Evlenmek istemiyorum ama çocuğum olsun istiyorum. Boşanmış çiftler gibi bir hayatımız olur mantıklı mı?

Evlenmek lafı bile bana korkutucu geliyor biriyle hayatımı niye birleştireyim ki? Üstelik devir çok kötü. Güvendiğim ve benim gibi evlilik düşünmeyen biriyle çocuk yapıp hayatıma devam etmek istiyorum. Hem çocuğumuz hayatlarımız ayrı olsa dahi boşanmis çiftlerdeki gibi babasıyla da görüşür benimle de 😊 Yanlış mı düşünüyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben kimseyi zinaya teşfik etmiyorum, herkes evlenmeden çocuk yapsın demiyorum, bütün evlilikler kötüdür demiyorum önce bunu bir kafanıza sokun. Ben böyle düşünüyorum diyordum cevabımı da aldım teşekkürler çok doğru düşünüyorum.
Evlenmek istemiyorum ama çocuğum olsun istiyorum. Boşanmış çiftler gibi bir hayatımız olur mantıklı mı?
Cevapla