Evliyim ama ondan çocuk yapmak istemiyorum. Yaşım da 27. Boşanıp çocuk yapmak isteyeceğim biriyle evlenmem mantıklı mı?

Bu adamdan çocuk yapılmaz diyorum ama yaşım da geçiyor. Eşimle bir gelecek göremiyorum. Evliliğimde mutsuzum, canıma tak edip boşanırım bir gün hatta belki yakında diye de hiç çocuk planı yapmıyorum. Eşime sorsanız o istiyor çocuk. Bazen de diyorum ki canıma tak etmesi mi gerekiyor illa? Bir gün tak edeceğini bilmem yetmez mi? O günü bekleyerek zaman kaybetmeyeyim ve boşanayım şimdiden diyorum. Boşanma sonrası kendini toparlama süreci, yeni biriyle tanışma güvenme evlenme çocuk yapma vs yıllar alan şeyler. Tabi bu işler nasip kısmet ama. Düzgün kafama göre birini bulamazsam bir daha evlenip anne olamam belki, o ihtimal de var ama eşimden çocuk yaptıktan sonra boşansam da çocuğa yazık. Siz olsanız ne yapardınız?

Evliyim ama ondan çocuk yapmak istemiyorum. Yaşım da 27. Boşanıp çocuk yapmak isteyeceğim biriyle evlenmem mantıklı mı?
Cevapla