Arkadaşlar merhaba
Eşimle üç yıldır evliyiz. Bir kızımız var. Eşim bir buçuk yılı aşkın süredir borç yüzünden sabah akşam çalışıyor. Bu kadar süre zarfında onun borçlarını bitirmesini bekledim sesimi çıkarmadım. Bana ilgi göstermiyor, geç geldiği için adam akıllı bir sohbet muhabbet yok, sevgi göremiyorum. Bunları da ona söyledim. Kendimi kadın gibi hissedemiyorum değer görmek istiyorum sevildiğimi hissetmek istiyorum dedim. Ben de aynı şekilde dedi. Sen bana iyi davranırsan ben senin yanından ayrılmam zaten dedim. Yani ben ne istiyorsam o da önce benden bekliyor. Daha önceleri yaptım ama bir karşılık göremeyince içimden gelmedi. En sonunda ya bu deveyi güdeceğiz ya bu diyardan gideceğiz dedim. Aynı fikirdeyim diye karşılık verdi. Ben ne yapacağımı gerçekten bilmiyorum. Sizce ne yapabilirim?
Eşimle üç yıldır evliyiz. Bir kızımız var. Eşim bir buçuk yılı aşkın süredir borç yüzünden sabah akşam çalışıyor. Bu kadar süre zarfında onun borçlarını bitirmesini bekledim sesimi çıkarmadım. Bana ilgi göstermiyor, geç geldiği için adam akıllı bir sohbet muhabbet yok, sevgi göremiyorum. Bunları da ona söyledim. Kendimi kadın gibi hissedemiyorum değer görmek istiyorum sevildiğimi hissetmek istiyorum dedim. Ben de aynı şekilde dedi. Sen bana iyi davranırsan ben senin yanından ayrılmam zaten dedim. Yani ben ne istiyorsam o da önce benden bekliyor. Daha önceleri yaptım ama bir karşılık göremeyince içimden gelmedi. En sonunda ya bu deveyi güdeceğiz ya bu diyardan gideceğiz dedim. Aynı fikirdeyim diye karşılık verdi. Ben ne yapacağımı gerçekten bilmiyorum. Sizce ne yapabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer