AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
299Cevap
Banada anlayışlı sabırlı ve menfaat beklemeden konuşuyorlar değer veriyorlar
Evet severim eski anılarını anlattıkları zaman çok iyi oluyor :D
Eveet. Yaşlı insanları seviyorum ben. Özellikle yaşlı amcaları bilmiyorum seviyorum ya çok tatlılar :D
bilen buralar birzamanlar ormandi hikayelerini dinlemeyi severim :) bende cok severim. zellikle İstanbul'da yasayan ve istanbulun eski halini
Evet ben de severim. Ara da iyi geliyo çok farklı doğrular öğreniyorum
Evet yanlis dusunduklerini saniyordum ben daha once buyudukce dogrulugunu anladim. .:)
tabi ki
Arkadaşım 26 yaşında mesela benim xd gençlerle takılamıyorum çok aptal oluyorlar xd
:)) aklillari havada oluyorlar :p daha yaslilarla sohbet etmeyi dene eminim cok seveceksin. .
severim tabi böle pamuk gibi öpcen yanaklarını sarılcan falan :D
Aynen:))
:))
Severim yaşlı ve kültürlü insnları faydalanırım onlardan
Faydalanma :) onlari dinlemen bile onlari mutlu edecektir :))
Cahil , yobaz kesimi dinleyemem malesef fıtratım kaldırmaz
Vallahi bayılıyorum :) anılarını anlatıyorlar bide :)
Tekrar yasiyormuscasina :))
Bazen heyecanlaniyorum:))
Aynen
Severim hayat bilgileri ve tecrübeleri çok kimide tonton ve mütevaziler
Kesinlikle :) cok tatli oluyorlar 😊
Eig yi haketmedilermi yani :D
Bazen dediklerini anlamasam da evet seviyorum. Çok şirin oluyorlar 😊
Neden anlamiyorsun ki :p
Kiminin dişi olmuyor konuşurken onlar ayrı bir şirin oluyor ama zor anlıyorum 😊 kiminin kulağı duymuyor ben başka şey söylüyorum o başka şey söylüyor 😊
:))) hic o yonden dusunmemistim :p olsun ben cok guluyorum oyle oldugunda :)) anneannem cok duymuyor onunla konusurken yanlis anlar beni baslarim gelmeye o da essek seni bide dalga geciyor benle diyor guluyor :))))
Benim anneannem 80 yaşında şu an maşallah kulağıda iyi duyuyor konuşmasıda çok iyi. Ama onun arkadaşları var şu an sağ olanlar çok şirinler çok sohbet ediyorum onlarla :)
Masallah :) cok mutlu ediyorsundur onlari :))
Yüzlerini güldürüp dualarını alıyorum 😊
Ne guzel :)) tanrim gonlune gore versin dostum. .
Eyvallah!
Evet onların muhabetine doyum olmaz
Aynen :))
Ve yalan konuşmazlar saf ve ahlak çerçevesinde konuşurlar
Evet baska bir dunyaya goturuyorlar seni :))
Ulan bir gün bankta bir moruk başladı anlatmaya sonra ibodan bir parça açtı sonra bir bira bana da uzatmaz mı ondan sonra pek konuşmuyorum
Kotu yolami suruklemeye calisti seni hiiiiii :)))))
Aynen ya
Haha :)) korkma onlardan zarar gelmez sana :)
Korkmak değilde rahatsız oldum :)
Severim gelişime dünyaya bakış açısına yardımı olur.
Torununu veya cocugunu sana kitlemeye calismadigi surece sevimli tipler :))
Evet :) çok tonton onlar can onlar :) tecrübe, deneyim sahibi hayata dair.. Saygı şart.
Çok severim özellikle yaşadıkları anıları anlatmalarını
Gecen arkadasin babasiyla okey oynuyoz cabbar suleyman sakir bir turlu gercek adimi soyleyemedi oyunda severim. ,
:))) Evet benim adimida telaffuz edemiyorlar :))) hep baska isimlerle sesleniyorlar elleri opulesi guzel insanlar :))) sadece oyunda sevme :p hep sev onlari sevgiye cok ihtiyaclari var..
:) bir de bir gün yaşlanacağız
Tabikide oda bir gercek :))
çok sempatiksin
Tabi ki aklı başında olmaları ve verdikleri öğütlerle gerçekten keyif verici sohbet oluyor...
Çok severim oturacaksın karşılıklı sen sususacaksın o anlatacak dinleyeceksin maziyi
evet. yıkılıyorum böyle onlar konuşunca. tabi bazıları var çok aksi ya :)
Her hafta düzenli olarak huzur evi ziyareti yaparım. Hobi falan
Ne guzel.. ne kadar guzel bir duygu bilirim :))
Onları tecrübelerini dinleyip, öğütlerini almak güzel oluyor.
Ve mutlu ediyor
ve cok sey katiyor bize
ve...
diye uzayip gider :))
+si cok ve Bazi yorumlarda cok konustuklarini dusunuyorlar tuhaf :/
Ne kadar çok konuşurlarsa bizler için o kadar kârdır efendim :D
:))) aynen canli bir hayat tecrubesi onlar bir o kadarda sohbetleri keyif ve huzur verici. .
E onlardan aldığım tecrübelerle bu güne kadar gelebildim. =) Söylenen nasihatlar bir kulağımdan girip bir kulağımdan çıkmaz! =)
:))) aynen dostum dogru yoldayiz :p
. PPP
Zaten çevremdekilerin neredeyse hepsi benden büyüktür hep dinlerim.
Cok sanslisin bence 😊
evet severim bazen çok güzel hikayeler anlatıyolar :)
Evet hayat dersi veriyorlar resmen :)
Severim dün Foxta beyaz melek vardı gene ağlattı
Ben izleyemedim filmi. .
Eğer benim gibi balık burcu ve ağlayan bir insansan izleme çok üzüldüm yaşlılara öyle davranmalarına Mahsun gene çekmiş filmi
Hayir basak burcuyum :)) filimin bir sahnesi var felc gecirmis bir nene vardi onu araba fircasiyla yikiyorlardi ya orda bir aglamaya basladim tutana ask olsun :((
Yaşlı kadın yatalak bakıcısı dövüyor bende orada ağladım gerçekten çok üzüldüm :((
Insanligini bu kadar kaybetmis insanlar su dunyada. .
Kesinlikle katılıyorum ona bakıyorsun diye işkence etmek zorunda mısın sanki
Vicdan duygularini kaybetmis insanlar bunlar 😡
Boyle insanlardan cok korkuyorum ben..
Umarim bizde onlar gibi olmayız merhametimiz hiç bitmez
Amin insallah.. Ben elimden geleni yapiyorum.. Hatta baskalarinada asilamaya calisiyorum.
pek değil yahu beni anlamıyorlar.. :D
Niye kucuk bey :)) cok sey ogrenebilirsin onlardan..
öğüt almak hoşuma gitmiyor pek sadece dedem olabilir :)
Sen cikar dersi anlattiklarindan :)) erkegi erkek anlar diyosun o zaman :p
anneannem ve babaannem vefat ettiler :/ çok severdim onları ya bak onlarda öğüt verebilirdi :( :D
Basinsogolsun canim :(
Teşekkürler :(
evet, onlarla daha iyi anlaşıyoruz :)
Aynen:))) akranlarimla anlasimiyorum artik ben bana cok cocuksu geliyorlar :p
yaşından olgun olmakla alakalı bir durum seninkiside. galiba birazda yaşlanıyormuyuz ne :)
15 yasindan beri boyleyim ben :)) yani yaslandik gercegini de unutmamak gerek ://
ben kendimi bildim bileli böyleyim. beden yaşım 20, normal yaşım 25, mental yaşım 32 :D
sende durum nedir :)
Beden yasim 22 galiba :p
normal yas 24
mental yasim 45 :))))
Çok severim , onlar daha anlayışlı ve ergen değil
Bambaska bir dunyaya goturuyorlar seni senin dunyanla onlarin dunyasi bambaska :)
Konu evlilik muhabbetine gelene kadar seviyorum :)
Sevgilim var deee :p
Demem hem yalan olduğunu bilirler hemde o zaman hıc etmeleri kurtulamam :)
:))))
:))
yaşlıya göre değişir. D
Hepsi candir :) ayirim yapma bence :p
ayrım yapmıyorum sımdı kafa dengı olanla cok uzun surer muhabettım ama bıde sözleriyle döveni var :)
sakaya vur sende :)) kotu bir niyetleri yoktur emin ol :))
:D kötü niyet ya eşşegin belli bir yerını bana monte eden teyze vardı ya :D nasıl iyi niyet bu :D
