AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
146Cevap
bende çocugum olmasin diye evlenmiyorum bu çile dolu dunyaya bir cocuk getirmek bana da acıverir o cocugum bir ekmege muhtac hale geldinde baba Allah belanizi versin denmesini istemiyorum
Çok iyi dusunmusun
napim gizem para pul olmayinca o cocuga guzel gelecek saglayamadikca ve o cocuk bir baska ite muhtac olursa ben rahat edemem
Zaten durumu iyi olmayan aiel baskıcı olan cahiller çocuk çok yapıyor yapmasinalr maa gerçi onlarda mecbur o tip erkekler kadınsın çocuk yapcan diyor cocugada yazık
Ablacım bunu neden istiyorsun evlen anlasamassan ayrılırsın zaten böyle bir yol etikmi çocuğun tarafından düşün sen şu an bencillik yapıyorsun elindeki bebek insan yavrusu hayvan değil
Pazardan gelirken iki kilo alırım :) yanında ne istersin
Kadınların tek istediği çocuk zaten. Bizi damızlık olarak kullanıyorlar
onun için evlenmene gerek yok ki kaldı ki karşı tarafta sg çeker o ne saçma iş öyle git sperm bankası veya evlat edinme diye bişey var git onlardan birine yönel
Yanlış
Oyuncak değil evlilik ama oyuncak haline getiren de insanlar
Evlenmeden çocuk yap daha iyi emin ol
Git biriyle ilişkiye gir ondan çocuk yap sonra haber de verme kendin büyüt :D veya evlatlık edinmeye çalış.
evlenmeden biriyle anlaş ve hamile bıraksın seni o zaman daha mantıklı değil mi? evlenip hamile kalıp ayrılmanın anlamı yok
Sen olsan ne yaparsın
@Yanlız325 ben tam tersiyim evlenmek istiyorum ama çocuk istemiyorum
Neden
@Yanlız325 nedeni istemiyo olmam
Peki
#SelamGençlik 🍀🍀
Kesinlikle yanlışın dibi bir düşünce ve karar bu. Aşk yoksa, sevgi yoksa evlilik bana çok uzak kendi adıma. Yardım bekleyen çocuklara odaklanmak da mümkün gerçekten değecek bir evliliğe dek..🍀🍀
#TubaSueda21 🍀🍀
Bende hem huzur hem mutluluk hem çocugumuzla islamı yasamak istiyorum
En doğru ve güzel cevap budur işte
Bence yanlış. Her çocuğun aile ortamında büyümeye hakkı var.
Tabi ki yanlış bir şey çocuğun anne kadar babaya da ihtiyacı var
anaçlık baskın geliyor ama doğru kişi olmadıkça evlenme
haklısın
Çocuk anne ve babaya istediyi her an ulasmak ister. Düşüncen belki kendin için mantıklı olabilir ama çocuğuna karşı bencillik olur
Ay bende hep böyle diyorum çocuk yapar bosarim diyorum benim gibi düşünenler de varmış haklısın bacım valla bir erkekle bir omue mu geçer 😅
Onu yapacagina çocuk esirgeme kurumundan alabilirsin ya da koruyucu annelik yapabilirsin en azından annesiz buyumemis olur...
O çocuğun suçu ne
Annesi babası çocukların durumu ortada
Sizde mı bir enkaz olsun istiyorsunuz
Sadece yüzde 20 şanslı olanlar sevilen çocuklar hayata küsmüyor ya diğerleri
Sen istiyor sun diye o çocuk üzülmemeli
Yanlış sın
O çocuğun Baba duygusu yaşayamamasi çok bencilce...
Yaşamasın demiyorum ki
Illah cocuk yapmak şart degilki bekarlar icinde evlatlik edinme var
Ben doğurmak istiyorum o duyguyu yaşamak istiyorum
Ama babasız olmas ayri olmaz cocuk ve asklar bütün olmali
Bana göre çok yanlış. Sen annesi olacaksan o da babası, kimse evladını bırakamaz ki çocuğun psikolojisi açısından kötü bir durum.
