Sadece çocuğum olsun diye evlenmek istiyorum, yanlış bir düşünce mi?

Düşündüm ben evlensem katlanamam kesin ayrılırım.😅 Çocuğum olsun diye de evlenmek istiyorum. Çocuk olduktan sonra ayrılalım diye sözleşme yapsam karşı taraf nasıl bir tepki verir?

Sadece çocuğum olsun diye evlenmek istiyorum, yanlış bir düşünce mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar olayı birçok şeye bağlamışsınız ama benim demek istediğim önüme gelen biriyle evlenip çocuk yapmak değildi. Tanışıp gerçekten düzgün bir karaktere sahip, bundan baba olur dediğim biri ile evleneyim, çocuk sahibi olayım. Zaten günümüzde boşanma gayet doğal sayılan bir şey. Avrupa da boşanma avukatları kadar kazanan grup azdır. Sadece anne baba idolojisini benimsemiş bireyler anne baba olsun istiyorum. Çocuğuna iyi bir gelecek sağlayacak, mutlu edebilecek insanlar olsun.
Güncellemeler
+1 yıl
İyi ki bir çocuk istiyorum dedik yani 😒
Sadece çocuğum olsun diye evlenmek istiyorum, yanlış bir düşünce mi?
Cevapla