+1 yılÇocuk istiyorsan sevgiye, korunmaya muhtaç bir çocuğu çocuk esirgeme kurumundan evlat edin lütfen. Böyle bile bile bir çocuk yapıp onu babasından, aile ortamından mahrum edeceğine en azından bu kaderi en kötü şekilde yaşamış bir çocuğu sahiplenerek ona çok büyük bir iyilik yapmış olursun ve çok büyük sevap kazanırsın. Ve gerçek çocuğun o olur, hem aranızda bir kan bağı olmadan birbirinizi koşulsuz şartsız sevmiş olursunuz. Çok güzel bir duygu olurdu bence bunu bir düşün. Sonra ilerde gerçekten sevdiğin ve seni seven biri karşına çıkarsa onunla evlenirsin. Sonra sevdiğin kişiden de çocuk yapmış olursun ve daha fazla çocuğun olur. Sevgi paylaştıkça çoğalır çünkü.🥰Bir de böyle düşün. orada sevgiye muhtaç bir sürü çocuk varken böyle bir şey yapma bence.🥰😌
45 Yorumla
Soran+1 yılBen asla çocuğu babasından mahrum etmem buna hakkım yok. İstediği zaman babasinda istediği zaman bende kalsın onunla oynarım ödevlerini yaparım babasıyla parka gitsin mutlu olsun isterim. Ha evlatlık almayı da düşündüm ama çok zor sartlari var maalesef ama elimde imkan olursa yapmayı düşünüyorum 😊
- +1 yıl
Anlıyorum seni tabii ki babasıyla görüştürürsün ama mutlu, sevgi dolu birbirini seven birbirine aşkla bakan bir anne ve babanın olduğu bir aile ortamında büyümek de o kadar güzel, huzur veren ve değerli bir şey ki. Hiç bir problemi olmaz o çocuğun öyle söyleyeyim. Kendine güveni olur, gerçek sevgiyi öğrenir, birlikte bir hayatı paylaşmanın nasıl bir şey olduğunu anlar. En kötü anlarınızda bile birbirinize nasıl kenetlendiğinizi ve fedakarlığı öğrenir. Sevginin nasıl paylaştıkça artacağını görecek. Hiç bir şeye sahip olmasa bile buna sahip olduğu için o çocuk çok mutlu olacak.🥰Diğer kişilere verdiğin yanıtlarını okudum ve anladığım kadarıyla sen böyle bir ortamda büyümemişsin hatta tam tersi bir ortamda büyümüşsün o yüzden bunları bilmemen çok normal. Ama senin bu duyguyu yaşamaman senin bu duyguyu çocuğuna da yaşatamayacağın anlamına gelmez. Daha sahip olmadığın çocuğu bile şimdiden düşünmen çok güzel, büyük bir şey 🥰Bazı kadınlar evliliğinin nasıl gittiğini, geleceğini ve bu sorumluluğu alıp alamayacaklarını bile düşünmeden pat diye çocuk yapıyor. Çoğu çocuk zaten bu düşüncesizlik, cahillik ve bencillik yüzünden mutsuz maalesef günümüzde. Ve bu gibi şeyleri yaşayamadıkları için hayatları hep keşkelerle dolu. Ama biz artık kendimizin ve bazı şeylerin daha farkında olduğumuz için böyle şeylerin pek sağlıklı olamayacağını anlıyoruz. Bence sen de farkında bir birey olarak; bunun özellikle bilinçli bir şekilde yapılmasının doğru olmayacağını anlayacaksın. Sadece biraz düşünmen gerek bunun için çünkü gördüğüm kadarıyla çok heveslenmişsin bir çocuğunun olması için ve bu bazı şeyleri görmeni engelliyor. O yüzden iyice bir düşün derim, yapabiliyorsan evlat edin; en doğrusu bu olur bence canım, eğer olmuyorsa da seni sevecek ve senin seveceğin birlikte koşulsuz şartsız bir ömür paylaşabileceğiniz, iyi günde kötü günde yanında olacak biri karşına çıkana kadar bekle. Hayal değil böyle şeyler, çok yaşayan var. Sen de o yüzden umudunu kaybetme 🥰
- +1 yıl
@strawberrycat ne tatlı güzel düşünceleriniz var umarım sizin gibi düşünenler çoğalır, çocukların en güzel hayatları yaşamasını istiyorum evlat edinmekte en büyük hayallerimden ☺️
Soran+1 yılÇok güzel konuşmuş cidden okurken yüzümde tebessüm ile okudum 😊😊
- +1 yıl
Çok güzel yazmışsın güzel insan 🙂❤️💐👏👏👏
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 793 cevap paylaştı. Yanlış düşünüyorsun. Eğer çocuklar düştüklerinde kalkmasalardı dünya da kimse yürümezdi. Siz korkuyorsunuz ama bundan vazgeçmemelisiniz. Evlilik sevmesini bilenler için güzel bir şey...