Bende baba olmak için evlenmek istiyorum yeter artık başkalarının çocuğunu sevmekten bıktım kendi evladımı sevmek istiyorum
Kiralık koca arıyorsun sen heralde çocuk onun kanından olacağını unutma ve herşeyden önce hazır olmalısınız bu duruma herkes anne baba olamaz.
Cocuk sahibi olmak, sıcak bir yuva... annelik..
Bunlar güzel duygular.. gayet güzel bir arzu.. inşallah olur
Karşındaki kişi bunu kabul edecek mi ya da çocuk oyuncağı mı bu? Sadece çocuk için kim sevmediği birine katlanır ki? Baştan sona saçma bir düşünce.
bazı ünlülerin yaptığı bir şey bu evlilik olmasada iyi bir anne baba oluna bilir biraz at gözlüğünüzü çılartın lütfen
İyi bir anne, baba olunca bitiyor mu her şey? Anne ve babanın arasındaki ilişki de çok önemli bu konuda. Arada sevgi olmadıktan sonra sağlıklı büyüyemez o çocuklar. Bunun at gözlüğüyle alakası da yok, bu benim düşüncem. Sırf çocuk için evlenmek zaten aşırı saçma bir hareket olur, onun yerine evlat edinmek daha mantıklı. Evlendikten sonra arada bir yakınlık olmadan çocuk olunca ne anlamı kalıyor evlenmenin de.
Canım çocuk oldu diyelim e sonra anne babası ayrı mi olcak?
What is the amaç?🤨🧐
Sen kendin cocuk istiyorsun diye cocugunun psikolojisini hayatini mahvetmeye razi mi olacaksin?
Yanlış düşünce anne veya babadan ayrı çocuğun psikolojisi bozulur
Çocuğun aile ortamında yetişmesi gerekiyor. Yanlış bir düşünce
Kabul etmez herhalde ama eğer mesele çocuk ise evlatlık edin
Lütfen öyle bir şey yapmayın çocuğa çok büyük haksızlık
Evlenmene gerek yok herhangi biriyle beraber ol hamıle oldugunu soyleme oldu bıttı
sırf çocuk içinse gerek birbirini kırmaya ezmey yuvadan al
Güzel ve farklı düşünce yanlış anlaşılacak bir durumu yok
Evet sonuçta çocuğunun babası olacak sevmeyip değer vermeyecek sen bulaşma
Bencede yanlış bir düşünce bir kere sevgi olmadan o çocuğu sevemezsin
Çok yanlış çocuğu değil kendini düşünmüş olursun yapma bence
Sevdigin bi insanla evlenip çocuk yaptıktan sonra niye ayrılasın ki ayrıca çocuga yazık
Bende ayni dusuncedeyim. Hatta benimki daha ucuk. Anlasip bana cocugumu doğurup gitsin para karsiligi o kadar dusundum. Evlenemiyoruz bari bi varligim olsun dedim arada bi boyle dusuncelere giriyorum
Detaylari konuşabiliriz 😂😂😂
Öyle şey olmaz. Çocuğu bilerek, isteyerek babasız büyütmeye hakkın yok derim.
Yanlış bir düşünce tabi o çocuğu halletmeye ebeveyn dolu bu lanet hayatta
Yanlış bir düşünce değil bu senin isteğin ama bence bu çocuk mevzusunu bir daha düşün
Zengin birisi olursa hiçte yalnış gibi durmuyor kocanla mutlu olamazsan parayla kendini teselli edebilirsin nede olsa zengin
Çocuk olsun diye evlenmek, sadece çocuk olsun diye tanımadığın biri ile yatmak gibi, aile kavramına ters. İlerde sırf bu yüzden pişmanlık duyarsin
Sen en iyisi yakisli bir erkek ile bu ilişkini surdur en azından çocuğunun eli ayağı düzgün olur sipariş tarzında
İki tane yapalım biri bana biri sana 🤣
İkiz olursa olur 😂 yoksa olmaz
Olur bizim ailede ikiz çok oluyor
O zaman hemen başlayalım hedef 2023 😂
Hadi çalışalım
Evleniyor muyuz?
