• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Yaşlılarla sohbet etmeyi sever misiniz :)? (Sayfa 2)

yağmurasaril
yağmurasaril Takip Et
Xper 5 Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
26
Yapay Zekaya Sor
Yaşlılarla sohbet etmeyi sever misiniz :)?
Cevapla
Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

137

Cevap

299

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • ateşvesuu
    ateşvesuu Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30 , eic 51%
    +1 yıl

    Gençler ihtiyarların ahmak olduğunu hiç birşey bilmediğini düşünür. İhtiyarlar ise gençlerin ahmak olduğunu bilir :) bu sözü çok severim çok manidar gelir.. bu soruyu okuyunca aklıma bu geldi nedense.:)

    0
    0 Yorumla
  • soğuk_kış_günü
    soğuk_kış_günü Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 33%
    +1 yıl

    Muhabbetlerininden en fazla fayda sağladıgim yaş grubu :) boş veya faydasız konuşmayı sevmiyorum ama masaAllah yaşlıların iki lafından biri nasihat ve dua çok güzel bence :)

    0
    3 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Bencede canim :)) hayat bakis acini degistiriyorlar. . bende bos faydasiz konusmayi sevmiyorum.. bu yuzden pek akranlarimla anlasamiyorum :p

      Yorumla
    • soğuk_kış_günü
      soğuk_kış_günü
      +1 yıl

      @soran vayy benim kafandan bir insan evladı :) pek bulamam çevremde genelde

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      :)) bende canim :p tanisalim madem ki bulduk birbirimizi :))

      Yorumla
  • _çikolata
    _çikolata Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Eveeet arda huzur evinde giderim ziyarete ve okulun yakininda onrln bir dernegi var bir oyun var turkcesini bilmiorm uzun bir yol bsy atiosun enn uzaga atan kazanio falan onlrla oynrm yazlari bide :)

    0
    3 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Ne guzel :) eminim cok keyiflidir :))

      Yorumla
    • _çikolata
      _çikolata
      +1 yıl

      Evet eveet cooooook :) fena tatlilar yaaa

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Aynen:)))

      Yorumla
  • mhlk_
    mhlk_ Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Anılarını filan dinlemeyi cok severim onlarla vakit gecirmeyi seviyorum :)

    1
    2 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Huzur mutluluk veriyor degilmi :))

      Yorumla
    • mhlk_
      mhlk_
      +1 yıl

      Valla oyle onları seviyorum :)

      Yorumla
  • Trankela
    Trankela Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ya dolmuşlarda falan oluyo ya böyle tonton amcalar teyzeler muhabbet açıyolar çok güzel oluyo

    1
    3 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Cok cana yakin oluyorlar :)) degilmi guzel kizim diyorlar ya muhabbete girerken :))

      Yorumla
    • Trankela
      Trankela
      +1 yıl

      Okuyo musun sen maşallah falan :D benim oğlumda var senden biraz büyük falan diye hayat hikayesini anlatıyolar şirin şirin

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      :)) onlari dinlemek ayri bir keyif :))

      Yorumla
  • Dark_LoRd_
    Dark_LoRd_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Hiç sevmem özellikle benim yaşım şu kadar benim yaşım bu kadar gibisinden muhabbet yapanları çünkü onlar genelde ahmaklıklarını saklamak için yaşını kullanır tiksiniyorum o tarz insanlardan

    0
    3 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      . ahmaklik derken hatalarini kastediyorsun galiba. . bize anlatiyorlar cunku bizde ayni ahmakliklari yapmayalim diye! ! Eger onlari gercekten dinlersen sana hayatin ne demek oldugunu bile ogretirler! en azindan senlede konusurken mutlu olurlar tiksinmezler senin gibi Cok mutlu olurlar emin ol!

