• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Yaşlılarla sohbet etmeyi sever misiniz :)? (Sayfa 4)

yağmurasaril
yağmurasaril Takip Et
Xper 5 Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
26
Yapay Zekaya Sor
Yaşlılarla sohbet etmeyi sever misiniz :)?
Cevapla
Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

137

Cevap

299

Cevap

Popüler Cevapları Göster(180)
  • salihamizic
    salihamizic Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Banada anlayışlı sabırlı ve menfaat beklemeden konuşuyorlar değer veriyorlar

    0
    0 Yorumla
  • Syhn5858
    Syhn5858 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Evet severim eski anılarını anlattıkları zaman çok iyi oluyor :D

    0
    0 Yorumla
  • Helininkankası
    Helininkankası Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Eveet. Yaşlı insanları seviyorum ben. Özellikle yaşlı amcaları bilmiyorum seviyorum ya çok tatlılar :D

    0
    0 Yorumla
  • niksizzz
    niksizzz Takip Et
    Bilge Yaş: 42
    +1 yıl

    bilen buralar birzamanlar ormandi hikayelerini dinlemeyi severim :) bende cok severim. zellikle İstanbul'da yasayan ve istanbulun eski halini

    0
    0 Yorumla
  • J_O_S_E
    J_O_S_E Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Evet ben de severim. Ara da iyi geliyo çok farklı doğrular öğreniyorum

    0
    2 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Evet yanlis dusunduklerini saniyordum ben daha once buyudukce dogrulugunu anladim. .:)

      Yorumla
    • J_O_S_E
      J_O_S_E
      +1 yıl

      tabi ki

      Yorumla
  • MangekyouSharingan
    MangekyouSharingan Takip Et
    Yoda Yaş: 27
    +1 yıl

    Arkadaşım 26 yaşında mesela benim xd gençlerle takılamıyorum çok aptal oluyorlar xd

    0
    1 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      :)) aklillari havada oluyorlar :p daha yaslilarla sohbet etmeyi dene eminim cok seveceksin. .

      Yorumla
  • Sinkeric
    Sinkeric Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl

    severim tabi böle pamuk gibi öpcen yanaklarını sarılcan falan :D

    0
    2 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Aynen:))

      Yorumla
    • Sinkeric
      Sinkeric
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • SavaşaHazırHükümdar
    SavaşaHazırHükümdar Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Severim yaşlı ve kültürlü insnları faydalanırım onlardan

    0
    2 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Faydalanma :) onlari dinlemen bile onlari mutlu edecektir :))

      Yorumla
    • SavaşaHazırHükümdar
      SavaşaHazırHükümdar
      +1 yıl

      Cahil , yobaz kesimi dinleyemem malesef fıtratım kaldırmaz

      Yorumla
  • cahildioksit
    cahildioksit Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Vallahi bayılıyorum :) anılarını anlatıyorlar bide :)

    0
    3 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Tekrar yasiyormuscasina :))

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Bazen heyecanlaniyorum:))

      Yorumla
    • cahildioksit
      cahildioksit
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • uslanmaz06
    uslanmaz06 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 45
    +1 yıl

    Severim hayat bilgileri ve tecrübeleri çok kimide tonton ve mütevaziler

    0
    2 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Kesinlikle :) cok tatli oluyorlar 😊

      Yorumla
    • uslanmaz06
      uslanmaz06
      +1 yıl

      Eig yi haketmedilermi yani :D

      Yorumla
  • wolkanvolkan
    wolkanvolkan Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Bazen dediklerini anlamasam da evet seviyorum. Çok şirin oluyorlar 😊

    0
    8 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Neden anlamiyorsun ki :p

      Yorumla
    • wolkanvolkan
      wolkanvolkan
      +1 yıl

      Kiminin dişi olmuyor konuşurken onlar ayrı bir şirin oluyor ama zor anlıyorum 😊 kiminin kulağı duymuyor ben başka şey söylüyorum o başka şey söylüyor 😊

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      :))) hic o yonden dusunmemistim :p olsun ben cok guluyorum oyle oldugunda :)) anneannem cok duymuyor onunla konusurken yanlis anlar beni baslarim gelmeye o da essek seni bide dalga geciyor benle diyor guluyor :))))

      Yorumla
    • wolkanvolkan
      wolkanvolkan
      +1 yıl

      Benim anneannem 80 yaşında şu an maşallah kulağıda iyi duyuyor konuşmasıda çok iyi. Ama onun arkadaşları var şu an sağ olanlar çok şirinler çok sohbet ediyorum onlarla :)

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Masallah :) cok mutlu ediyorsundur onlari :))

      Yorumla
    • wolkanvolkan
      wolkanvolkan
      +1 yıl

      Yüzlerini güldürüp dualarını alıyorum 😊

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Ne guzel :)) tanrim gonlune gore versin dostum. .

