Evlenmek ve çocuk yapmak istemiyorum, sizce haklı değil miyim?

Sizce haklı değil miyim? Hayatımın en güzel 25 senesinden sonra tanımadığım bir insan karşıma çıkıyor onun çoraplarını donlarını yıkıyorum onunla aynı sofrada yiyorum iğrenç bişey ya ayrıca çocuk yapmak değersiz bir tecrübe hayatının yarısından sonra tanıdığım elalemin d*lünden başka bir şey değil. bana annem babam yeter aptal şeylere gerek yok birde yaşlanınca kim bakacak diyorlar belki biraz komik gelebilir ama gelecekte robotlar zaten çok gelişecek bu beklenen bir şey robot satın alırım bakar bana ne olucak yani

Evlenmek ve çocuk yapmak istemiyorum, sizce haklı değil miyim?
Cevapla