Hemsirelik ögrencisiyim ve tıp öğrencilerini kıskanıyorum?

Benim çocukluğumdan beri derslerim çok iyi oldu hep sinif birincisi bendim lisede okul 3. süydüm :/ ama lise 3-4 te calismayi biraktim (anadolu lisesinden düz liseye geçiş yapmak zorunda kalmistim ) ve bana kesin tip kazanır gözüyle bakiyorlardi ve ben hemşirelik okuyorum :'(
Ders anlattigim arkadasim tip da okuyor şu an hastanede staja ciktigimizda o doktorlarin hemşireye sanki ucube gibi davrandiginida gördüm haklilarda aslında ama neyse :/
Onlari kiskandim imrendim kendime kizdim
Hayat boyu boyle onlari kiskanarak mi geciricem ben :'/ zaten hemsirelik de yapmak istemiyorum :(
Hemsirelik ögrencisiyim ve tıp öğrencilerini kıskanıyorum?
Cevapla