AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
299Cevap
Olgun insanlarla ve tecrübeli yasamis görmüş biriyle sohbet etmek güzel ama sigara uctigimi görsünler aksama kadar nasihat veriyorlar
Haha :)) normal gormus gecirmisler ondan.. birakmasi zor :))
En gicik kaptigim huylaari bu
:)) sevgiden ablasi sevgiden :))
Sen öyle diyorsan öyle olsun ablacim
:)) oyledir ablam 😊
Guzel bisey tabiki sirf bunun icin huzur evine gitmisligimizde var :)
Kişiden kişiye değişiyor sohbet. Huysuz ihtiyarlardan bıkkıntı geliyor. Sohbeti iyi olanla muhabbet ederim amigo. :D
Bazilari oyle malesef ki. . Ama hepsi candir :))
Anıları vardır ki sorma hayattan bir hikayesi hepsinin. Dinlerken hüzünleniyorum bazen kendimde öyle mi olucam diyorum zaman zaman... Uzun hikaye...
Evet oyle olucaz hatta bu nesil daha kotuye gidiyor malesefki. .
Nesil kötü elbette pislik dolu her taraf. Biz kendimizi bilelim yeterli.
Aynen bide cocuklarimiza bunu asilayalim neslimiz tukenmesin :p
Kesinlikle. Çocuğuma net kullandırmayacağım sen neden bahsediyorsun. :)
:))) zor gibi ama. . Dunya kotuye gidiyor. .
Net yok diyeceğim evde baba sen adi bir pisliksin diyecek kızım. Al bide burdan yak. Nereden öğrendiyse bu kelimeleri. :D
Hahaha sesli guldum :)))) aynen oyle olacak :// dunyanin Sonu geliyor desene ^^
Sonunu yine bizler getiriyoruz, getiricez. İnsanoğlu tam bir muamma ne halt yediği belli değil. Anlaşılması zor malukatlarız. Seviyorum ulan insanları kendimi sevdiğim gibi. :D
Aynen cok dogru dedin. . Sev sev allah arttirsin dostum :))
benim 3 tane yaşlı arkadaşım var onlarla normalden çok görüşüyorum
onlarda benimle konuşmaya bayılıyorlarmış gençleştiriyormuşum onları
Ne guzel :)) anneannem yalniz yasiyor biz onun yanina gittikmi yuzunden gulucukler eksik olmuyor :)) kendini daha iyi hissederler yaslilar genclerin yaninda 😊
tesekkur ederm
Severim ama bazen uzatıyorlar :D
Yalniz kakdiklari icin Konusmaya ihtiyaclari var o yuzden ablacim :)
Kaldiklari *
Onlar bizle konuşmaya bayılıyor (:
Aynen :) cok seviyorlar lafa nerden baslayacakalarini sasiriyorlar :))
Üzgünüm vermiyor , beyin hücreleri azaldığı için sıkıntı oluyor aynı frekansta konuşamıyorsun. Kısaca bunalıyor insan. İlerde bizdende bunalacak olmaları çok kötü.
Hastalik ayri birsey genelleme yapmamalisin. .
Ben cok severim hele yaşlı bir çift gördüğümde nasıl tanıştıklarını birbirlerini nasıl sevdiklerini anlatmasını eskiden neler yaparlar eski fotoğraflara bakmayı onları dinlemeyi cok severim :))
Mektuplar falan :))
Anneanneciğimle saatlerce konuşabilirim, en çok onu seviyorum :)
Yaşlı teyzelerele sohbet etmeye bayılıyorum bir coguda genç olsa valla kaciracagim turde hanımlar :)
ben sevmem çünkü bazen manyakça seyler söylüyolar eski toprakmışşş
Hemde nasil çok severim kütüphane gibiler en güzel yanları bu bence hem eğlenceli örnek insanlar
Hayir zaten az konusan biriyim hele bide onlar cok uzun sohbet ediyor genelde tuyerim
Ne kadar yasli ama? Ben çok yasli insanlarla konusamam
çok severim özellikle deneyimlerini anlatmalarına anlatış stillerine bayılıyorum çok basit bir olayı bile harika bir şekilde anlatıyorlar.
pek muhabbe etmeyi sevmem.. ama yanlış bilinen birşey anlatıyorlar ise ortamda yaşlı genc fark etmem sözü alırım hemen
Gecen gun samsunlu bir amcayla bayagi bir sohbet etmistim. Hatta bana kiz bulacak onun sozunu aldim ahahha ;)
Hahaha :)) emin ol bulurlar sana elleri opulesi guzel insanlar :))
:)).