Hahaha cilgin teyze bu :))) olsun :p
İyi niyetli tabi :D
Haha tabi iyi niyetli allah bilir ne yapmissindir seni yaramaz cocuk :p
Bisi yapmadm :D ben masumum:)))
Teyzeyi kizdirmissin :p yalanciiiiiii :))
Hayir ya niye kizdriyim teyzecigi :D
Onu kendine sor ben bilmiyorum :p yaramaz seni :)))
Yaramaz olablrm de ne dedmde kizdi bilmiyorum :)
:)) kumesteki yumurtalarimi caldin :p
Kumesteki yumartyi calsm tamamda etsinde :D istanblda onu çalmak zor :D
Haha nedenmis :p
Burada tavuk besleyen kimse yok ki :)
Hmm.. Tamm buldum camini kirdin topla :p
Futbol oynamayli çok oldu :))) kizmisti illaki bir şeye belli olmaz onlaraa :)
Yaramaz cocuksun ya ondan :p
Kanmzd var yarmazlk npalm :)) :p
Dedelerle nenelerle vakit gecir :))
Yokk ben citir seviyorum ::))
:))) bos onlar bos :p
doldururm ben sknti yok :)
:)))
Severim. iyi anlasıyorum:):)
Bende :)) kanki bile yaptim :))
Eskileri dinlemek hoşuma gider benim helede tarih felan girerse tadından yenmez.
Ben çok iyi anlaşırm ruhumda yaşlı birisi var zaten. ssd
tabıkıde lisa yaslılar cocuklar her turlu ınsanla sohbet etmek huzur vermelı ınsana
Yok sevmiyorum onlar sohbet etmiyor anca öğüt verip duruyor. Aynı şeyleri duymaktan sıkıldım :/
Daha tecrübeli ve sakin konuşuyorlar, hayat dersi için birebir oluyor ama sadece dinlediğinde 😉
Dinlemekten baska bir sansimiz kalmiyor onlar kadar tecrubeli olmadigimiz icin :)) ahh iyiki varlar elleri opulesi guzel insanlar. .
Evet onları dinlemek çok keyifli. Twitter @Bay1Ukala
Ben zamanda yolculuk yapiyormusum gibi hissediyorum :))
onların yanında kendinizi güvende hissedersiniz ayrıca onların tecrübesi sizi şaşırtır ağzınız açık dinlersiniz
kişisine , duruma ve konuya göre değişir bu:) Mesela neden Japonca okuduğumu mesleki tanımımı anlatmakta güçlük çekiyorum bazen metrobüste
Yaşlıları çok severim valla sürekli sohbette ederim çoğu gençten daha anlayışlıdırlar hem :)
Kesinlikle en iyi akili onlar verir sana cok iyi dostlardir :)
Valla öyle onlar candır can :)
Aynen :))
Onlarla konuşmak onlardan akıl ve öğüt almak bulunmaz bir nimet :)
Aynen :)) hayatin sirlarini paylasiyorlar bizle :)
Keşke toplum olarak her birey onların değerini bilse, saygı ve sevgide kusur etmese
Keske. . Nerde cok konustuklarini dusunuyorlar baksana yeni nesil. ..
Yakın çevrelerindeki yaşlı insanları kaybettiklerinde anlayacaklar ama iş işten geçecek
Sonra arkalarindan aglarlar. . Pismanlik sarar. .
Ama giden geri dönemez artık..
Aynen.. insallah degerlerini bilirler. . Huzur veren insanlar onlar. .
İnşallah
Benle konışabilşrsin o zaman çünkü kendimi 70 yaşında hissediyorum :((
:))
; ((
geçende parkta oturduk adam bir başladı tutana aşk olsun
:)) konusacak kimsesi yokmus demekki..
Güzel olabiliyor ama bazen yanlis dusunuyorlar
Bende eskiden senin gibi dusunurdum. . Insan basina gelmeyince anlamiyor inan. .
Haklısın :)
Kulaklari duyanlarla evet :)
:)) ben isaret dilini ogrendim onlardan oyle anlasiyoruz :p
Darülaceze ziyaretleri yaparim devamli
Takdir ettim seni dostum. . Insan hayati anliyor oraya gittigi gordugu zaman..
Kesinlikle !!
çok şey öğrenilebiliyor :)
Kesinlikle :) hayati ogretiyorlar bize usutnede en buyuk mutlulugu yasatiyorlar bana :))
öğrettikleriyle mi geliyor bu mutluluk yoksa şirin, sempatik veya naif oluşlarından mı?