00 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 346 cevap paylaştı.
+1 yılBenimde böyle bir planım var açıkçası birini sevebileceğimi ve hayatımı onunla geçireceğimi sanmıyorum. Ama aradığım gibi birinide bulamıyorum şimdiki kadınlar çok varoş.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
- Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.
+1 yılAllah kalbine göre versin gadası
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılTıpkı evli çiftler gibi çocuğun maddi ve manevi sorumluluğunu ortak şekilde üstlenecekseniz, anne ve baba olarak görevlerinizi gerektiği gibi yerine getirebilecekseniz olur. Erkekleri çocuğun sorumluluğunu üstlenmeye zorlayan şey nikah. Nikah olmasa bir çok çocuk sahipsiz kalır, sorumluluğu da anneye yıkılır. Evli olmasa da çocuğa karşı sorumluluklarının bilincinde olacak bir baba adayı bulursan, neden olmasın? Evli olmadığınız için birbirinize sadık olmak zorunda da olmazsınız.
12 Yorumla- +1 yıl
Anne baba olmak için evlenmekten de evlenmeden çocuk yapmak veya evlat edinmek daha mantıklı.
- +1 yıl
*evlenmekten de=evlenmektense
+1 yılYooo mantıksız değil bence ne kadar tercih etmesemde Ama böyle bir adam bulabilir misin bilmiyorum.
31 Yorumla
Soran+1 yılUmarım bulurum 😊
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvlatlık edinmeyi dene, hem bir yetimi mutlu edersin 🌹☺
22 Yorumla
Soran+1 yılÖncelikle güzel yorumun için teşekkür ederim o kadar kötü yorum aldım ki bir çoğunu sildim. Ve evlatlık edinmeyi düşünüyorum ama çok zor şartları var maalesef ama imkansız değil tabiki. Benim gibi düşünen bir erkek bulamazsam evlatlık alacam zaten 😊
Cevap sahibi+1 yılrica ederim 🌹☺umarım
Gizli Üye(25-29)+1 yılBabasıyla görüştürmeden mi büyütmek istiyorsun?
14 Yorumla
Soran+1 yılYazdıklarımı oku tekrar gel yaz :)
Cevap sahibi+1 yılMetni görmemiştim pardon, dediğim gibi yaşayan bir arkadaşım var ve çok mutlu.
Soran+1 yılGerçekten mi ☺️
Cevap sahibi+1 yılEvet ciddiyim
+1 yılÇocuk sahiplen ozaman ama bence tek yaşamak en iyisi bir evc hayvan al alma farke etmez tek başına bi evin olsun oh be işte bu evlilik saçma
14 Yorumla
Soran+1 yılEvlatlık şartları çok zor zaten benim gibi düşünen bir erkek bulamazsam evlatlık almayı düşünüyorum. Evlenmek isteyen evlensin buna karışma hakkım yok zaten ve evcil hayvanım evden kaçtı bir süre evcil hayvan bakamam
- +1 yıl
Evcil hayvanın kaçması çok kötü birsey alacağım ama tek korkum bu...
Soran+1 yılBenimki kuştu ve kafesinden çıkarmıştım hava alsın diye pencere acıkmış benim ihmalim ve kaçtı. Dikkatli olursanız kaçmaz ☺️
- +1 yıl
Bende küçükken 2 kuşumu ucurmustum diğer 3 ünü amcama emanet etmistim tatile giderken ölmüslerdi çok yedirmis ve 2 tane de balığım vardı onları da emanet etmistim öyle Bi yedirmis ki onlarda ölmus ve şu an sadece 2 balığım var köpek almayı dusunuyorum umarım kacmaz
+1 yılNeden aile gibi yaşamak varken neden bu yol bi anlamı yok ki her yönden zararlı çocuga aileye çrvreye örnek olunması gereken küçüklerimiz...
00 Yorumla
+1 yılAklindaki olumsuz düşünceler asla gerçek olmayacak dağın altında olsan nasipin seni bulur sapret ve dua et
00 Yorumla
+1 yılOo piyasa öyle vurkaççı erkeklerle dolu o olay resmî dini nikahsız gerçekleşse bile kötü söylemlere maruz kalırsınız üçünüz de
00 YorumlaBu benim de aklımdan geciyor ama çocuk için kötü olur mu diye düşünüyorum
036 Yorumla
Soran+1 yılBence olmaz niye olsun. Annesi de babası da düzgün yetiştirirse çocuğu güzel olur
Soran+1 yılEvet öyle. Mesajı yeni gördüm pardon o kadar delirdim ki bugün
Soran+1 yılYok sorun değil. Ben sadece çocuğum mutlu olsun isterim kimi özlerse onun yanında kalsın çocuğum baba sevgisinden de anne sevgisinden de mahrum olmasın isterim mutlu olsun isterim bencil değilim
Soran+1 yılGerçekten mi? O kadar laf yedim ki bu laf bir mutlu etti
Soran+1 yılZaten öyle de merak ettim sordum bu soruyu sormaz olaydım
Soran+1 yılNe diyecektin söyle ya ne olacak
Soran+1 yılSaldım zaten. Ve beni savunduğun için de teşekkür ederim
Soran+1 yılValla benle aynı kafadasın olabilir çocuk 😂 Ve evet fark ettim onun gibileri ikna edemezsin saldım ya
Soran+1 yılŞey diyesim geldi evlilik programlarındaki gibi evin var mı araban var mı yaşın kaç 😂😂
Soran+1 yıl😂😂😂
Soran+1 yılBilmiyorum ki pek izlemedim arkadaşım izlerdi arada denk gelirdim ben 😂
Soran+1 yılYa yok be 😂 Hiç sevmem bildiğin evlilik değil tapu ve kadastro konuşuluyor
Soran+1 yıl😂😂😂 Sevenleri de anlamıyorum zaten
Soran+1 yılAaaa ama olmaz resmen namusumu ayaklar altına aldın benimle evlenmen gerek sonra çocuğumuz olursa kötü psikolojide olur bak 😂😂
Soran+1 yılEttim hemen temizle bu lekeyi 😂
Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Ben ve kankam da aynı şeyi konuşuyorduk geçen sonra ben ona çocuk bakmanın zorluğunu anlattım vazgeçtik
00 Yorumla
+1 yılBabasız çocuk yapmak bencillikten başka bir şey değil. Yazık değil mi o çocuğa.
04 Yorumla
Soran+1 yılYazdığım metni tamamen okuyup öyle gelin lütfen
- +1 yıl
Anne baba ayrı olsa bile o çocuğun psikolojisi düzgün olmaz.
Soran+1 yılNeden düzgün olmasın ki? Bir sürü ailesi daha küçükken boşanmış kişiler var hiç kavga gürültü görmemişler annesi babası ayrı ve gayet mutlu. Üstelik ben çocuğumu gayet düzgün yetiştirecem 😊
- +1 yıl
O zaman sen bilirsin
o çocuğun psikolojisinin aaa*ına koymak istiyorsun diye yorumladım?
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBende bunun tam tersi evli olalım ama asla çocuk olmasın istiyorum birde aynı evde olmak şart değil ama bunun kabul eden çıkmaz seni bilemem
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBöyle sorularla ancak bazılarımızı zinaya teşvik ediyorsunuz böyle bir mantıksızlık kusura bakmayın da olamaz ıslah olun olalım
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBundan 2 yıl önce bir kızdan bu teklifi aldım Ukrayna kiew de idim. İlişkiye girdik dedi yolumuz bitti. Sende öyle bir şey yapacaksın.
00 YorumlaAha aynı benim düşünceme sahip valla bende aynısını istiyorum inan bir çocuğum olsun istiyorum ama evlilik düşünmüyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılEvet yanlış düşünüyorsun bu düşünceyle sakın çocuk yapma.