Cv lazım 😂 çocuklarımın genleri önemli
O iş kolay sağlam genler ✌️
Masraf yapmadan sadece formalite nikahla zina olmadan imam nikahla yaparsın
Çocuğa iyi bir gelecek iyi bir anna babanın varlığıyla mümkün olur ancak boşanmak çocuğa acı verir sadece
Bende eşimle Bosna adan önce yapsak diye düşünüyorum. Boşanma aşamasındayız şu an. Bana kalsa barışıp birlikte büyütüruz ama gözü disarda onun
Bence siz onunla boşanın sizi seven biriyle evlenip yine çocuk yaparsınız
@VOLCANOGS kac yasinda bulurum?
Kendi zevkin için çocuğu babasız mı büyüteceksin? 🙄
ne alaka yaa çocuğun babası o olucak işte kız evlenmek istwmiyor babasız çocuk büyütürüm demedi babasını görür çocuk
@glara555 aile ortamı diyorum bir çocuk gelişimci olarak söylüyorum bunu. Aile ortamının yeri bir çocuğun gelişiminde bambaşka bir yere sahip. Bunu bile isteye yapacak bir de olmaz. Aşık olsun evlensin hem kendinib de sevmeye sevilmeye ihtiyacı var çocuklu bir kadın daha sonra evlenmek istese aşık olsa nolur? Çok zor olur tercih etmezler genelde adam istese annesi istemez taş koyar. Bunun önünü arkasını düşünmek gerek mantıklı karar vermek gerek.
avrupa ülkelerinde evlilik kültürü yok şimdi onlaron gelişiminde sorun mu olmuş?
hepsi bizden medeni zeki ve iyi yaşıyor. Çocuğun psikolojisini sevgi ve terbiye doldurur aynı evde bir birini yiyip boşanmayan anne baba değil yani aileyle bi ilgisi yok çocuğun gelişiminin
@glara555 Avrupa ülkeleri uzaktan sesi hoş gelen ama yaklaşınca bir bok çukurundan ibaret. Anne baba dayağından ölen çocuk sayısını bir araştırın ne kadar vahim bir durumdalar. İnsanlık yok, pislik çok ama siz yine de avrupaya özenmeye devam edin. İslamda ne kadar yasak varsa o yöne kayın. Sonra niye yaz günü sel, kıyamet...
islam din karşıtı değilim tabi ki, ama bilimsel olarak bakarsak durum budur
@glara555 sen bence ruhsuz egoslu bencil zalim birisin ama disardan da kendini çok çağdaş modern göstermek için sürekli bunu milletin gözüne sokarcasina hareket eden birisindir muhtemelen oldukcada şımarık buyumussundur
@glara555 bilimsel değil bu bilimsel olan Avrupalıların çocuk konusunda yanlış uygulamaları olduğu gerçeği. Bilimle İslam çeliştiğinde İslamı seçmelisin çünkü bilim henüz bulamadıysa islamın düzeyine ulaşamadığı içindir. Konu nereden nereye geldi 🙄
@glara555 kesinlikle katılıyorum sana. Anlaşamıyorlar ama ayrılmıyorlar da neymiş yuva dağılmasınmış. O çocuk zaten mutsuz bir yuva da büyüyor.
ne alaka ya soran kişi evlenmek istemiyor anne olmak istiyor ikisi çok farklı şeyler belki çocuğa iyi anne baba olucaklar? anne babası bi arada kavga edip psikolojisi bozuk milyonlarca çocuk var.
bununla ilgisi yok yani aileye bağlamayın olayı yetiştirmek önemli
Belki soran kişi ölecek belki çocuk özürlü olacak yahu elbise eşya ya da bir hayvan değil kafanıza göre böyle bireysel düşünmessiniz siz cocugun en doğal aile sahip olma hakkını alıyorsunuz bu çok yanlış bir karar
@glara555 her açıdan bakın diyorum. İleride evlenmek isteyince çocuğu başka bir adamdan olan kadınla kolay kolay evlenmek istemez kimse ne olacak o zaman. İyi düşünmek gerekiyor. Ayrıca mutsuz ailede büyümek bir seçim değil zorunluluk yani kadının ekonomik gücü yoktur ayrılamıyprdur ya da vardır ayrılıyordur ikisi de sağlıklı olmuyor çocuk eksik hissedebiliyor. Tabiki iyi yetiştirmek önemli ama ben ahlaki olarak değil duygusal yönden bakıyorum olaya. Çocuk aile ortamı isteyecek baba ile anne farklı evlerde yaşayacak. Neyse ben düşüncemi belirttim karar sizn..
