AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
299Cevap
Sırf huzurevinde çalışmak için Bölümüm sosyal hizmetler 😉😉
Eskilerin sohbeti dinlemek kalbe sekere kolstrol hastalara iyi gelir
bayılırım köy bağ bahçe konu bir açıldımmı tamam :D
İyi anlasirim ama insanlarla iletişim kurmayı sevmiyorum pek ben
ewet tecrübe her zaman iyidir
Aynen..
sende seviyosun ozaman kendinden büyüklerle takılmayı
Evet arkadaslarim hep 30 yas ve ustu insanlar :)) akranlarimla anlasamiyorum :p
merak ettiklerini yaz bana paylaşalım her zaman beklerim
her zaman sözlerini de dinlerim
Sen kazaniyorsun o zaman :)
nerden anladın
Hayati bile insanlar. . Her dedikleri dogrudur onlarin eskiden yanlis dusunduklerini zannederdim ama buyudukce anladim ne kadar hakli olduklarini. .
bir yaş büyüğüm senden :) çok haklılar bazen zorluk çekersin ne demek istediklerini ama o lafı yeri ve zamanı geldığinde anlarsın haklı ve bilge olduklarını
Aynen.. umarim herkes bunun farkina varir. . Yorumlari gorunce umutsuzluga kapiliyorum. .
Zaman çok kötüye gidiyor ben eski günleri çok arıyorum 10. Sene öncesi mükemmel di
Aynen.. zaman iste cag degisti artik. .
Parası versek gei alsak olmaz mı acaba ;)
Bazi seyleri parayla satin alamassin :))
o yıllları bu zamanın parasıyla kirtletmek istemem zaten
Tam yerinde bir laf oldu.. Senden bir can yucel cikar bak demedi deme :p
bende bu saatten sonra olmaz ama belki varizimzden olur :)
Hayıııııııırrrr
Neden ki?
Çok ve boş konuşuyorlar
Bence sana bos geliyor. . Dinlemiyorsun cunku. .
Olabilir bebek
severim sevilmezmi ya
Çok severim onlardan öğreneceğim çok şey var
dedecigimle severdim.. cok ozledim :(
:(( basin sagolsun canim. .
tesekkurler :(
Evet onlar cok şeker oluyor :))
Bazen guzel oluyor sverim :)
Hayt tecrubeleri oldugu icin severim dinlemeyi
Cok sey katiyorlar insana.. ben pur dikkat dinliyorum onlari :))
Evet:))) cok tatlilar bide yaa
Severim cok hoş oluyor :D
Severim. Hoş sohbet insanlar
Benden yaslisi yok, bol bol anlatayi m
Dinlerim abim tabiki anlat :))
Sen soracaksin ben anlatirim
dinlemiş gibi yapmak zorunda olmaktan hoşlanmıyorum...
Gercekten dinle birsey kaybetmesssin :)
Yaşına bağlı evladım...
:) onlardan zarar gelmez sana :) oyle ayirmana gerek yok bence :)
yaşına ve anısına göre değişir :)
hepsi candir :))
Bende severim :))
Huzur veriyor insana :))
Güzel olur yaa :)
aynen :)
Birde vayyy guzumm hayat böyle işte demeye başlıyorlar yaa bayılıyorum :)
:))))) ellerinden opesim geliyor benim valla canim :))
:))
Bizim zamanimizda... geyigine girerse hayir :)
:)) neden ki? Sende kendi zamanini anlat onlara :p
Gerci ben de artik yasliyim ama hayatta lafa oyle baslamam :)
@pukeclub ahaha :D benim anneannem hep öyle başlıo arasıra cümleye bizim zamanımzda... Diye :D
Ben oyle durumlarda hemen "aman abicim lafini unutma, ben surdan bir sigara alip geleyim hemen" deyip uzuyorum :)))
Kısa tutabilirsem evet
güzeldir eskileri dinlemek:)
Severim, sohbet ederim cok tontis oluyolar ya
Aynen ama hepsi değil :)
Hepsi candir :))
Eveeeettt
:))
Saatlerce dinlemişliğim var
Ayni ben :)) iki hafta boyunca anneannemde kaldim ne telefon ne internet vardi orda :) o iki hafta yasadigim en guzel gunlerdi resmen. .😊
Evet :) ozellikle inatcilarla
Onlara kitap okumayı seviyorum
Cok severim, sakin ve masumlar
Aslında hepimiz yaşlıyız.
