Babam ölünce şokla ‘Allah yok’ demişim, şimdi çok pişmanım normal mi bu tepkim?

Babam öleli bir sene oldu ben cok dualar ediyordum babam ansızın dışarda kalp krizi geçirip kimse görmediği için oksıjemsız kalmıştı 10 gun yogun bakımsa kaldı çok dualar ediyordum baya yogun bakımda doktorlar kalbi atıyor organlar iyi dmeişti ama asla uyanmıyordu neyse o günde bir haber geldi saat 2 fibi kalbi durdu öldü bende o an öldügü zaman Allahyok Allah yok dua ettim öldü frlan demişim şok olmuşum galiba ordaki yakınımda bana bağırmıştı ne diyosun sen diye saçma saçma konuşma diye başırmıştı ama şok olduğum için öyle demiştim normal mi bu durum

Babam ölünce şokla ‘Allah yok’ demişim, şimdi çok pişmanım normal mi bu tepkim?
Cevapla