herkesin ölme ihtimali var kimse çocuk doğurmasın o zaman normal evlilik sürdürsede ölme ihtimali var ne alaka şimdi ölümle
Sen dediğimi anlamamak için direniyorsun bu çocuk tek başına degil demek istiyorum bu bir birey olacak , siz çocukta anne baba sevgisini almak istiyorsunuz, hiç görmediniz mi çocuk 22 23 yaşında hiç görmediği babasını annesini arıyor yabancı dilde dahi olsa , bir an kendinizi o birey gibi düşünün
arkadaşım soran kişi demişki evlenmek istemiyorum zaten evlenmek istese ne diye böyle çocuk için evlenip bişnsam diye pln yapsın? bunu da geçiyorum çocuklu kadın diyip evlenmezler demen o kadar cahilce ki Türk toplumunun özeti sensin bu toplumda senin gibi insanlar varken dayak yiyen kadın dul kalırım diyip korkup boşanmaz yazık beyninize
Kim dedi çocuklu kadın evlenmez ler diye nerden o konuya geldin
:)))
Gençler ya sakin olun 😂 ben mutsuz bir yuvada büyüdüm. Evli kalan her ebeveyn çocuğuna mutlu bir yuva bahşetmiyor maalesef. Önemli olan evli olmak ya da olmamak değil düzgün bireyler yetiştirip topluma kazandırmak.
@Madamm_ ben hiç ailem olmadan büyüdüm bu eksikliği iyi bilirim ondan tepkim boş laflarla konuşmuyorum bilirim ne demek anne baba eksikliğini
Evli olan herkes mutlu mu sanki? Mış gibi yapıyor çoğu. Ben böyle yapmak istemiyorum. Ben de bir bireyim hem çocuğumu yetiştiririm mutlu ve huzurlu bir şekilde hem de kendim huzurlu olurum. Çocuklar için evlilik sürdüren mental olarak çökmüş durumda olmak iyi bir şey mi?
@Madamm_ bende bunu anlatmaya çalışıyorum önemli olan evlilik değil önemli olan iyi anne baba olmanız çocuğu güzel yetiştirmeniz.
@glara555 bu nasıl üslup nasıl saldırgan a bir tavır? Terbiyesiz! Türk toplumundan haber veriyorum size. Kendi kendinizi nasıl gaza getirip acitasyon yapıyorsunuz Allah akıl fikir versin. Yaşa ve gör!
Sana Full katilliyorum bu konuda ama daha bilmeden bakmadan birsey diyemezsin belki mutlu olacaksın eşinle ileri zamanı bırak aile olarak karar ver sana bir koca bulalım :))
@TheTurkishMan anne baba var zaten ortada mutsuz bir aile tablosu yok. Herkes özgür olsun ama mutlu olsun. Çocukta mutlu olsun.
@madamm_ sen bir evlen önce dediğim gibi anlasamassan zaten ayrılıyorsunuz ama şimdi birde sıkıntı nafaka mevzusu var ha sanırsam sen İslam dairesi altında değilsin hal böyle olunca zaten size hersey serbest
@glara555 siz gidin Almanyada 1 sene yaşayın, Ya da İngilterede. Medeniler öyle mi? 😃Türk olduğunu ağzından kaçır öldürmedikleri kalıyor. İngiltere bir nebze iyi ama çok pisler. Temizlik nedir bilmiyorlar. Siz medeniyeti ne sanıyorsunuz özgürce insanlarla birlikte olup, soyunmak mı? Siz avrupayı tvlerden takip ediyorsunuz belliki çok görmemişsiniz orada yaşayan biri olarak çok zavallıca buluyorum bu tavrınızı. Şu eziklik duygunuzdan vazgeçin. Türk toplumu inanın onlardan çok daha iyi öpün başınıza koyun. Ölseniz dönüp bakmazlar yolda düşseniz yardım etmezler nezaket, yardımlaşma, merhamet bilmezler. Ferber yöntemini okusanız avrupadan diye uygularsınız ama o yöntemle kaç bebek ağlamaktan nefesi kesildi bilmezsiniz. Avrupa tamam siz de yiyeceksiniz! Ezik ruhlular yazık size.