      Yorumla
    • wolkanvolkan
      wolkanvolkan
      +1 yıl

      Eyvallah!

      Yorumla
  • behişti89
    behişti89 Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Evet onların muhabetine doyum olmaz

    1
    3 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Aynen :))

      Yorumla
    • behişti89
      behişti89
      +1 yıl

      Ve yalan konuşmazlar saf ve ahlak çerçevesinde konuşurlar

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Evet baska bir dunyaya goturuyorlar seni :))

      Yorumla
  • beatzz
    beatzz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ulan bir gün bankta bir moruk başladı anlatmaya sonra ibodan bir parça açtı sonra bir bira bana da uzatmaz mı ondan sonra pek konuşmuyorum

    0
    4 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Kotu yolami suruklemeye calisti seni hiiiiii :)))))

      Yorumla
    • beatzz
      beatzz
      +1 yıl

      Aynen ya

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Haha :)) korkma onlardan zarar gelmez sana :)

      Yorumla
    • beatzz
      beatzz
      +1 yıl

      Korkmak değilde rahatsız oldum :)

      Yorumla
  • HatalarlaDans
    HatalarlaDans Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Severim gelişime dünyaya bakış açısına yardımı olur.

    0
    0 Yorumla
  • BugraOzturk
    BugraOzturk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Torununu veya cocugunu sana kitlemeye calismadigi surece sevimli tipler :))

    0
    0 Yorumla
  • AsiLaDym
    AsiLaDym Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Evet :) çok tonton onlar can onlar :) tecrübe, deneyim sahibi hayata dair.. Saygı şart.

    0
    0 Yorumla
  • Nydolls
    Nydolls Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Çok severim özellikle yaşadıkları anıları anlatmalarını

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Gecen arkadasin babasiyla okey oynuyoz cabbar suleyman sakir bir turlu gercek adimi soyleyemedi oyunda severim. ,

    0
    4 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      :))) Evet benim adimida telaffuz edemiyorlar :))) hep baska isimlerle sesleniyorlar elleri opulesi guzel insanlar :))) sadece oyunda sevme :p hep sev onlari sevgiye cok ihtiyaclari var..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      :) bir de bir gün yaşlanacağız

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Tabikide oda bir gercek :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      çok sempatiksin

      Yorumla
  • Kubilaylay26
    Kubilaylay26 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Tabi ki aklı başında olmaları ve verdikleri öğütlerle gerçekten keyif verici sohbet oluyor...

    0
    0 Yorumla
  • HunterSerhat
    HunterSerhat Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Çok severim oturacaksın karşılıklı sen sususacaksın o anlatacak dinleyeceksin maziyi

    0
    0 Yorumla
  • JeanPaulSartre
    JeanPaulSartre Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 961 cevap paylaştı.

    evet. yıkılıyorum böyle onlar konuşunca. tabi bazıları var çok aksi ya :)

    0
    0 Yorumla
  • éadrócaireach
    éadrócaireach Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Her hafta düzenli olarak huzur evi ziyareti yaparım. Hobi falan

    0
    1 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Ne guzel.. ne kadar guzel bir duygu bilirim :))

      Yorumla
  • DüşünenBirey
    DüşünenBirey Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35
    +1 yıl

    Onları tecrübelerini dinleyip, öğütlerini almak güzel oluyor.

    0
    6 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Ve mutlu ediyor
      ve cok sey katiyor bize
      ve...
      diye uzayip gider :))
      +si cok ve Bazi yorumlarda cok konustuklarini dusunuyorlar tuhaf :/

      Yorumla
    • DüşünenBirey
      DüşünenBirey
      +1 yıl

      Ne kadar çok konuşurlarsa bizler için o kadar kârdır efendim :D

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      :))) aynen canli bir hayat tecrubesi onlar bir o kadarda sohbetleri keyif ve huzur verici. .