00 YorumlaBaya mantıklı geliyor aslında
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok doğru düşünüyorsun bende senin gibi düşünüyorum ama senin gibi düşünen birisini de ilk defa buldum ve kaybetmek istemem
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYaşınız kaç
Yapalım iki çocuk biri sen de biri bende kalacaksa
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇok mantıklı bende bazen böyle düşünüyorum
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSen çocuk seveceksin diye O çocuk parçalanmış bir ailenin maşası olmak zorunda mı
010 Yorumla
Soran+1 yılO zaman bunu boşanan çiftlere de söyleyin neden ayrılıp çocuğu mahvediyorsunuz diye.
Cevap sahibi+1 yılSöylüyorum zaten ama onlar hiç değilse çocuk için evlenmemiş birbirini sevip evlenmiş sen düpedüz bencillik kokuyorsun
Soran+1 yılEvleneceğim insan pisliğin teki çıkıp beni de çocuğumun da hayatını mahverse ve çocuğumda travma bırakırsa ne olacak? Çok mu iyi olacak?
Cevap sahibi+1 yılİlla doğurmak zorunda değilsin hiç olmadı evlatlık alabilirsin daha mantıklı
Soran+1 yılOnu bende düşündüm ama bekar birine evlatlık çocuk çok çok zor veriliyor. Eğer yapabilsem ilk işim evlatlik almak olurdu
Cevap sahibi+1 yıl30 yaşında olacaksın diye biliyorum bekarlarda belli bir gelirin olacak falan çok zorlayacaklarını sanmıyorum deprem de de bir sürü çocuk ortada kaldı zaten
Soran+1 yılDeprem bölgesindeydim zaten ve bir sürü çocukla çadırda oynadım bile çocuk çok severim 😊 30 yaş sınırı tek değil gelir olacak evin olacak falan. Yani zor bir ihtimal benim için ama imkansız değil tabiki
Cevap sahibi+1 yılAynen hakkında hayırlısı olsun
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim 😊 Düzgün cevap veren tek kişisiniz bu arada
Cevap sahibi+1 yılDiğerlerine de bir bakayım merak ettim
Gizli Üye(18-24)+1 yılO çocuk için ne kadar kötü bir durum olur bu biliyor musun?
085 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılKimsenin o çocuğun hayatını düşündüğü yok herkes kendini düşünüyor ama o çocuğun çocukluğunu mahvedersiniz iyi bir çocukluk herkesin hakkı
Soran+1 yılYa niye kötü olsun. Ben çocuğumu mis gibi yetiştiririm
Cevap sahibi+1 yılSenin için öyle ama o çocuk için öyle olmayacak her çocuğun en büyük ihtiyacı anne babasıyla aynı evde yaşayıp ikisinin de yanında olduğunu hissederek mutlu huzurlu bir çocukluktur
Soran+1 yılYa Allah aşkına ülkede kaç çocuk anne babası evliyken huzurlu ve mutlu? Çoğu kavga gürültü içinde büyüyor
Soran+1 yıl@CCevoo Katılıyorum sana. Bir çocuk evde kavga gürültü ile büyümektense anne babası ile ayrı ayrı da olsa mutlu olmalı. Annesiyle oyun oynar sinemaya gider, babasıyla parka gider mutlu olur en basitinden
Cevap sahibi+1 yılŞu an çok bencilce düşünüyorsunuz farkında mısınız belli zamanlarda anne babayı girmekle düzgün çocukluk gecirilmiyor siz yetişkin kafasıyla düşünüyorsunuz ama o çocuk gibi düşünün benim de harika annem ve babam vardı ama boşandılar ben küçükken benden iyi bu durumu bilemezsiniz belli zamanlarda görüyordum ama onun eksikliği vardı üstümde çünkü bur çocuk hwr gün hwr saniye anne ve babasını görmek ister
Cevap sahibi+1 yılÇocuğun ihtiyacıdır bu psikolojide araştırın isterseniz
Soran+1 yılBenim de arkadasimin ailesi boşanmış daha küçükken ama çok mutlu babasıyla ayrı annesiyle ayrı kalıyor ve 2 farklı hayat yaşıyorum çok güzel diyor. Herkes sizin gibi değil
Cevap sahibi+1 yılAyrıca her ailesiyle büyüyen kavga gürültüyle büyümüyor bilin istedim
Cevap sahibi+1 yılHaberlerde orada burada gorduklerinizden ibaret değil aileler
Soran+1 yılHaberlere gerek yok benim ailem b*k gibi afedersiniz ve keşke boşansalar diyordum bana travma yaşatmalarina hiç gerek yoktu.
Cevap sahibi+1 yılEvet ama sizinki şu an bencillik evliliğin sorumluluğunu almak istemiyorsunuz çocuk yapmak istiyorsunuz bu o çocuk için ne kadar yanlış biliyor musunuz ayrıca düzgün bir eş bulduğunuzda da o çocuğu daha sağlıklı yetiştirebilirsiniz dediğiniz gibi olsa o zaman kimse evlenmesin çocuk yapsın
Cevap sahibi+1 yılSizin ailenjz öyle diye her aile öyle değil hanımefendi
Cevap sahibi+1 yılDüzgün birini bulursanız öyle değil
Soran+1 yılBakın son kez diyorum. Herkes benim gibi düşünsün demiyorum evlenmek isteyen evlensin çocuk yapsın beni ilgilendirmez ama ben evliliğin sorumluluğundan değil istemediğim için istemiyorum bu kadar basit. Belki evleneceğim kişi sonradan pisliğin teki olup çikacak çocuğuma da bana da zarar verecek ne malum olmayacağı? O yüzden benimle ayrı mutlu olsun oyunlar oynasın sohbet etsin babasıyla ayrı. Ha gerekirse babasıyla aynı ortama da girerim onun için sıkıntı değil boşanmış bir çift gibi olacaz bu kadar basit
Cevap sahibi+1 yılDoğru o çocuk babasıyla biikte buyumeyecek belli zamanlarda babasını görerek aile sevgisine doymuş yasotlarinin mutlu ailesini kıskanmayan çok mutlu biri olacak siz de kendinizle gurur duyeceksiniz ya Allah aşkına biraz mantıklı düşünün ve bencil olmayın ya
Soran+1 yılBence de tartışmaya gerek yok çünkü kendimi anlatamıyorum ve bencil konumuna düşünüyorum iyi günler
Cevap sahibi+1 yılO zaman cocuk yapmayı bakmayı kolay sanıyorsunuz o çocuk yetişkin gibi düşünmeyecek psikolojide çocuğun her saniye anne babasını hirmesi onlarla aynı evde mutlu büyümesi bir ihtiyaç öyleyse hiç çocuk yapmayın bir insanın hayatını mahvetmeyin bencil olmayın ya
Cevap sahibi+1 yılBen artık bir şey demiyorum ama o çocuk büyüyünce sizden hesap sorarsa yasitlarinjn mutlu aileleri i görüp uzulurse ona da bana dediklerinizi söylersiniz
Soran+1 yılYine bencil dedi. Tamam sakinim. Bakın hanımefendi çocuk yetişkin gibi zaten düşünmez ama annesiyle veya babasıyla ayrı yaşayıp mutlu olanlar da var anlatamıyorum. Çocuk zaten oyun oynar soru sorar ve öğrenir. Bebek bakmak zor biliyorum bunu göze aldığım için istiyorum dedim evcilik oyunu için değil.
Soran+1 yıl@CCevoo Genel konuşmasin o zaman ben genel konuşuyor muyum? Kimse evlenmesin çocuk yapsın diyor muyum? Ben böyle düşünüyorum diyorum
Cevap sahibi+1 yılTamam işte bu söylediklerinizi yarın öbür gün bu çocuk büyüyünce ve size bunu sorarsa nede bende yaşıtlarım gibi annem ve babamla beraber büyümedim onlar her gün birlikteyken ben belli zamanlarda görüp eksikliklerini hissederek büyüdüm diyip hesap sorarsa ona da söylersiniz
Soran+1 yılYapacağım zaten yarın öbür gün beni anlayacak yaşa geldiğinde kızıma/oğluma 'Seni mutsuz bir ortamda değil güzel bir ortamda büyüttüm' diyecem.
