Tıbbi sekreterim Doktor beğeniyorum diye beni küçümseyen abla. Haklı mı, kıskanç mı?

Arkadaşlar şimdi Ablamın Doktoru var, neyse ben bu adamdan hoşlandım o aklıma girdi çünkü bakışlariyla falan hatta mesajlastik onla bana onaylı yaklaşti beni beğendiğini söyledi. Ablam olucak kişi bunu bilmiyor. Neyse ama anlaşamadık Doktorla alakam yok şu an. Ablam bugün durduk yerde kpss konusu açtı "Sen 70 puan al sana 200 TL vericem yapamazsin sen" dedi sonra konu yu Hemşire arkadaşıma getirdi "O ne güzel hemşire havalı mesleği var sizden daha havalı. Asistan Doktorları ayarlar zaten Doktorlar ona denk sana değil" dedi görseniz yerin dibine sokmaya çalışıyor beni. Doktorunuda beğeniyor bu ama adam pas vermiyorum buna
Tıbbi sekreterim Doktor beğeniyorum diye beni küçümseyen abla. Haklı mı, kıskanç mı?
Cevapla