitap edilir. Her şeyden önce benim sevdiğim adamı yetiştirmişler , belki onda en çok sevdiğim bir huyu annesinin sayesindedir) Hürmette kusur etmem, anne ve baba diye hitap ederim

    1
    0 Yorumla
  • Ütü-Masası
    Ütü-Masası Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 29
    +1 yıl

    Demem. İsmiyle hitap edip Bey/Hanım demeyi tercih ederim.

    2
    0 Yorumla
  • itallfelldown
    itallfelldown Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Derim herhalde bilmem ki birini gördük uygun akıllı ahlaklı biri çıktı hoşlandık evlendik de burası mı kaldı düşünecek

    1
    3 Yorumla
    • _Süveyda u
      _Süveyda
      +1 yıl

      Konu oraya da gelecek ama 😀

      Yorumla
    • itallfelldown
      itallfelldown
      +1 yıl

      Oraya gelsin de anne baba deriz jsjdjdjsj

      Yorumla
    • _Süveyda u
      _Süveyda
      +1 yıl

      Hehhh istediğim buydu snsjsj

      Yorumla
  • Lifeisnice
    Lifeisnice Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben annesine SULTAN babasına da ORGENERAL derim😂😂😂

    1
    1 Yorumla
    • _Süveyda u
      _Süveyda
      +1 yıl

      Mantıklı sjsjs

      Yorumla
  • FloraBacchus
    FloraBacchus Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Tüh ben de teyze amca deseydim Keşke.
    Şimdiden sonra söylesem kabul olur mu acaba. 😄

    1
    5 Yorumla
    • _Süveyda u
      _Süveyda
      +1 yıl

      Sakil durur deme😀

      Yorumla
    • FloraBacchus
      FloraBacchus
      +1 yıl

      Hanım bey diye hitap edeyim madem fdjdj

      Yorumla
    • _Süveyda u
      _Süveyda
      +1 yıl

      Devlet dairesinde misin güzelim sen djdndn

      Yorumla
    • FloraBacchus
      FloraBacchus
      +1 yıl

      Elite bir aileden geliyorum fjfjd

      Yorumla
    • _Süveyda u
      _Süveyda
      +1 yıl

      Hummm😀

      Yorumla
  • rumeysa_1
    rumeysa_1 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 94%
    +1 yıl

    Bilemiyorum. Yani evet, belki doğru olan budur ama gerçekten ben evleneceğim kişinin anne babasına direk "anne-baba" diyecek olursam sanki eşimle "kardeşmişiz" gibi bi his oluşacakmış gibi hissediyorum. Umarım evleneceğim kişinin ailedi bu konuda anlayışlı olur 😊

    0
    0 Yorumla
  • AsabiÖküz
    AsabiÖküz Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 96%
    +1 yıl

    34 bedenli küçük memeli küçücük fındık kalçali sıfır basenli incecik bacaklı Yasemin Özilhan tadında garı bulduk da...
    Anasına babasına nasıl hitap edeceğim kısmı kaldı
    Peh...

    2
    12 Yorumla
    • Tuana_07
      Tuana_07
      +1 yıl

      İnsan bir tane de karakteristik özellik sayar be bune :))

      Yorumla
    • AsabiÖküz
      AsabiÖküz
      +1 yıl

      @Tuana_07 hee bak onu unuttum
      Ekleyeyim hemen
      75B memeli olsun 😝

      Yorumla
    • Tuana_07
      Tuana_07
      +1 yıl

      Allah kahretmesin. 🤦🏼‍♀️

      Yorumla
    • AsabiÖküz
      AsabiÖküz
      +1 yıl

      @Tuana_07 çok amin 😀

      Yorumla
    • _anonim_hesap_
      _anonim_hesap_
      +1 yıl

      Kadının bacakları çubuk gibi

      Yorumla
    • AsabiÖküz
      AsabiÖküz
      +1 yıl

      @_anonim_hesap_ ben böyle seviyom apla
      img-morhipo.mncdn.com/.../[img][5][1].jpg

      Yorumla
    • _anonim_hesap_
      _anonim_hesap_
      +1 yıl

      Benimde fiziğim öyle kilo almak için diyetisyene gidiyorum. Kendime bakıp bakıp ağlıyorum. Böyle seven insanların olması şaşırttı

      Yorumla
    • AsabiÖküz
      AsabiÖküz
      +1 yıl

      @_anonim_hesap_ o zaman beni bul yavrum 🤪

      Yorumla
    • Matmazellz
      Matmazellz
      +1 yıl

      Garı denmez kadın denir köyden inmişsiniz bari bu kadar belli etmeyin.

