Benim çocukluğumdan beri derslerim çok iyi oldu hep sinif birincisi bendim lisede okul 3. süydüm :/ ama lise 3-4 te calismayi biraktim (anadolu lisesinden düz liseye geçiş yapmak zorunda kalmistim ) ve bana kesin tip kazanır gözüyle bakiyorlardi ve ben hemşirelik okuyorum :'(
Ders anlattigim arkadasim tip da okuyor şu an hastanede staja ciktigimizda o doktorlarin hemşireye sanki ucube gibi davrandiginida gördüm haklilarda aslında ama neyse :/
Onlari kiskandim imrendim kendime kizdim
Hayat boyu boyle onlari kiskanarak mi geciricem ben :'/ zaten hemsirelik de yapmak istemiyorum :(
Ders anlattigim arkadasim tip da okuyor şu an hastanede staja ciktigimizda o doktorlarin hemşireye sanki ucube gibi davrandiginida gördüm haklilarda aslında ama neyse :/
Onlari kiskandim imrendim kendime kizdim
Hayat boyu boyle onlari kiskanarak mi geciricem ben :'/ zaten hemsirelik de yapmak istemiyorum :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar