Eşimin davranışları beni üzüyor, ne yapabilirim?

İki senelik evliyim. Görücü üsülü ile tanıştık öyle uzun süre tanisma firsatimiz olmadi. Kendisi senelerdir yalnız yaşayan bir insan. Ailesi arada gidip gelmiş yanına ama aile olmayı tam anlamiyla bilmiyor.. yurtudisinda yaşıyoruz kendi ailesi Türkiye’de. İlk zamanlar ailesi buradaydı evlendik aylarca birlikte yaşadık. Ben hep saygısını korusun. Benim ailemle sık sık glrüpsroyuz haliyle.. haftada bir iki kez anneme gideriz ayda bir ablamlar gelir falan anneme yani orada topaniriu. Bize gelmek istedikleri zaman veya geldiklerinde hep bir küsür bir bahane buluyor 🫤 kendi aileme evime davet edemez oldum… 🙄 acaba yine ne bahane bulacak diye …

Eşimin davranışları beni üzüyor, ne yapabilirim?
Cevapla