      Yorumla
    • AsabiÖküz
      AsabiÖküz
      +1 yıl

      @Matmazellz öküze saygılı olur musun azcık manyak garı 😝

      Yorumla
    • Matmazellz
      Matmazellz
      +1 yıl

      Yemin ederim erkeklerden tiksiniyorummm 😫

      Yorumla
    • AsabiÖküz
      AsabiÖküz
      +1 yıl

      @Matmazellz ben de senden yavrum
      Ben de senden...

      Yorumla
  • FırtınAli61
    FırtınAli61 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 72%
    +1 yıl

    Diyemem. Özellikle de baba diyemem. Küçükken vefat etti. Kullanamadım fazla o yüzden o kavram bende yok. Başkasına da kullanamam gibi geliyor. Anne ise belki derim yani bilemiyorum😅

    1
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Derim benim için sorun olmaz. Çünkü eşimin ailesi benim de ailemdir. Ama asla annecim babacım diyemem. Kendi aileme bile diyemem. Ben babama hoca diyorum hocam diyorum.

    1
    0 Yorumla
  • geistim
    geistim Takip Et
    Yoda Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Onu bilmiyorum da ben anne babama eşimin anne baba demesine izin vermem galiba. Çünkü benim ebeveynlerim onlar, onun değil. Biraz sıkıntı çıkarabilirim bu konuda ☾

    1
    0 Yorumla
  • Abdurrahman00t
    Abdurrahman00t Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 70%
    +1 yıl

    Hayır, diyemem. Demek zorunda da değil bence kimse.
    Anne baba hitap şekilleri kişinin kendi ailesine özeldir bence.

    2
    0 Yorumla
  • YarabantlıRakıŞisesi
    YarabantlıRakıŞisesi Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Annelik ve babalık görürsem tabi ki derim. Bana nasıl gelinirse öyle giderim. Kayın baba ile karşılıklı sohbet olmazsa ne anladım o işten.

    1
    0 Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    derim. Onun annesi babası benim de annem ve babam. Gocunmam, öyle olması gerekiyor. Teyze amca nedir? 🙆‍♀️

    1
    0 Yorumla
  • LEYYA_GS
    LEYYA_GS Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 63%
    +1 yıl

    Bir anda alışmak zor gelir ama birbirimize olan samimiyetimiz ve iletişimimiz güzelse bir süre sonra alışırım bu duruma.

    1
    0 Yorumla
  • özgürce14
    özgürce14 Takip Et
    Yoda Yaş: 48 , eic 90%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 321 cevap paylaştı.

    Epey bir süre hiçbir şey diyemedim. Sonrasında eşim alınganlık yapınca mecburen yavaş yavaş demeye başladım.

    1
    0 Yorumla
  • perlamare
    perlamare Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Bunu demeyecek/diyemeyecek olan evlenmesin arkadaş.

    2
    0 Yorumla
  • SadeTurkKahvesi00
    SadeTurkKahvesi00 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Derim yahu ne var candan insanlar olsunlar yeter benim için

    2
    0 Yorumla
  • merakettimmişte
    merakettimmişte Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    teyze amca ne ya 😀 anne baba derim ama annecim falan diyemem

    1
    0 Yorumla
  • -ViviR_-
    -ViviR_- Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 706 cevap paylaştı.

    Yok kanka desinler))
    Iki tarafta saygı duymak zorunda..

    1
    0 Yorumla
  • kırmızılego
    kırmızılego Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    Ne teyzesi ne amcası yaa tabi anne baba denir ve derim ben de. Zorlanma öyle çok

    1
    0 Yorumla
  • zeynebpbuyukinan
    zeynebpbuyukinan Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben siz diye hitap ederim anne baba demem ama teyze amca demek de çok saçma

    1
    0 Yorumla
  • Sine_mSu
    Sine_mSu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 69%
    +1 yıl

    Eşim cok rahat dedi annacım babacım diyor ben diyemedim kayınvaldem hic değilse yabancıların yanında hacı anne de dedi ozaman kendi annemin zoru ile mecbur kaldım. Anne diyorum ama 15 sene oldu hala ağzımda büyüyor derken.

