Kimseyle arkadaşlık edesim yok artık. Benim gibi olan var mı?

Bir tane görüştüğüm kalmıştı ondan da soğudum. İndik yine sıfıra. Yalnızlık gibisi yok.
Kimseyle arkadaşlık edesim yok artık. Benim gibi olan var mı?
Cevapla