Cevap sahibi+1 yılTabi o da haklısın anneciğim sen evlilikten korktuğun için mutsuz olabilirdik çünkü daha bjr şey olmadan beni babasız büyüttün teşekkür ederim derse ne diyeceksiniz
Cevap sahibi+1 yılSizin gibilerin çocuğu olmamalı bence çünkü ku siz kendi ailenize göre bunu istiyorsunuz
Cevap sahibi+1 yılSizin aileniz öyle doye sizin evlendiginiz adam da öyle olacak değil daha bir şey olmadan bu karar varsanız on yargıdan başka bir şey değil demey calisiyirum
Cevap sahibi+1 yılKarara varmanız *
Soran+1 yılDemeyecek çünkü babası da benim gibi düşünen biriyse ona gereken sevgiyi verecek. Bana bencil diyorsun da bencil olan sensin. Herkes evlenmek zorunda değil. Ve ben evlilikten korkmuyorum sadece istemiyorum. Senin kafa yapıma uymuyorsa sen evlen ve çocuk yap o zaman
Soran+1 yılBende sana senin ailen boşandı ve mutsuz oldun diye her aile öyle olmaz demeye çalıştım
Cevap sahibi+1 yılBen size diyorum ki çocuğunuz sizin gibi düşmezse ne yapacaksınız bir çocuk belli zamlarla annesini ya da babsinj görerek bugumusse siz isterseniz o belli zamanlarda dünyaları verin o çocuğa o çocuk yine o eksikliği hisseder özler gidin araştırın psikolojide bu var
Cevap sahibi+1 yılDusunmezse*
Cevap sahibi+1 yılDiyelim ki sizin gibi düşünmedi o zaman o çocuğa ne hesap vereceksiniz
Cevap sahibi+1 yılÇocuğun ne düşüneceğine sen bilemezsin
Soran+1 yılSabır çekerek son kez konuşuyorum. Eğer mutlu bir ortamda büyüdüyse bir çocuk zaten bunu sorgulamaz ve umursamaz. Anladınız mı? Bu konu artık kapansın çünkü size laf anlatamamaktan bıktım
Cevap sahibi+1 yılPsikoloğum ben ve bir şey bilmeden kendi kafanıza göre konuşuyorsunuz sabahtan beri. Öyle bir şey yok. O çocuk anne babasını özler. O çocuk sizin gibi düşünmez. Size sürekli anne babamı özlüyorum, babam neden bizde kalmıyor derse her gün yaşıtlarını kıskanırsa ne olacak. Mutlu ortamda büyütülmüş bir çocuk anne babasını özleyemez mi onların eksikliklerini hissedemez mi
Cevap sahibi+1 yılBu nasıl bir kafa ya
Soran+1 yılYa bırak Allah aşkına. Ona milyon kere diyorum ki çocuk annesinden de babasından da sevgi görecek zaten niye babasını özlesin? Gören de diyecek sanki ayrı şehirlerde. İstediği zaman annede kalır istediği zaman babasinda kalır kimi özlerse ona gider
Soran+1 yılTakmış kafayı bencilsin falan laf anlatılmıyor boş ver
Cevap sahibi+1 yılBabasının sevgisini belli zamanlarda görecek siz özlemiyor belli zamanlarda sevgi girmesi yeter diyorsunuz ama siz kendinize gire düşünüyorsunuz psikoloğum ben psikolojiyi benden iyi bilemezsiniz
Cevap sahibi+1 yılSize laf anlatılmıyor asıl takmışsın belli zamanlarda guzel sevgi görürse çocuk özlemez ne kadar saçma ve yanlış düşündüğünüzün farkına verirsiniz umarım bir an önce
Cevap sahibi+1 yılVarırsınız*
Soran+1 yılTamam psikolojiyi en iyi sen biliyorsun. Ya cidden aynı evde olanlar hep mutlu değil siz niye anlamak istemiyorsunuz? Evlenip acaba mutlu olur mu ben mutlu olur muyum diye riske girmektense çocuğumu böyle yetiştirir mutlu ederim daha iyi. SİZE MANTİKLİ GELMİYORSA YAPMAYIN
Cevap sahibi+1 yılBen de size diyorum ki hanımefendi henüz olmayan bir şey olacak diye kafanıza koymuşsunuz ve buna gire bjr insanın hayatını belirliyorsunuz ve bu çok yanlış diyorum
Cevap sahibi+1 yılEvet evliyim ve çok düzgün bir adam buldum yani manyak bulmadığınız takdirde evlenebiliyorsunuz ve bu da sizin elinizde de olan bir şey
Soran+1 yılKimse manyakları kendi isteği ile seçmez. Sevgiliyken çok iyi olan evliyken canavara dönüşebiliyor bunun garantisini vermezsin
Cevap sahibi+1 yılTam aksine senin elinde biraz uyanık olman gerekiyor. Herkese güvenmemen gerekiyor.