      Yorumla
    • DüşünenBirey
      DüşünenBirey
      +1 yıl

      E onlardan aldığım tecrübelerle bu güne kadar gelebildim. =) Söylenen nasihatlar bir kulağımdan girip bir kulağımdan çıkmaz! =)

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      :))) aynen dostum dogru yoldayiz :p

      Yorumla
    • DüşünenBirey
      DüşünenBirey
      +1 yıl

      . PPP

      Yorumla
  • KafKef91
    KafKef91 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    Zaten çevremdekilerin neredeyse hepsi benden büyüktür hep dinlerim.

    0
    1 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Cok sanslisin bence 😊

      Yorumla
  • donSUZ
    donSUZ Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    evet severim bazen çok güzel hikayeler anlatıyolar :)

    0
    1 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Evet hayat dersi veriyorlar resmen :)

      Yorumla
  • PinkFloooyd
    PinkFloooyd Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Severim dün Foxta beyaz melek vardı gene ağlattı

    1
    10 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Ben izleyemedim filmi. .

      Yorumla
    • PinkFloooyd
      PinkFloooyd
      +1 yıl

      Eğer benim gibi balık burcu ve ağlayan bir insansan izleme çok üzüldüm yaşlılara öyle davranmalarına Mahsun gene çekmiş filmi

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Hayir basak burcuyum :)) filimin bir sahnesi var felc gecirmis bir nene vardi onu araba fircasiyla yikiyorlardi ya orda bir aglamaya basladim tutana ask olsun :((

      Yorumla
    • PinkFloooyd
      PinkFloooyd
      +1 yıl

      Yaşlı kadın yatalak bakıcısı dövüyor bende orada ağladım gerçekten çok üzüldüm :((

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Insanligini bu kadar kaybetmis insanlar su dunyada. .

      Yorumla
    • PinkFloooyd
      PinkFloooyd
      +1 yıl

      Kesinlikle katılıyorum ona bakıyorsun diye işkence etmek zorunda mısın sanki

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Vicdan duygularini kaybetmis insanlar bunlar 😡

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Boyle insanlardan cok korkuyorum ben..

      Yorumla
    • PinkFloooyd
      PinkFloooyd
      +1 yıl

      Umarim bizde onlar gibi olmayız merhametimiz hiç bitmez

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Amin insallah.. Ben elimden geleni yapiyorum.. Hatta baskalarinada asilamaya calisiyorum.

      Yorumla
  • KetçaplıBrokoli
    KetçaplıBrokoli Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    pek değil yahu beni anlamıyorlar.. :D

    1
    6 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Niye kucuk bey :)) cok sey ogrenebilirsin onlardan..

      Yorumla
    • KetçaplıBrokoli
      KetçaplıBrokoli
      +1 yıl

      öğüt almak hoşuma gitmiyor pek sadece dedem olabilir :)

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Sen cikar dersi anlattiklarindan :)) erkegi erkek anlar diyosun o zaman :p

      Yorumla
    • KetçaplıBrokoli
      KetçaplıBrokoli
      +1 yıl

      anneannem ve babaannem vefat ettiler :/ çok severdim onları ya bak onlarda öğüt verebilirdi :( :D

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Basinsogolsun canim :(

      Yorumla
    • KetçaplıBrokoli
      KetçaplıBrokoli
      +1 yıl

      Teşekkürler :(

      Yorumla
  • sntropez
    sntropez Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    evet, onlarla daha iyi anlaşıyoruz :)

    1
    5 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Aynen:))) akranlarimla anlasimiyorum artik ben bana cok cocuksu geliyorlar :p

      Yorumla
    • sntropez
      sntropez
      +1 yıl

      yaşından olgun olmakla alakalı bir durum seninkiside. galiba birazda yaşlanıyormuyuz ne :)

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      15 yasindan beri boyleyim ben :)) yani yaslandik gercegini de unutmamak gerek ://

      Yorumla
    • sntropez
      sntropez
      +1 yıl

      ben kendimi bildim bileli böyleyim. beden yaşım 20, normal yaşım 25, mental yaşım 32 :D

      sende durum nedir :)

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Beden yasim 22 galiba :p
      normal yas 24
      mental yasim 45 :))))

      Yorumla
  • YaramDerin
    YaramDerin Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Çok severim , onlar daha anlayışlı ve ergen değil

    2
    1 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Bambaska bir dunyaya goturuyorlar seni senin dunyanla onlarin dunyasi bambaska :)

      Yorumla
  • Busssraaa
    Busssraaa Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 625 cevap paylaştı.

    Konu evlilik muhabbetine gelene kadar seviyorum :)

    1
    4 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Sevgilim var deee :p

      Yorumla
    • Busssraaa
      Busssraaa
      +1 yıl

      Demem hem yalan olduğunu bilirler hemde o zaman hıc etmeleri kurtulamam :)

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      :))))

      Yorumla
    • Busssraaa
      Busssraaa
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • olmasın34
    olmasın34 Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 360 cevap paylaştı.

    yaşlıya göre değişir. D

    1
    25 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Hepsi candir :) ayirim yapma bence :p

      Yorumla
    • olmasın34
      olmasın34
      +1 yıl

      ayrım yapmıyorum sımdı kafa dengı olanla cok uzun surer muhabettım ama bıde sözleriyle döveni var :)

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      sakaya vur sende :)) kotu bir niyetleri yoktur emin ol :))

      Yorumla
    • olmasın34
      olmasın34
      +1 yıl

      :D kötü niyet ya eşşegin belli bir yerını bana monte eden teyze vardı ya :D nasıl iyi niyet bu :D

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Hahaha cilgin teyze bu :))) olsun :p

      Yorumla
    • olmasın34
      olmasın34
      +1 yıl

      İyi niyetli tabi :D

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Haha tabi iyi niyetli allah bilir ne yapmissindir seni yaramaz cocuk :p

      Yorumla
    • olmasın34
      olmasın34
      +1 yıl

      Bisi yapmadm :D ben masumum:)))

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Teyzeyi kizdirmissin :p yalanciiiiiii :))

      Yorumla
    • olmasın34
      olmasın34
      +1 yıl

      Hayir ya niye kizdriyim teyzecigi :D

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Onu kendine sor ben bilmiyorum :p yaramaz seni :)))

      Yorumla
    • olmasın34
      olmasın34
      +1 yıl

      Yaramaz olablrm de ne dedmde kizdi bilmiyorum :)

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      :)) kumesteki yumurtalarimi caldin :p

      Yorumla
    • olmasın34
      olmasın34
      +1 yıl

      Kumesteki yumartyi calsm tamamda etsinde :D istanblda onu çalmak zor :D

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Haha nedenmis :p

      Yorumla
    • olmasın34
      olmasın34
      +1 yıl

      Burada tavuk besleyen kimse yok ki :)

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Hmm.. Tamm buldum camini kirdin topla :p

      Yorumla
    • olmasın34
      olmasın34
      +1 yıl

      Futbol oynamayli çok oldu :))) kizmisti illaki bir şeye belli olmaz onlaraa :)

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Yaramaz cocuksun ya ondan :p

      Yorumla
    • olmasın34
      olmasın34
      +1 yıl

      Kanmzd var yarmazlk npalm :)) :p

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Dedelerle nenelerle vakit gecir :))

      Yorumla
    • olmasın34
      olmasın34
      +1 yıl

      Yokk ben citir seviyorum ::))

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      :))) bos onlar bos :p

      Yorumla
    • olmasın34
      olmasın34
      +1 yıl

      doldururm ben sknti yok :)

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • MarbidAngel
    MarbidAngel Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl

    Severim. iyi anlasıyorum:):)

    1
    1 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Bende :)) kanki bile yaptim :))

      Yorumla
  • rulokat
    rulokat Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Eskileri dinlemek hoşuma gider benim helede tarih felan girerse tadından yenmez.

    0
    0 Yorumla
  • Oğulcannnnn
    Oğulcannnnn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ben çok iyi anlaşırm ruhumda yaşlı birisi var zaten. ssd

    0
    0 Yorumla
  • berkaayyy
    berkaayyy Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    tabıkıde lisa yaslılar cocuklar her turlu ınsanla sohbet etmek huzur vermelı ınsana

    0
    0 Yorumla
  • Şekeroğlan
    Şekeroğlan Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.

    Yok sevmiyorum onlar sohbet etmiyor anca öğüt verip duruyor. Aynı şeyleri duymaktan sıkıldım :/

    0
    0 Yorumla
  • Zulful
    Zulful Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Daha tecrübeli ve sakin konuşuyorlar, hayat dersi için birebir oluyor ama sadece dinlediğinde 😉

    0
    1 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Dinlemekten baska bir sansimiz kalmiyor onlar kadar tecrubeli olmadigimiz icin :)) ahh iyiki varlar elleri opulesi guzel insanlar. .

      Yorumla
  • BayUkalaa
    BayUkalaa Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Evet onları dinlemek çok keyifli. Twitter @Bay1Ukala

    0
    1 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Ben zamanda yolculuk yapiyormusum gibi hissediyorum :))

      Yorumla
  • fivepost
    fivepost Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    onların yanında kendinizi güvende hissedersiniz ayrıca onların tecrübesi sizi şaşırtır ağzınız açık dinlersiniz

    0
    0 Yorumla
  • fixmesut
    fixmesut Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    kişisine , duruma ve konuya göre değişir bu:) Mesela neden Japonca okuduğumu mesleki tanımımı anlatmakta güçlük çekiyorum bazen metrobüste

    0
    0 Yorumla
  • yalnızlıkişte
    yalnızlıkişte Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Yaşlıları çok severim valla sürekli sohbette ederim çoğu gençten daha anlayışlıdırlar hem :)

    0
    3 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Kesinlikle en iyi akili onlar verir sana cok iyi dostlardir :)

      Yorumla
    • yalnızlıkişte
      yalnızlıkişte
      +1 yıl

      Valla öyle onlar candır can :)

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Aynen :))

      Yorumla
  • OriginalMan
    OriginalMan Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Onlarla konuşmak onlardan akıl ve öğüt almak bulunmaz bir nimet :)

    0
    8 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Aynen :)) hayatin sirlarini paylasiyorlar bizle :)

      Yorumla
    • OriginalMan
      OriginalMan
      +1 yıl

      Keşke toplum olarak her birey onların değerini bilse, saygı ve sevgide kusur etmese

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Keske. . Nerde cok konustuklarini dusunuyorlar baksana yeni nesil. ..

      Yorumla
    • OriginalMan
      OriginalMan
      +1 yıl

      Yakın çevrelerindeki yaşlı insanları kaybettiklerinde anlayacaklar ama iş işten geçecek

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Sonra arkalarindan aglarlar. . Pismanlik sarar. .

      Yorumla
    • OriginalMan
      OriginalMan
      +1 yıl

      Ama giden geri dönemez artık..

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Aynen.. insallah degerlerini bilirler. . Huzur veren insanlar onlar. .

      Yorumla
    • OriginalMan
      OriginalMan
      +1 yıl

      İnşallah

      Yorumla
  • az_kız_çook_huzur34
    az_kız_çook_huzur34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Benle konışabilşrsin o zaman çünkü kendimi 70 yaşında hissediyorum :((

    0
    2 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
    • az_kız_çook_huzur34
      az_kız_çook_huzur34
      +1 yıl

      ; ((

      Yorumla
  • kevok1
    kevok1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41
    +1 yıl

    geçende parkta oturduk adam bir başladı tutana aşk olsun

    0
    1 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      :)) konusacak kimsesi yokmus demekki..

      Yorumla
  • Dgknkzlk
    Dgknkzlk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Güzel olabiliyor ama bazen yanlis dusunuyorlar

    1
    2 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Bende eskiden senin gibi dusunurdum. . Insan basina gelmeyince anlamiyor inan. .

      Yorumla
    • Dgknkzlk
      Dgknkzlk
      +1 yıl

      Haklısın :)

      Yorumla
  • _sign
    _sign Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39
    +1 yıl

    Kulaklari duyanlarla evet :)

    1
    1 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      :)) ben isaret dilini ogrendim onlardan oyle anlasiyoruz :p

      Yorumla
  • JoOoKeeeR
    JoOoKeeeR Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Darülaceze ziyaretleri yaparim devamli

    1
    2 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Takdir ettim seni dostum. . Insan hayati anliyor oraya gittigi gordugu zaman..