@TheTurkishMan ne alaka İslam dairesi altında değilsin filan? Kimsenin başkasının parasında gözü yok zaten. Ben açtım mı para konusunu? Ben sağlarım ona iyi bir gelecek şükür var durumum.
Cunki islami bir düşünce değil bu senin dediğin neyse ben sustum kararı verecek sensin ve keyfinin kahyasi
Türk toplumu bu mu sence aç bak bir TV ye. Eniştesine kaçan mı ararsın, eşini komşuyla aldatan mı, eşinin haberi yokken imza alıp onu boşayan mı, İkinci eş alıp ayrı ev açan mı. Türk toplumu zaten bozuldu. Güzel bir çocuk yetiştirmek istiyorum diyen insan suçlu görülmemeli, asıl ahlaksızlar başka. Görende önümüze gelenle birlikte olup çocuk doğuralım dedik sanacak. Bakış açınızı bir genişletin.
@madamm düşünceni anliyorum ama toplumda yanlış bireyler var diye doğal yaşamı bozamayiz senin doğuracağın çocuğun bu dediğin kötü yollardan birine gitmicegi ne malum
@TheTurkishMan ne ekersen onu biçersin. Eğiteceksin, insanız hepimizin hataları olabilir ama sen üzerine düşen görevi yap gerisi gelir zaten
Bu arada güncellemesinden ki konuyu aynı şekil bende dedim :) mutsuz evlilikler çocuk için devam edilmemeli
Anne baba olmak için öncelikle aynı evde yaşıyorsan karı koca olmalısın bunlar yoksa aynı evde yaşaman da anlamsiz
@TheTurkishMan neyse ya 😂 çok uzuyor ben acıktım
:) tamam :) afiyet olsun
@TheTurkishMan teşekkürler 🌸
Bende öyle yapıcam yanlış değil bence mantık evliliği en iyisi bu devirde aşk mı kaldı gerçek seven mi kaldı ya
Yanlış tabii ki. Böyle bir sey mümkün degil, sadece mutsuzluk getirir. Gerçekleşeceğini sanmiyorum zaten. Böyle bi evliliğe kimse razı olmaz.
S lan olmaz öyle şey ayrıca çocuğunu babasız
, babadan yoksun büyütmek olmaz
Baska bi insana katlanayan birinin cocuga katlanabileceginin garantisi var mi?
Evlenmeden de cocuk yapabilirsin hem prosedürlerle uğraşmazsın
Evet ama tatlı bebekler görünce bende bi düşünüyorum😅
Bacım gel ben sana vereyim çocuk ya amerikada sperm bankası var ya da istersen
"Yarabülalemin daha neler duyacak ve göreceğiz "
Daş yağacak taş...
saçma. biz suriler doğurabildiğimiz kadar doğuruyoz 🍌🇸🇾
Yaz dizisi değil bu, babasız büyüyecek çocuk. Hani kötü bir babası olmasından hiç olmasın ama böyle de olmaz. Sırf istiyorsun diye dünyaya can getirme.
Bu kızlar bu kafayla daha çok darbe yer
Zengin dyir evlnen yaşı buyk kıymetini bilri diyen evlnen şimdide çocuk için evlenen canım çıktı açıyorum artık
Çocuğu sana verir mi onu hiç düşündün mü çocuğu alıp seni dışarı fırlatırsa😂
Böyle bir düşüncen varsa çocuğun olsun diye evlenmenin şart degil