Nasil yani :)
Çünkü hepimizin bir yaşı var :|
Bayılıyorum ya onlarla sohbet etmeye :D
Bir de bana sor :)) onlarin yanindan ayrilasim gelmiyor :))
çok severim
Hicbirseye degismem :))
iii iii diyip duruyor duymuyolar etmiyolar :-)
Hahaha sende sesini yukselt biraz alla alla :)))))
En komik olanı arkadsin dedsiyi di adam la sohbet ederken ahh torun ahh ebeginen şu dağlarda az afingirdemedik demesiyle tövbe ettim bidaha yaslilarla sohbet etmeye :D
Hahaha :)) ahh yaramaz dede bu :p
Walla ne laflar var imkanı yok laf yarisi yapamayız adam 80 ama azgın teke :D
Yorumsuz :)))
:D. Yani işin özü ben yaşlıları sevmiyorum ışte özel hayt dir bisy yok artık onlarda :D
Genelleme yapma bence istisnadir senin yaramaz deden :)) bence kotu bir niyeti yoktur sadece size ayak uydurmaya calisiyordur genclerle daha cok sohbet edebilmek icin..
Bende yaslaninca onlar gibimi olacam:) gelin torunlarim ebenizi nasi ayarladım bir anlatiyim dinleyin :D
Anlamadin beni :) neyse bosver..
Anladım farklı bakış açısı getirmek istedim :D
:))
Evet severim her gün ederim zaman buldukça
Ne guzel :) bende elimden geldigince ziyaret ediyorum onlari. . Arayi actigim zaman hemen ariyorlar beni :p
evet severim konu benim üzerimde olmadığı sürece
Severim ama genci tercih ederim
Çok severim, tanımadığım biri olsun mümkünse :)
Sevmem ama çocuklarla severim
yaşlılarıda kuçukleride severek
Alzheimer olmadıkca gayet güzel keyifli oluyor
Bazen tecrübe dinlemek lazım :) çok severim
Herzaman lazim :p muhabbetleri bambaska elleri opulesi insanlarin. .
Yaşlılarda nnefret ederim
Neden?
Kafalar uyuşmuyor sanırım 😄
Yoo bence Sen kesin yaramaz bir cocuksun o yuzden kafalariniz uyusmuyor :p
Değilim sanırım. Gerçekten uyuşmuyoruz. Fazlasıyla 😄
Anladim :) ama dinle sadece birsey kaybetmessin :)
onları dinlemeden nefret edenem zaten.
Dinledim ve çok şey kaybettim demek ki befret ediyorum
Cok sey kaybettin. . Tuhaf geldi bana yalniz. .
Boşver. Nefret ediyorum işte
Sevmeye calis..
Otobüste bazen denk geliyorum. Sözcü okuyan yaşlı amcalara. Ayrıca bakırköyde oturuyrum ve burada sarışın yaşlı teyzeler var heryerde 😄 bak o tür yaşlıları seviyorum. Çok seviyorum
:))) sev sev sevmek guzeldir :p
sevmem ya boş konusuyorlar.
Bos mu yanlisin var bence :D
anlamlı sohbetler çıkıyor...
Ben onlara yardım etmeyi daha çok severim
severim, onlardan öğrenecek çok şey var :)
Evet eski zsmani ogreniyor insan
nefes alsin yeter AS:DSA
evet sohbet etmek güzel oluyor
Yaşlı ve Çocuklardan haz etmiyorum maalesef.
Neden ki :/
Bana kimse huzur veremez
her zaman degil ama bazen insanın içini ısıtıyo.
değişik :D
Degisik mi :)
Lüzumsuz konusmazsa evet :)
Emin ol Senden daha cok luzumlu konusuyorlar :))
Ben cok mutlu oluyorum
Birde bana sor :)) yanlarindan ayrilmak istemiyorum resmen 😊😊
Onların muhabbeti farklı oluyor ya güzel sarıyor
Aynen :)) gercek muhabbet bu hem keyif hem de huzur verici :)
Yani. Birde hüzünlendirmeseler. Ben çabuk sümük akıtırım da 😆ama iyiler ya
bir De beni gorsen her birinin hayat hikayesi var.. anlattiklarinda kendimi tutamiyorum hem onlar hem ben agliyorum. .
Demi.. iyi ya konuşmayı bilince..
Demi.. iyi ya konuşmayı bilince iyi oluyor
Bende seviyorum.
Iyi geliyor kendini iyi hissediyorsun. .
Çok severim xd