    0
    0 Yorumla
  • KaptanMagaralı
    KaptanMagaralı Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Ailesi çok önemli
    Sıcak kanlı insanlarsa ederim

    2
    0 Yorumla
  • Makınelıtufek
    Makınelıtufek Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 658 cevap paylaştı.

    Anne baba demek yakın demek onlarda eşinin aileside kimse demek istemiyor hele baynlar eş aşlesiyle duşman gıbıler dunyayıda verseler gelıne eşinin ailesiyle anlaşan gelin cok az gördum

    0
    0 Yorumla
  • _Daphnee_
    _Daphnee_ Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 836 cevap paylaştı.

    Ben arkadaşlarımın annesine babasına falanda isim ve sonuna anne baba eki getiriyorum o yüzden hiç sırıtmaz ... Anne faln diyebilirim

    1
    3 Yorumla
    • EmirAdakul
      EmirAdakul
      +1 yıl

      Tam evlenilmelik 🤪🤪🤭

      Yorumla
    • _Daphnee_
      _Daphnee_
      +1 yıl

      @EmirAdakul evde kalmak istiyorum sjsn

      Yorumla
    • EmirAdakul
      EmirAdakul
      +1 yıl

      Sen bilinn hsjsh

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    İsmi ve hanım bey derim heralde jednjeıne bilmiyorum ya çok garip geliyor

    1
    0 Yorumla
  • Yâvheheeya
    Yâvheheeya Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 313 cevap paylaştı.

    Ben zor anne baba dedim. Teyze mi desem hanim mi desem emmi mi desem ne desem diye cok ugrastim. Bir kere anne baba deyince devami geliyo

    0
    0 Yorumla
  • qmpzwnox
    qmpzwnox Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Derim hatta annem babam kadar olmasa da sever Sayarim canım eşimi yapmışlar umarım onlarda beni sever sizi seviyorum gelecekteki canım ailem

    2
    0 Yorumla
  • umursamazbirkedy_
    umursamazbirkedy_ Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır diyemem. Özellikle annesine anne diyemem imkansız. :D Bir tanecik annem var çünkü.

    1
    0 Yorumla
  • MaşaKocaAyıı
    MaşaKocaAyıı Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Teyze amca diyeni hiç görmedim

    1
    2 Yorumla
    • _Süveyda u
      _Süveyda
      +1 yıl

      Alla alla ben niye çok görüyorum.

      Yorumla
    • MaşaKocaAyıı
      MaşaKocaAyıı
      +1 yıl

      Türkiye’de yaşamıyorsun belki

      Yorumla
  • Pokerrface
    Pokerrface Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Bana hep garip gelmiştir kendi anne babamın yerine koyamam söyleyeceğimi sanmıyorum

    0
    0 Yorumla
  • KıyametAlameti
    KıyametAlameti Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 62%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Anne-baba gibiyse derim. Hissetmem gerek öncelikle 😇

    0
    0 Yorumla
  • ŞerefBekirAşkın26
    ŞerefBekirAşkın26 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 46%
    +1 yıl

    Derim baba yi bilmiyorum babam olmadığı vefat ettiği için

    0
    0 Yorumla
  • Pınar3232
    Pınar3232 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 60%
    +1 yıl

    Bence herkes kendi anne babasına demesi gerek bir insanın bir anne babası var

    0
    0 Yorumla
  • Pnrakgl
    Pnrakgl Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 94%
    +1 yıl

    babami kaybettigim icin baskasina baba demek cok zor oldu

    0
    0 Yorumla
  • EmirAdakul
    EmirAdakul Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 59%
    +1 yıl

    Evet, rahatlıkla söylerim. Zorlukta çekmem. Çünkü gerçekten bir mevi manevi anne ve babam oluyorlar.

    0
    0 Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    1 sene kadar diyememiştim. Sonra sadece gerektiğinde kullandım. Bayram seyran olunca falan :)

    0
    0 Yorumla
  • malayani_
    malayani_ Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    evlenecek kadar sevmişsem derim ama ismiyle beraber. canan anne gibi

    1
    0 Yorumla
  • Matmazellz
    Matmazellz Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Kendi babama baba demekte zorlanıyorum.

    2
    1 Yorumla
    • Matmazellz
      Matmazellz
      +1 yıl

      Onlara diyebilicegimi sanmıyorum yani.

      Yorumla
  • Neveaşıkbiri
    Neveaşıkbiri Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Hayır annem babam zaten var

    1
    0 Yorumla
  • HinchAmarillo
    HinchAmarillo Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    başlarda bocalarsın ister istemez. Karşı tarafın tavrına göre hareket edersin

    0
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.

