Türkiyede neden kutlanıcak bi gelenek yok?

Mesela İranlılar onca baskıya rağmen halen kendi geleneklerini yerine getirip yılın en uzun gecesini sembolleriyle kutluyolar ve daha bi çok eskiden kalan kutladıkları günleri var bizimkiler de işte sadece arap bayramları veya milli günler ki o çok normal zaten onun dışında bi olayımız yok mu bizim?

Türkiyede neden kutlanıcak bi gelenek yok?
Cevapla