Kendimi zorlayip tıp mi kazanayim yoksa hemşirelik de okay mi?

Eğer kendimi zorlarsam tıp kazanabilceğimi düşünüyorum. Ama o kadar sene boyunca çalışmaya değecek bir hayat yaşiyorlar mi gerçekten? Zaten günün çoğu saatinde hastanedeler. Sizce hemşirelik de okay mi? Ne yapsam bilemedim.

Kendimi zorlayip tıp mi kazanayim yoksa hemşirelik de okay mi?
Cevapla