    Tabiikide derim bunun lafı bile olmaz

    1
    0 Yorumla
  • Selimcan3460
    Selimcan3460 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 87%
    +1 yıl

    Öyle davranırsalar evet derim 🤣

    1
    0 Yorumla
  • sananebendenulen
    sananebendenulen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Anne ya da baba demem valide, peder derim😂😂

    1
    0 Yorumla
  • Guseeee
    Guseeee Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 42%
    +1 yıl

    Zor yaşlı sevimliyse evet

    1
    0 Yorumla
  • zeyyolliiçeee
    zeyyolliiçeee Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 52%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 574 cevap paylaştı.

    O samimiyeti hissedersem derim🙃

    1
    0 Yorumla
  • Beyazeşekliprens0
    Beyazeşekliprens0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 110 , eic 92%
    +1 yıl

    Anne baba derim 33 sene bekledim çünkü 😂😂😂😂

    1
    0 Yorumla
  • EMEL61
    EMEL61 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    valla diyemem anacım çok zor iş o ben kendi anama zor alışmışım anne demeye

    1
    0 Yorumla
  • Cansuoyl
    Cansuoyl Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    İlk baş utanırım ama zamanla ve ailenin verdiği sıcaklıkla herhalde demeye başlarım

    0
    0 Yorumla
  • İnsanlarAlerjimVar
    İnsanlarAlerjimVar Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Herkesin kendi anne babası var bana o lafı demek samimiyetsiz geliyor

    0
    0 Yorumla
  • tiryakinimtiryakin
    tiryakinimtiryakin Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Bazen düşünüyorum da, asla diyemem ben..

    1
    0 Yorumla
  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Anne ya da baba diye hitap etmem..

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Evet derim tabii ki denmeli diye de düşünüyorum

    1
    0 Yorumla
  • windman107
    windman107 Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.

    Kimseye anne-baba demem

    1
    0 Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    Mentor Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 11b cevap paylaştı.

    Sonsuza kadar anne baba derim

    0
    0 Yorumla
  • FıstıklıLolilop
    FıstıklıLolilop Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 93%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 422 cevap paylaştı.

    İsmini öne koyup öyle derim

    0
    0 Yorumla
  • çileklimufin
    çileklimufin Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Diyebileceğimi sanmıyorum

    0
    0 Yorumla
  • NeverBrokeAgain
    NeverBrokeAgain Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl

    Evet derdim ve çok hoşuma da giderdi.

    0
    0 Yorumla
  • cerenaldinc
    cerenaldinc Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 86%
    +1 yıl

    Bazı şeyler ciddi olursa derim

    0
    0 Yorumla
  • Demir666
    Demir666 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 92%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Annesine anne derim sadece

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (41)
Devamını Gör(86)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Evleneceğiniz kişinin anne ve babasına rahatlıkla anne-baba diyebilir misiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Evlenince eşinizin anne babasına kolay anne baba diyebilir misiniz? 60 cevap verildi
Evlenince eşinizin anne babasına 'anne-baba' diyebilecek misiniz? 545 cevap verildi
Evlenince eşinizin anne-babasına sizde anne-baba der misiniz? 8 cevap verildi
Evleneceğiniz zaman eşinizin annesine anne veya babasına baba demek istermisiniz? 19 cevap verildi
Evleneceğiniz kişi annenize babanıza anne baba diye hitap etmezse üzülür müsünüz? 14 cevap verildi
Kendi ailenizin yanında eşinizin ailesine anne baba diyebilir misiniz? 47 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Çocuk yuvası, bakım evi ve hastanedeki hastaları ziyeret ediyor musunuz, halinize şükür içinde misiniz?
  • Dolgun kalçaları sadece erkekler mi seviyor?
  • İlk aşk mı, son aşk mı?
  • Öfken yükseldiğinde aslında neye ihtiyacınız olur?
  • Hatice Ö.'nün 'Kapalılar imha edilsin' sözü ifade özgürlüğü mü nefret söylemi mi?
  • Kadınlar her zaman haklı mıdır?
  • Kendinde en çok sevdiğin şey nedir?
  • Dünya basını Türkiye’nin elenişini böyle gördü, peki ya sizce? 🇹🇷⚽
  • Sevdiğin insan için değişir misin?
  • Saçlarınızın neye ihtiyacı var?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