Ben galiba aile kurmaya uygun biri değilim evlenmemeye karar verdim, doğru mu davranıyorum?

Öfkem hep mantığımın önüne geçiyor ve kuşaklar boyu süren bir bağımlılık problemi var. Öfke kontrolünde geçmişteki halimden daha iyiyim bir nebze de bağımlılık problemi çözdüm ama gelecek ne getirir bilemem ya tüm ilerlemem bir hiçe dönüşürse başa dönersem bunu gelecek çocuğuma ya da kocama yapmak istemiyorum

Ben galiba aile kurmaya uygun biri değilim evlenmemeye karar verdim, doğru mu davranıyorum?
Cevapla