      Yorumla
    • Dark_LoRd_
      Dark_LoRd_
      +1 yıl

      Hayır çok biliyorum tavrı takınıp hiç birşey bilmemelerinden bahsediyorum sürekli yaşlarını bahane ediyorlar bana samimi gelmiyor aksine komik ben şukadar yaştayım bir çoğunun bilgisini üçe katlarım hep herşeyi ben biliyorum diyen insanın bilgisinden şüpe ederim sonuçta bilgi sonsuz bir çabadır insan ne kadar örenmeye çalışırsa o kadar örenir yaşla veya deneyimle alakalı olan birşey deyil

      Yorumla
    • Dark_LoRd_
      Dark_LoRd_
      +1 yıl

      Tabi aralarında gerçekten bilgi sahibi mütevazi karşısındaki insanı anlayan yaşlılarda yok dersem ayıp etmiş olurum ama genel olarak sevmem

      Yorumla
  • herkeskonuşuyor
    herkeskonuşuyor Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 335 cevap paylaştı.

    Ben severim. Zaman da gidip gelmiş gibi hissettiriyor. Belki de hiç yaşayamayacağın hayatlardan kesitler sunuyor, tecrübeler edinmeni sağlıyor.

    1
    0 Yorumla
  • Elmalı_turta
    Elmalı_turta Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 39%
    +1 yıl

    Dedemle sohbet etmeyi seviyorun anneannemle sevmiyorum yaslisina gore degisiyo

    1
    0 Yorumla
  • ipekyolu
    ipekyolu Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 45%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Yaşlılarla gayet iyi anlaşırım.. Onlarla sohbet etmek insana tecrübe kazandırır..

    1
    0 Yorumla
  • psikopatbayan
    psikopatbayan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 37%
    +1 yıl

    Çok severim ara da bir huzur evlerini ziyarete bile giderim

    1
    0 Yorumla
  • senbenimsinokadar
    senbenimsinokadar Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33 , eic 44%
    +1 yıl

    Benim çok hoşuma gidiyor. Hele o dualarında oluyor hissini vermeleri banada fazlasıyla huzur veriyor. :)

    1
    2 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Aynen canim emin ol butun ictenlikleriyle diliyorlar. Elleri opulesi insanlar. .

      Yorumla
    • senbenimsinokadar
      senbenimsinokadar
      +1 yıl

      Kesinlikle tatlım :)

      Yorumla
  • alcasar
    alcasar Takip Et
    Guru Yaş: 49
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 897 cevap paylaştı.

    Kafa dengi olduktan sonra herkesle sohbet edebiliyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Krizantems
    Krizantems Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37 , eic 51%
    +1 yıl

    aşlılarla da gençlerle de uhaetim iyidir:) Karşıdakine sevgi ve saygı gösterdikçe öteleyen olmaz o yüzden severim yaşça büyüklerimle sohbet etmeyi, bazen akıl almayı :)

    0
    0 Yorumla
  • kubraaS
    kubraaS Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 45%
    +1 yıl

    kendi yaşanmışlıklarını anlatmaları, benimle bir arkadaşmış gibi vakit geçirmeleri çok keyif veriyor

    0
    1 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Kesinlikle :)) bizleyken cocuklasabiliyorlar :)) bizi en iyi anlayanlar onlar 😊 cok sey ogreniyorum onlardan. . Iyiki varlar 😊

      Yorumla
  • Erdalgn
    Erdalgn Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 51%
    +1 yıl

    Ewet güzel oluyor bir sohbetimde yaşlı teyzenin biri keşke genç olsam seni koluma takıp gezsem demişti 😊

    0
    5 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Haha begenmis seni :))) sende deseydin ona simdide gezelim diye :p

      Yorumla
    • Erdalgn
      Erdalgn
      +1 yıl

      Bayramda huzur evini ziyarete gitmiştim ozaman liseye gidiyordum aklımada hiç gelmedi baya büyük bir yerdi tek tek dolaştım bir tek o demiyordu ne hikayeler vardı hepsini dinledim konuştum, yaşlılarla konuşmak sohbet etmek dedin ordan aklıma geldi.