Kesinlikle öyle dinlemeye bayılıyorum onların ilgiye dinlenmeye ihtiyacı var
Rahmetli dedemle sohbeti severdim. Çok değişik hikayeleri vardı.
Bigun bir huzur evinde fasıl tarzi eglence vardi gayet güzel insanlardi hepsi allah yardimcilari olsun:)
Evet severim çünkü ozellikle 60 yaşından sonra çok farklı bir ruh halleri ve anlatacak cok seyleri oluyor ve duygusallasiyorlar diyebilirim
severim tabi bizde bigün yaşlanıcaz ve konuşçak kimseler arıycaz çevremizde
Ben şimdi bile arıyorum :)
bayılırım bir gun parkta tesadufen yugoslav göçmeni bir çobanla yugoslavyanın çöküşünü konuştuk babası muhtar kendısı de çocuk ama çobanlık yapıyormus 13 15 yaslarnda o zamanlar
Oyle heyacanla anlatiyorlarki :)) insani alip goturuyorlar resmen degilmi :)))
bizimkisi biraz huzunluydu
:(( hepsinin hikayesinde bir huzun var zaten. .
akıllıca ve güzel bir sohbet oluyor hem zaman güzel geçiyor hemde açıkçası huzur buluyorsun tabi birde öğütleri vardır onuda unutmayalım
baska yaşlılarla evet ama kendi babanemle asla konuşamiyoruz kötü bir durum sürekli laf sokuyo herseye alınıyo. s
Tabi ki böyle pammuk yanaklılar felan çok seviyorum aynı şeyleri söyleyip duruyorlar bazen :) çok tatlılar
Genelde ne yakışıklı çocuksun lafını en çok onlardan duyarım. Yani severim :)
:))) bende ne cirkin kiz derler hep bana :p :)))))
:)) demekki ben çirkinim sen güzelsin ters psikoloji yapıyorlar heralde :))
:)) yok estağfurullah.. icimiz guzel olsun kafi zaten..
benden tecrübeli insanlarla sohbet etmeyi severim. çünkü onlar bana bilmediğim şeyleri öğretebilirler
eski günlerden bir başlarlar bitmek bilmez süper oluyo ozamanki insanları biraz olsun tanımak falan :)
Genelde onlarla karşılıklı sohbeti değil de dinlemeyi severim. Çünkü gerçekten enteresan hikayeler anılar ortaya çıkabiliyor.
Arkadaş bakkala sorar bu resimdeki kim
Bakkal da otur şöyle der.. 4-5 saat sonra arkadaş dükkandan çıkar..
benim çoğu arkadaşım yaşlı herkes hayret edşyor ama öyle çok şey öğreniyoruz hayat tecrübelerinden
Yok bence hayret edenlerde sorun var :p kesinlikle hem hos sohbet hem hayata hazirliyorlar bizi :)
sizin gibi yaşlılara değer veren birilerinin olması ne hoş tebrik ederim sizi
Tesekkur ederim sevilmeyecek gibi degiller ki :)
Evet, yaslilarla sohbet etmeyi seviyorum. Hem onlara iyi geliyor, hem bana :)
Aynen canim genc birini gorduklerinde bile yuzlerinde guller aciyor resmen baskasini mutlu etmek kadar guzel bir sey yoktur su dunyada bence ..
Ooo tam benlik konu yaslilarla muhabbetim oldukca iyidir. eski zamanlardan bahsettikleri zaman benim icin zaman durmus demektir oturur saatlerce dinleyebilirim.
Tabiki sonuçta ben de yaslanicam yani muhabbet etmek iydir
Beni açmıyorlar ya :/
Neden ki :/
Bilmem geçen sohbet etmeye çalıştım dayı 1930 dan başladı 1970 e kadar anlattı sonra yoruldu 2015 e kadar olanları sonra anlatacağım yegenim dedi gitti
:) dinlemedin dimi sende :p
Dinlemedim valla ne yalan söyleyim
O yuzden muhabbet sarmamistir.. dinleneyi dene birara cok keyif alacaksin eminim bundan :))
Senın dınlıyıyım sende yaşlısın şlfldjg
Tamam sus ergen :))
Neyse (:
içim sıkılır yeminlen.
