Yılbaşı bir Türk geleneği mi de niye kadar coşkuyla kutlanıyor?

İnancımızda mı var ya da bu bir Türk geleneğimiz de haberimiz mi yok? Diyorlar ki biz miladi takvimi kullandığımız için yılbaşını kutluyoruz, noel kutlamıyoruz falan o nasıl oluyor? Kutlamalar da Hristiyan adetleriyle yapılıyor yalnız. Her yerde çam ağacı süslemeleri, kafelerde yılbaşı kurabiyeleri, mağazalarda hediyelik yılbaşı malzemeleri, bir ton süslemeler, iş yerlerinde yemekhanelerde ya da restoranlarda menüde hindi var falan. Bu nasıl bir özentilik ve nasıl bir kültürel yozlaşmadır? Bunların bir de Türkiye geneli bu kadar yaygın olması falan tam bir rezillik

Yılbaşı bir Türk geleneği mi de niye kadar coşkuyla kutlanıyor?
Cevapla