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Ne guzel :) bambaska bir duygudur bilirim :)

      Yorumla
    • Erdalgn
      Erdalgn
      +1 yıl

      Gittin yani 😊

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Tabiki gittim :)) elimden geldiginde sık sık gitmeye calisiyorum. .

      Yorumla
  • hexeley
    hexeley Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Evet, özellikle 90 yaşındaki babaannemin hikayeleri çok iyi. Babaannem beni unutmuş (alzeimer var) ama dedemle olan maceralarını unutmamış, en ince ayrıntısına kadar. :)

    1
    2 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      :))) ask iste.. fark bu bence..

      Yorumla
    • mutlakbutlan
      mutlakbutlan
      +1 yıl

      Allah uzun ömür versin. Benimde dedemde ayni rahatsizlik var. Cevabin dikkatimi cekti o yuzden :)

      Yorumla
  • İmparatoriçe
    İmparatoriçe Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Sapık amcalar var onlarla elimden geldiğince aynı ortamda kalmamaya gayret gösteriyorum. Diğerleriyle ederim.. Dinlemeyi seven biriyim.

    1
    0 Yorumla
  • salihin
    salihin Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Huzur evine ziyarete giden genç sayısı bir elin parmaklarını geçmiyor bence o yüzden yaşlılarla sohbet değil insanlarla sohbet etmeyi severmisiniz diye sormalı

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Cok severim hele komsumuz haci dedem vardi bir tane ne zman karsilassak saalerce dini sohbet ederdik.

    1
    2 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Eski toprak iste. .

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aynen oyle muhtesem hikayeleri vardi.

      Yorumla
  • MG1998
    MG1998 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Baya keyifli hele babaannemden aldigim keyif bir ayri

    1
    0 Yorumla
  • uguguguguu
    uguguguguu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    yaşlısına göre değişir laf sokmuyosa hoş sohbet geçer zaten :D

    1
    0 Yorumla
  • aeiuo
    aeiuo Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Yaşlılar sevilmez mi ya atalarımızın her saniyesi bize bir bilgi onlar sözlü tarih

    1
    0 Yorumla
  • tuğceangelll
    tuğceangelll Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Rastladığım en kültürlü yaşlı dedemdi o da yaşamıyor şu an o yaşıyorken severdim şu an sevmem.

    2
    0 Yorumla
  • egedemir
    egedemir Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Yaşlılarla sohbet etmek.. Tecrübe sahibi insanlardır. Ne zaman bir yaşlıyla muhabbet etsem onların yaşadığı dönemin sosyal ve kültürel özelliklerini bizlere anlattığını görürüm. Bu yüzden yaşlılarla sohbet etmeyi severim.

    1
    0 Yorumla
  • 99Meraklı99
    99Meraklı99 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    severim. bana hayatta herşeyin geçici olduğunu hatırlatıyor

    1
    0 Yorumla
  • caglix2001
    caglix2001 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    Yaşlılarla sohbet etmek güzeldir insana huzur verir ve ufkunu genişletir.

    1
    1 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Aynen.. cok sey katar sana en onemliside onlari mutlu eder :)) bence bu duygu paha bicilemez. .

      Yorumla
  • BodyBoks
    BodyBoks Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Yaa ne demessin dedem bir başlıyo konuşmaya uykumu getiriyo

    1
    8 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Dinlemiyorsun cunku..

      Yorumla
    • BodyBoks
      BodyBoks
      +1 yıl

      Dinliyorumda belli biyerden sonra uykum geliyo

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Uykun geldigi zamanda Sen for devreye :))

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Sen gir *

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Emin ol hem onlarin hem senin hosuna gidecek bu muhabbet. . Yalniz olduklari icin konusmaya aclar. .

