Selamm,
Yalnızlığın güzel yanlarından nasibimizi aldık. Peki ya zorlukları? Var mı size göre bir zorluğu?

Selamm,
Yalnızlığın güzel yanlarından nasibimizi aldık. Peki ya zorlukları? Var mı size göre bir zorluğu?

Evden 11 yaşında ayrıldım şimdi 45 yaşındayım tek başıma 5 farklı şehirde sokak iti gibi savrulup durdum senelerden beri hala da savruluyorum. Yalnızlığa methiye düzeni kuru kuru beceririm. Yalnızlık dünyanın en lanetli şeyi bana göre ve insan ruhuna verilen korkunç bir ceza
Benim için cezadır. yemek yemek başta çok güzel gelir. ta ki aşırı yemekten kusma noktasına gelene kadar. işte yalnızlık da böyledir. fazlası insana zarar verir.
Evliyim ancak inaanin daima kendine ait bir yalnızlık ve boşluk hissine de ihtiyacı vardır. Bunu hem kendisi hem eşi için sağlayabilen dengeyi kuran kisiler evliliklerinde daha iyi bir geçim elde ediyor.
Yanlizlik lüks tabiki cebinde paran yoksa ben kafamı dinlemek istiyorum üç gün şuraya tatile gideyim evden ayrilayim tek yaşayayım diyemezsin. O eve de hayata da mecbursun
Yalnızlık bence hem ihtiyaç hem de dozuna göre lüks 😌✨
Kendinle kalmak zihni toparlıyor, kalbi sakinleştiriyor, ne istediğini daha iyi görmeni sağlıyor 🧠💭
Ama uzadığında insanın içine konuşan bir sessizliğe dönüşüp ağır gelebiliyor 😔
Zorluğu da tam burada başlıyor. Kimseye güvenememek, duygunu paylaşacak omuz bulamamak kalbi yoruyor 💔
En sağlıklısı kısa mola gibi yaşamak. Kendine alan aç ama kendini hayattan da insanlardan da tamamen çekme 💙🌿
Cevap
11Cevap
Bana göre lüks bu kadar kalabalık bir dünyada gadası
Yalnızlık; kimi zaman kendini bulmanın lüksü, kimi zaman kalbin cezası, kimi zaman da ruhun ihtiyaç duyduğu sessizliktir.
Nasıl kullandığına bağlı. Ben elimden geldiği kadar kendimi geliştirmeye ve huzurlu olmaya çalışıyorum. ☕️✨
Vallahi lüks, bu devirde kimin ne niyetli olduğunu az buçuk biliyoruz bazıları sır gibi saklayabiliyor niyetini o yüzden yalnız kalmak lüks.
Yalnızlık bence kendin için büyük bir lüks. Sadece kendin için yapabileceğin o kadar çok şey varki..
Bana göre lüks gerçekten okadar iyi oluyo ki bazende ceza veriyormuş gibi hissediyorum
bazen ihtiyaç olabiliyor ama sürekli yalnız kalmak cezadır
alışıncaya kadar her şey zordur ama insan alışıyor, alışır 🙏🏻
Zaman zaman değişir: bazen ihtiyaç bazen ceza. Lüks mü bilemem
Yalnız kalmayı tercih ederse insan lüks. Yalnız kalmak istemiyorsa ceza
Güzel yanlari var evet ama uzun uzun boşlukta izlettiriyor.. ona çare bulamadim
ne olduğunun önemi yok sadece "yalnızım"
Paran varsa lüks
İhtiyacın varsa ihtiyaç
Hiç İstemedense ceza oluyor maalesef
Yalnızlık bağımlılık yapıyor
Yerine göre lükslük yerine göre cezadır
Kafayı yiyorsan bu cezadır 😂 insanlardan uzaklaşmak istiyorsan lükslüktür
Öyle ya 😄
Güzel jsn 😄
Yerine göre kesinlikle ihtiyaç
Çoğu zaman lüks biraz zaman ceza her zaman ihtiyaç
Bazen lüks geliyor bazen ceza, bazen ihtiyaç
Benim için sadece tercih olabilir
Bana göre olması gereken normal bir durum
Yerine göre değişiyor
Bazıları zorla itilmiştir
Kişiye göre değişir bence
Kimi zaman lüks kimi zaman ceza
Çok fazla yalnız kaldım yıllarca o yüzden artık ceza🥲
Bana göre lüks ve ihtiyaçtır.
Karşımdaki kişilere göre değişir😉
Seçimse lüks, mecburiyetse ceza olabilir
Lüks bir ihtiyaç oldj iyice
İhtiyaç ve lüks
Bazen ceza bazen ihtiyaç
Lükstür
Bana göre lüks artık
Mecburiyet
Duruma göre değişir
Lüks
İhtiyaç
Lüks
İhtiyaç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?