Ikiside degil :)) onlarin mutlu olmasi beni cok mutlu ediyor :))
senin onları mutlu etmen mi peki seni mutlu eden :)
Evet aynen :)) dunyada bundan daha guzel bir duygu var mı sence :)?
:) bencilce geldi nedense
Bencilcemi :// karsidaki insani mutlu etmek mi bencilce. .
bencilce dedim belki ölüm korkusundan, bilmiyorum neden kastım, aslında daha çok masturbatif geliyor bana :/ ben de yapmıyor değilim
Yoo ben olmekten korkmuyorum. . Ben o guzel insanlar mutlu olsun diye kendimi bile bosverebilirim ki bazen ise bile gitmiyorum onlar icin.. bencilce degil bu deger vermektir bence. . oyle dusunme bence becillik baska bir konu. .
işe bile gitmeme kısmı ilgi çekici, ne kadar rahatmış :)
Sana inandirmak zorunda degilim :)
şimdi ikna oldum :)
sağır olmayanlarla evet
:)) ben isaret dilini ogrendim onlardan oyle anlasabiliyoruz :)
Olgun İnsanlarin Sohbeti Ayri bir guzel :)
Aynen :) eski zamana yolculuk yapiyormussun gibi bazen yasiyorum sanki anlattiklari seyleri :))
Evet Oyle Heleki Dini Bilgisi Varsa Saatlerce Muhabbet edebilirim :)
Zaten yaslaninca dinlerine daha cok bagli oluyolar :)
Bazilari Diyelim :)
Aslinda geneli Öyle tanri korkusu daha cok oluyor. . korku derken saygi anlaminda. .
Hmm Olede Denilebilir
evet guzel oluyo muhabbetlerı D:
Kesinlikle :) ben onlarla sohbet ederken bambaska yerlere gidiyorum resmen 😊
onların zamanı ve dunyası bambaskaymıs zaten bız yanlıs zamanda dogmusuz :D
:)) onlarin zamaninda yasamak isterdim aslinda :p
bende ısterdım :D gel gidelim o yıllara :D
Hadi gel :D zaman makinasi icat edilsin ilk iki bilet bizim :p
kaptım bile yuppiii :D
:)) saat kacta yolculuk :p
gece 00:00 da :D
Tamam az kalmis :p dur bohcami hazirliyim :p
tamam ama cabuk ol :D
Tammm son 15 dk :))
tamam hazırlan bak :D
Gec kaldim mi ://
yk yok tam zamanında geldın :D
Hazirim ben :p
hadı ucalımmm :D
:))) hadi :p
vınnnnnnnn :D
Nerdeyiz biz :))
ütopyaya geldik :D
Haha hangi yila gidecez :D
1970s zamanlarına tabikide :D
Guzel secim 😊
ozamanlar daha güzelmiş :D
Evet.. gittikce bozuluyor dunya. .:/
kendımızı korumalıyız sadece
evet çok severim bilgili oluyolar
Durumuna göre. Bazıları çok baskıcı ve gerici
Yaşlı ve Çocuklarla Zaman Geçirmek İyi Geliyor..
Ikisindede zamana yolculuk yapiyor insan :))
Gibi Gibi :)
Hoşuma Gidiyor ;)
Benimde.. ayrilmak istemiyorum yanlarindan :))
Huzur Evine Gitme Vaktimiz Gelmiş..
Aynen :)) daha haftasonu ordaydim :) her gittigimde butun sıkıntilarimin ne kadar sacma oldugunu anliyorum. . Artik akranlarimla konusmaktan zevk almiyorum :))
Merhametlisin Ne Güzel..
Yaşlıları ikiye ayırırım tatlı yaşlılar ve hayattan bıkmış herşeye sinir olan yaşlılar var ben tatlı yaşlılarla zaman geçirmekten çok hoşlanırım :))
Evet daha mantıklı ve kibarlar
Hmm..
acaip keyifli oluyor birde ben senin yaşındayken muhabbete başladılarmı muhabbet çok keyifli oluyor
Çok severim. 1-yaşlılarla 2-çocuklarla, ikisi de huzur veriyor😊
evet ama bazıları biraz sıkıcı ama genel olarak seviyorum :)
Çılgın yaşlılar var iyi kafalar onlarla sohbet etmeyi bende çok seviyorum :D :)