Babam öldüğ ınutmak istiyorum acımasızlıkmı bu?

Babam öldüğ ınutmak istiyorum acımasızlıkmı bu? Hatırlayınca ğzülüyorum unutmaya çalışıyorum onun hakkmfa komusulunca rahatsız oluyorum normal mi anneme diyorum ağlama artık yapacak bir şey yok gelmiyo diyoeum

Babam öldüğ ınutmak istiyorum acımasızlıkmı bu?
Cevapla