      Yorumla
    • JoOoKeeeR
      JoOoKeeeR
      +1 yıl

      Kesinlikle !!

      Yorumla
  • yüzdekaç
    yüzdekaç Takip Et
    Xper 4 Yaş: 43
    +1 yıl

    çok şey öğrenilebiliyor :)

    1
    12 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Kesinlikle :) hayati ogretiyorlar bize usutnede en buyuk mutlulugu yasatiyorlar bana :))

      Yorumla
    • yüzdekaç
      yüzdekaç
      +1 yıl

      öğrettikleriyle mi geliyor bu mutluluk yoksa şirin, sempatik veya naif oluşlarından mı?

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Ikiside degil :)) onlarin mutlu olmasi beni cok mutlu ediyor :))

      Yorumla
    • yüzdekaç
      yüzdekaç
      +1 yıl

      senin onları mutlu etmen mi peki seni mutlu eden :)

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Evet aynen :)) dunyada bundan daha guzel bir duygu var mı sence :)?

      Yorumla
    • yüzdekaç
      yüzdekaç
      +1 yıl

      :) bencilce geldi nedense

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Bencilcemi :// karsidaki insani mutlu etmek mi bencilce. .

      Yorumla
    • yüzdekaç
      yüzdekaç
      +1 yıl

      bencilce dedim belki ölüm korkusundan, bilmiyorum neden kastım, aslında daha çok masturbatif geliyor bana :/ ben de yapmıyor değilim

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Yoo ben olmekten korkmuyorum. . Ben o guzel insanlar mutlu olsun diye kendimi bile bosverebilirim ki bazen ise bile gitmiyorum onlar icin.. bencilce degil bu deger vermektir bence. . oyle dusunme bence becillik baska bir konu. .

      Yorumla
    • yüzdekaç
      yüzdekaç
      +1 yıl

      işe bile gitmeme kısmı ilgi çekici, ne kadar rahatmış :)

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Sana inandirmak zorunda degilim :)

      Yorumla
    • yüzdekaç
      yüzdekaç
      +1 yıl

      şimdi ikna oldum :)

      Yorumla
  • BayanDavis
    BayanDavis Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    sağır olmayanlarla evet

    1
    1 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      :)) ben isaret dilini ogrendim onlardan oyle anlasabiliyoruz :)

      Yorumla
  • Olmali34
    Olmali34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Olgun İnsanlarin Sohbeti Ayri bir guzel :)

    1
    6 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Aynen :) eski zamana yolculuk yapiyormussun gibi bazen yasiyorum sanki anlattiklari seyleri :))

      Yorumla
    • Olmali34
      Olmali34
      +1 yıl

      Evet Oyle Heleki Dini Bilgisi Varsa Saatlerce Muhabbet edebilirim :)

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Zaten yaslaninca dinlerine daha cok bagli oluyolar :)

      Yorumla
    • Olmali34
      Olmali34
      +1 yıl

      Bazilari Diyelim :)

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Aslinda geneli Öyle tanri korkusu daha cok oluyor. . korku derken saygi anlaminda. .

      Yorumla
    • Olmali34
      Olmali34
      +1 yıl

      Hmm Olede Denilebilir

      Yorumla
  • eastandbuul
    eastandbuul Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    evet guzel oluyo muhabbetlerı D:

    1
    26 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Kesinlikle :) ben onlarla sohbet ederken bambaska yerlere gidiyorum resmen 😊

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      onların zamanı ve dunyası bambaskaymıs zaten bız yanlıs zamanda dogmusuz :D

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      :)) onlarin zamaninda yasamak isterdim aslinda :p

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      bende ısterdım :D gel gidelim o yıllara :D

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Hadi gel :D zaman makinasi icat edilsin ilk iki bilet bizim :p

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      kaptım bile yuppiii :D

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      :)) saat kacta yolculuk :p

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      gece 00:00 da :D

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Tamam az kalmis :p dur bohcami hazirliyim :p

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      tamam ama cabuk ol :D

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Tammm son 15 dk :))

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      tamam hazırlan bak :D

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Gec kaldim mi ://

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      yk yok tam zamanında geldın :D

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Hazirim ben :p

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      hadı ucalımmm :D

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      :))) hadi :p

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      vınnnnnnnn :D

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Nerdeyiz biz :))

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      ütopyaya geldik :D

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Haha hangi yila gidecez :D

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      1970s zamanlarına tabikide :D

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Guzel secim 😊

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      ozamanlar daha güzelmiş :D

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Evet.. gittikce bozuluyor dunya. .:/

      Yorumla
    • eastandbuul
      eastandbuul
      +1 yıl

      kendımızı korumalıyız sadece

      Yorumla
  • zehraşk
    zehraşk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl

    evet çok severim bilgili oluyolar

    1
    0 Yorumla
  • merilini-9
    merilini-9 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 54%
    +1 yıl

    Durumuna göre. Bazıları çok baskıcı ve gerici

    1
    0 Yorumla
  • Diego20
    Diego20 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Yaşlı ve Çocuklarla Zaman Geçirmek İyi Geliyor..

    1
    6 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Ikisindede zamana yolculuk yapiyor insan :))

      Yorumla
    • Diego20
      Diego20
      +1 yıl

      Gibi Gibi :)
      Hoşuma Gidiyor ;)

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Benimde.. ayrilmak istemiyorum yanlarindan :))

      Yorumla
    • Diego20
      Diego20
      +1 yıl

      Huzur Evine Gitme Vaktimiz Gelmiş..

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Aynen :)) daha haftasonu ordaydim :) her gittigimde butun sıkıntilarimin ne kadar sacma oldugunu anliyorum. . Artik akranlarimla konusmaktan zevk almiyorum :))

      Yorumla
    • Diego20
      Diego20
      +1 yıl

      Merhametlisin Ne Güzel..

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yaşlıları ikiye ayırırım tatlı yaşlılar ve hayattan bıkmış herşeye sinir olan yaşlılar var ben tatlı yaşlılarla zaman geçirmekten çok hoşlanırım :))

    0
    0 Yorumla
  • adımısenkoyhihi
    adımısenkoyhihi Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Evet daha mantıklı ve kibarlar

    1
    1 Yorumla
    • _Paronaya_
      _Paronaya_
      +1 yıl

      Hmm..

      Yorumla
  • knncn149
    knncn149 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 40
    +1 yıl

    acaip keyifli oluyor birde ben senin yaşındayken muhabbete başladılarmı muhabbet çok keyifli oluyor

    0
    0 Yorumla
  • ggzdeeç
    ggzdeeç Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Çok severim. 1-yaşlılarla 2-çocuklarla, ikisi de huzur veriyor😊

    0
    0 Yorumla
  • kaybetmek
    kaybetmek Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    evet ama bazıları biraz sıkıcı ama genel olarak seviyorum :)

    0
    0 Yorumla
  • çileklimuz
    çileklimuz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Çılgın yaşlılar var iyi kafalar onlarla sohbet etmeyi bende çok seviyorum :D :)

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (196)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Yaşlılarla sohbet etmeyi sever misiniz :)?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yaşlılar ile sohbet etmeyi sever misiniz? 30 cevap verildi
Yaşlılarla sohbet etmeyi seviyor musunuz? 11 cevap verildi
Yaşlı insanlar ile sohbet etmeyi seviyor musun? 76 cevap verildi
Yaşlı insanların sohbeti hoşunuza gidiyor mu? 90 cevap verildi
Yaşlıların sohbetini sever misiniz? 49 cevap verildi
Yaşı büyük insanlarla sohbet etmekten hoşlanır mısın? 23 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Siteden kiminle asansörde kalıp saatlerce sohbet etmek isterdin?
  • Hiç karşı cins kankanız size yürüdü mü?
  • Kadınların en sevdiği erkek tipi nedir?
  • Evinizde misafir ağırlarken özel sofra sunumu yapıyor musunuz, nasıl hazırlıyorsunuz?
  • Misafirinize böyle özenli yemek menüsü hazırlar mısınız, siz neler yapıyorsunuz?
  • Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?
  • Hayalinizdeki tatil nasıl arkadaşlar?
  • Sevgilinizi arkadaşlarıyla tatile gönderir misiniz?
  • Bu Kaktüslerim ilk kez açtılar, nasıllar, beğendiniz mi?
  • Bu kombin yaz için uygun mu yoksa fiyasko mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