Neden ki?
eski kafalar.
Oyle dusunme ablacim. . hayat tecrubeleri senden daha fazladir onlarin mutlaka bir bildikleri vardir. .
severim sohbetleri güzel oluyor
Cok sey katiyorlar bana akranlarimdan :)
Bilmem.. Sanırım sevmiyorum. ama senin sevmem çok iyi bir davranış. dua alırdın tebriklr👍
Pek değil. Akranlarımla çok daha huzurlu ve mutluyum
Valla sohbetleri iyi hoşta seni torunuma alacağım lafını kullanmasalar onları daha çok severim :) ama yaşlı amcalarla sohbet etmek güzel :)
Severimde sohbette neredeyse hep aynı şeyler geçiyor :D
Yani 1dk. önce söylediği şeyi 1dk. aralıklarla hep tekrar ediyolar :D
80 yaşında ateşelikten emekli bir zeki dedem var idi hey gidi günler Allah rahmet eylesin müthiş bilgili ve görgülü böyle adamla sohbet hoş olmaz mı?
yaşlılarla sohbet etmek herzaman ıyıdır hayatta yasamadıgınız tecrubeler hakkında bılgı alabılırsınız.
ben sevmiyorum çünkü hemen "benim torunum var..." diye başlıyorlar. :/
Ne var ki bunda ya :// ne demelerini bekliyorsunki :))
hayata dair öğüt vermelerini isterim. olamaz mı?
Aynen böyle sürekli opesim geliyo onları tabi hepsi cekmio ama tonton tatlı dilli insanları seviyorum sohbet ediyorum
Severim halini hatrini sormayi oturup onlari dinlemeyi cok severim.. huzurlu oluyorum eskileri yâd etmeyi severim.
bu foto seninmi senince yasindan buyuk gisteruyon ve o kolye ne oyle ya
Sorumla alakali cevap verirsen cok sevinirim. .
evet severim
Severim, yasitlarimla ya da kendimden
kucuklerle muhabbet etmekten daha çok
Severim.
Bende :) bana cok sacma geliyor muhabbetleri akranlarimin :) yok sacmis basmis kiyafet :)) hayatta daha onemli seyler var..
sevmezmiyiz ya 😊cok guzel oluyo 😊hele gulmeleri yetiyo valla
Aynen bizleri gorunce cok mutlu oluyorlar :)) insanlari mutlu etmekten baska guzel birsey yoktur su dunyada bence :))
Tabikide anneannem yalniz yasiyor yanina giderik bazen kadin havalara ucuyor resmen 😊Rabbim bizim yasliligimizdada bizi yalniz birakmasin
Aminn aminn :))
Eig sec bari be 😄
Ayni sekilde cok tatlilar ilgilenmek hosuma gidiyo babannem disinda agdhfjfjf
:))) niye babanneni nesi varmis ki :p
Bazen.. Bazıları konuştukça konuşuyor sıkıyor adamı
:)) yoo aslinda yaslilar pek fazla konusmaz:p oye olsa bile onlarla konusmak bile cok guzel :)
Yok ya yaşlandıkça çenesine vuran var
Belkide :)
Sirf dualari icin konusurum kesinlikle huzur verir aksi olmayanlari
Evet aynen :)
Yaslilarda hayat tecrubesi ust seviyede oldugu icin hikaye bitmez. dinlemesi iyi oluyor :)
Sverim tabi bizde yaşlanacaz
Dimi ama biz onlar kadar sansli olmucaz bence..
Evet canım
bazen eglenceli olabiliyo, 5 yasındaki cocuk tavırları cileden cıkarıyo insanı tripler kusmeler alınmalar
Sevgiden bu Sevgiden :)))
Evet, hikayelerini yaşamlarını dinlemeyi severim.
Cok keyif veriyor :))
Benim babaannemle sohbet et bide 5 dk ya kalmaz kaçarsın :D
Huysuz değilse severim tabi ki tontili tontili çok şekerler :)
Yaşlı ve neşeli insanlarla sohbet etmeyi bende seviyorum