Yalnızlık tercih midir, zorunluluk mu?

😝
😝
Bi yerde okudum, Psikanalist Donald Winnicott in açıklamasına göre, “kendi başına olma kapasitesi” gelişmiş insanların yalnızlığı yıkıcı olmuyor, tam tersine yararlı ve üretici bir deneyime dönüşebiliyor." diyordu. Lakin bu kapasite gelismemisse, bu durum yıkıcı bir hale dönüşebilir.
Aslında yalnızlık; kimi zaman tercih, kimi zaman ihtiyaç, kimi zaman da zorunluluktur.
Senin düşüncen nedir bu konuda?

Günaydın KS can gününün güzel geçmesi dileğiyle...
Yalnızlık tercih midir, zorunluluk mu?
Cevapla