Cevap sahibi+1 yılSiz tutup seviyorsunuz diye bazı şeyleri görmezden geliyorsunuz oysaki her insan açık verir
Cevap sahibi+1 yılAllah bilir nerede hata yaptınız da bulamadınız sizi tanısam yardımcı olurdum
Soran+1 yılO zaman boşanmak isteyip öldürdülen kadınların suçu uyanık olmamak mi? Bakın herkes uyanik olmak zorunda değil ve karşısındaki kişi kendini çok da iyi gizliyor olabilir ki böyle çok vaka var
Cevap sahibi+1 yılHerkes uyanık olmak zorunda evet o kadınlar da o adamalari seviyor diye hatalarını görmezden geliyor
Cevap sahibi+1 yılÖn yargılı değilim ama şunu söyleyeyim yanlış insan seçimi yapmak da hatadır insan seçimlerinde dikkatli olmak zorundadır
Soran+1 yılTamam dikkatli olmasına rağmen karşı taraf çok iyi bir oyuncuysa kendini gizliyorsa burada kişinin suçu ne?
Soran+1 yılVe kimse kimsenin hatasını görmezden gelmez ayrılmak ister ve adamlar da bunu yediremez haberlerde gördüğümüz cinayet çıkar ortaya
Cevap sahibi+1 yılBen bölümünü bitirdim bunun yanlız. Üstelik iyi bir üniversitede.
Cevap sahibi+1 yılSoran kişi bilmeden konuşmayın lütfen
Soran+1 yılİyi bir üni okumakla muhteşem olunsaydi 2 üniversite bitirmiş işsizler olmazdı ve kendi bildiğini insanlara dayatıyorsun sen ne psikojisinden bahsediyorsun. Önemli olan kafa yapısı ve sen çok bencilsin
Soran+1 yılSende bilmeden konuştun aynı seviyeye indim seninle sadece bu kadar
Cevap sahibi+1 yılKendi bildiğimi kimseye dayatmıyorum. Saçma ve yanlış görüşlerin yanlış ve saçma olduğunu söylüyorum.
Cevap sahibi+1 yılAlkışlanacak bir şey yok hanımefendi yanlış düşüncelerinin yanlış olduğu dile getirilince üste çıkmaya çalışıyor, insanlara sözlü olarak saldırmaya başlıyor ve siz de bunu doğru bulduğunuz söyleyip ondan farkınız olmadığını gösteriyorsunuz.
Soran+1 yılBunu yapan sizsiniz hanımefendi. Psikoloji okudum benden iyi kimse bilemez diyen sizsiniz ego yapıp kusura bakmayın kendi düşünceniz neyse onu dayatıyorsunuz insanlara ve kendiniz gibi düşünmeyen kişiler olunca da zeytinyağı gibi üste çıkıyorsunuz kabul edin. Ben kişisel konuşuyordum ama siz bana laf saymaya başlayınca sizin seviyenize indim sadece
Cevap sahibi+1 yılAh ah
Cevap sahibi+1 yılSiz istediğinizi anlayın olur mu
+1 yılevlen çocuk yap boşan bari
02 Yorumla
Soran+1 yılEvlilik ciddi bir iş evlen boşan olmaz
- +1 yıl
o zaman elin adamın çlocğunu nasıl taşıyacaksın bağın olmadan
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılcocugun hayatini neden calmak istiyorsun?
00 Yorumla
+1 yılYok doğru bence hadi yapalım 1 tane :D
00 YorumlaSperm bankası o zaman
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende babasıyla gorusturmem
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılolur olur bana uyardı
00 Yorumla
+1 yılProblem çocuğu doğurmak mı?
00 Yorumla
+1 yılSize katılıyorum evlenmek ayakta durmak çok zor
00 Yorumla
+1 yılBul birini yap
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılHemen yapalim 😆
00 Yorumla
+1 yılzor biraz senin gibi sapa kim çocuk verir
00 Yorumlaevlenmeden çocuk olması sıkıntılı olur
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılMantıklı olan bu zaten
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı. olabilir
00 YorumlaMantıksız
00 Yorumla
+1 yılYazıp yazıp sildim.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılVer yap
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer