Eşimin davranışlarına anlam veremiyorum. Ne yapabilirim?

Arkadaşlar merhaba
Eşimle üç yıldır evliyiz. Bir kızımız var. Eşim bir buçuk yılı aşkın süredir borç yüzünden sabah akşam çalışıyor. Bu kadar süre zarfında onun borçlarını bitirmesini bekledim sesimi çıkarmadım. Bana ilgi göstermiyor, geç geldiği için adam akıllı bir sohbet muhabbet yok, sevgi göremiyorum. Bunları da ona söyledim. Kendimi kadın gibi hissedemiyorum değer görmek istiyorum sevildiğimi hissetmek istiyorum dedim. Ben de aynı şekilde dedi. Sen bana iyi davranırsan ben senin yanından ayrılmam zaten dedim. Yani ben ne istiyorsam o da önce benden bekliyor. Daha önceleri yaptım ama bir karşılık göremeyince içimden gelmedi. En sonunda ya bu deveyi güdeceğiz ya bu diyardan gideceğiz dedim. Aynı fikirdeyim diye karşılık verdi. Ben ne yapacağımı gerçekten bilmiyorum. Sizce ne yapabilirim?
Eşimin davranışlarına anlam veremiyorum. Ne yapabilirim?
Cevapla