      Yorumla
    • BodyBoks
      BodyBoks
      +1 yıl

      Bazen dedemle sohbetlermiz oluyo gülme krizene giriyom

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Ne guzel :))

      Yorumla
    • BodyBoks
      BodyBoks
      +1 yıl

      Karı kız sohbetide yapıyoruz

      Yorumla
  • lMEDUSA
    lMEDUSA Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 43%
    +1 yıl

    Arkadaşımın babaannesiyle falan telefonda konuşuyordum, çok tatlılar :)

    1
    4 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Haha:)) bide duymuyormussun gibi bagirirlarya telefonda :)))) cok tatli oluyorlar :p

      Yorumla
    • lMEDUSA
      lMEDUSA
      +1 yıl

      Genelde derslerine iyi çalış yavrucum tarzında :D

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      :))) benim anneannemde oyle der aklima geldi simdi :))

      Yorumla
    • lMEDUSA
      lMEDUSA
      +1 yıl

      Aynen :))

      Yorumla
  • beyazsçikolata
    beyazsçikolata Takip Et
    Xper 2 Yaş: 43
    +1 yıl

    eskileri anlatmaları güzel oluyor ben zaten tarihi çok seven biriyim

    1
    1 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      dinlemeside cok zevkli :))

      Yorumla
  • hayTTer
    hayTTer Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    Hep gördüğüm de sorarım, mesela anaaneme kız bu yasa geldin ne öğrendin, neymiş bu hayatın amacı
    Hep sorarım yaşça büyüğüm yaşlılara, onlar da hep önce insan olsun der :)

    0
    1 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Hepsi insan oncelikle zaten :)) hayatin ne demek oldugunu cok iyi biliyorlar.. butun tezlerimi curuttuler resmen pamuk neneler ton ton dedeler :p

      Yorumla
  • bjkandahmet
    bjkandahmet Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Dedem bizle beraber yaşıyor iyi güzel eskileri konuşuyor daa ya bir film izlerken ya da maç izlerken de bişeyler anlatmasa :S
    Bişey de diyemiyorum başka yere bakıncada anladın mı Ahmet buraya bak diyor :D :D

    0
    0 Yorumla
  • merveli06
    merveli06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bazen güzel oluyor, bazen cok sıkıcı olabiliyor. Ama yine de hassas insanlar bunlar , alttan almak lazım.

    1
    0 Yorumla
  • yakamoz53
    yakamoz53 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl

    Ben cok severim bir nevi hayat agaci gecmisi onlarda goruyorsun gelecegide onlarda goruyorsun tecrube konusuyor yani hep daima buyuk sozu dinlemek iyidir yasli deyip gecmeyelim

    0
    2 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Kesinlikle degerlerini bilelim. . bazilari huzur Evine birakiyorlar onlara ne demeli :/

      Yorumla
    • yakamoz53
      yakamoz53
      +1 yıl

      Gidecekleri yer orasi onu soylemeli

      Yorumla
  • tuzluekmek
    tuzluekmek Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    evet huzur verici bir şey Allah başımızdan eksik etmesin :)

    1
    1 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Amin canim :))

      Yorumla
  • Hummelsx
    Hummelsx Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    eh kimisinin sohbeti güzel, ama bazısı.. bizim mahallede bi' amca var. Bazen eve giderken bana doğru geldiğini görünce depar atıyorum. 42314. kez askerlik anılarını anlattı, anılarının nasıl bittiğini ezberledim artık :D

    0
    3 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Haha :)) ne heyecanla anlatiyordur sana kimbilir :)) cok tatlidir eminim :)) (simdi gelde bana sor diyeceksindir :p)

      Yorumla
    • Hummelsx
      Hummelsx
      +1 yıl

      bi' süre sonra, sonunu bildiğin filmi izlemeye benziyor. :D yoksa yaşlılara saygım var tabi :)

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      hep olmali Zaten :))

      Yorumla
  • e_maniac
    e_maniac Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 36%
    +1 yıl

    Bazı yaşlılar çok mistik bir havaya sahip oluyor. İşte onlar tam muhabbetlik. Ama bazıları var ki nashiat makinası sanki :D

    0
    0 Yorumla
  • AyıTeddy
    AyıTeddy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 39%
    +1 yıl

    Adam tam 70 yaşına gelmiş Allah'tan af isteyeceğine hergün Candy Crush'ta can istiyor. Ben şimdi ne sohbeti edicem bu amcayla?

    0
    0 Yorumla
  • a-socialperson
    a-socialperson Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    gelecekten gelen olmadığına göre, yaşamadığım anları yaşamış biriyle dertleşmek önemli bir avantaj

    1
    0 Yorumla
  • Kebell
    Kebell Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45 , eic 50%
    +1 yıl

    Meslegim Geregi Hergun Yuzlerce Buyugumle iletisime gecerim Bazi zamanlarda Ise Muhabbet Ederim :)

    0
    1 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Ne guzel cok sanslisin :))

      Yorumla
  • headexpert06
    headexpert06 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 50
    +1 yıl

    Düzenli olarak Çubuk ve seyranbagları huzurevlerini haftalık ziyaret ederim Geçmişimize SAYGI duymak gerekir diye düşünüyorum

    0
    3 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Senin gibi insanlari gordukce daha da mutlu oluyorum :))

      Yorumla
    • headexpert06
      headexpert06
      +1 yıl

      Tesekkur ederim bir gün bende hatirlattiginiz icin tesekkur ederim

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Rica ederim 😊 guzel insanlari unutmamak gerek :)

      Yorumla
  • BlacKxHeart
    BlacKxHeart Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29 , eic 39%
    +1 yıl

    Onlarla konusmak sohbet etmek zaman gecirmek onlara iyi geliyor onların torunları cocukları gibi yanlarında bulunmak c ok guzel bir duygu :))

    0
    0 Yorumla
  • 1-Floki-1
    1-Floki-1 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 41%
    +1 yıl

    en son dedemle sohpet ettiğimizde bastonu cirit olarak bana attı =d ama iyi güldürdüm adamcağızı :)

    0
    2 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Haha cok tatlidir eminim :)) senin gibi insanlari gordukce dahada mutlu oluyorum :))

      Yorumla
    • 1-Floki-1
      1-Floki-1
      +1 yıl

      Baston mu?

      Yorumla
  • sizofrenkarinca
    sizofrenkarinca Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 36%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Sevmem.
    Buradaseverim yazan. kişilerin de çoğu sevmiyordur.

    0
    1 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Onyargili olma bence :) kimse kimseyi tanimiyor burada zaten :))

      Yorumla
  • pişmanoladam
    pişmanoladam Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 38%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 314 cevap paylaştı.

    Kesinlikle çok severim. Onların hareketleri, davranışları çok hoşuma gidiyor. En azından olduğu gibiler.

    0
    0 Yorumla
  • aslan3
    aslan3 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 32%
    +1 yıl

    Severim ama hep aynı muhabbetler yani birde askerlik anılarına girdiler mi off :))

    0
    4 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      :))) oluyor bazen oyle :p olsun.. anlatirken onlarin yasadigi mutlulugu bir bilsen :)))

      Yorumla
    • aslan3
      aslan3
      +1 yıl

      Evet ya amcam öyle mesela herkes dalgaya vurur ama ben severim hiç bıkmaz aynı hikayeyi yüzlece defa dinlemişimdir varya ama olsun :D bide hani mavra filan derler ya değil hep aynı anlatır :D

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      :))))) her anlatista ayni heyecan bide :)))))

      Yorumla
    • aslan3
      aslan3
      +1 yıl

      Aynen hahahaaa :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    -Gecen sulumanlarin torpaklarina ekin ektim
    -ee sonra dayi
    -bi ay gecti emme bir yagmir bir camir
    -eee sonra
    -sonrasina siicirtma ekinler oldu

    0
    2 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      :)))) sende ahiret sorulari sormussun ama :pp

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      :))) eig secmecen mi

      Yorumla
  • çok_da_fifi_
    çok_da_fifi_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 33%
    +1 yıl

    Severim ama eğer o yaşlı bana hasta olarak gelmişse odamda ne kadar az kalırsa o kadar iyi :-)

    0
    5 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      :)) paylasmayi ogrenmelisin canim :p

      Yorumla
    • çok_da_fifi_
      çok_da_fifi_
      +1 yıl

      Paylaşmak mi poliklinik kapısında hastalar kuyruk oluyor yaşlı teyze amcalarla sohbet edersem linç edilirim şaka misin :-D

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Odama derken :) hemsiremisin Sen :p

      Yorumla
    • çok_da_fifi_
      çok_da_fifi_
      +1 yıl

      Hemşireler poliklinik yapmıyor kuzucum.

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Kafam error şu an :p ne yapiyodu :))

      Yorumla
  • GGuardiaNN
    GGuardiaNN Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    ben çok seviyorum ya onlar benim canlarım hele hele bizim burdaki huzurevindekiler şeker şeker kitap bile okuyoruz :)))

    0
    5 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      :)) Ben gittigim zaman pisti oynamistik bir nene vardi yenilgiye gelemiyordu bir sinirleniyordu bir gorsen :))))) vicdanlari nasil kaldiriyor ya cocuklarinin onlari yalniz birakmaya ://

      Yorumla
    • GGuardiaNN
      GGuardiaNN
      +1 yıl

      bırakan bırakıyor bir amcam vardı dertleşirdik hayatını anlattı bana çok üzülmüştüm evlatları neler neler yapmış hele bir teyze vardı evi varken kendi evinde kiracı olmuş :((((

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      :(( sovesim geliyor boyle insanlara :// vicdansizlik bu..

      Yorumla
    • GGuardiaNN
      GGuardiaNN
      +1 yıl

      Ahh ahh anlatsam nerde dersin o öldüreceğim

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Kesin derim :// cok merak ediyorum onlarin basina gelince be halt yiyecekler.. akillarina anneleri babalari gelecek vicdan devreye girecek o zaman !!

      Yorumla
  • _LadyIsabella_
    _LadyIsabella_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Daha çok orta yaşlı kadınlarla sohbet etmeyi severim. Erkekler konusunda çok güzel bilgi veriyorlar. :)

    0
    3 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Haha :)) ilgi alanina giriyor demek :p

      Yorumla
    • _LadyIsabella_
      _LadyIsabella_
      +1 yıl

      Lezbiyen olmadığım için ilgi alanıma erkekler giriyor, evet. :/ Bu ne tuhaf bir soru kız :))

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Haha :))) cok guldum ya :))) yok yani diger konular icin demistim :p

      Yorumla
  • strix
    strix Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 47%
    +1 yıl

    Kişisinden kişisine değişir. Tatlı muhabbet edeni de var saçmalayan da.

    0
    3 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Sacmalayani gormedim daha :)

      Yorumla
    • strix
      strix
      +1 yıl

      Küfürbazları da var bunların. Yalan söyleyeni de. hayali şeyler anlatanı da.

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Yok artik ya ne yaptin ://

      Yorumla
  • Alp_arslan
    Alp_arslan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    genelde edindikleri tecrübelere de dayanarak gayet olgun ve ince görüşe sahip oldukları için hoş sohbetler olabiliyor

    1
    0 Yorumla
  • İkista
    İkista Takip Et
    Bilge Yaş: 38
    +1 yıl

    burada seven var

    Arada bana yuazıyorlar :D dede dede diye

    Bastonla yazıyorum bazen yanlış harfler girebiliyor araya kusura bakmayın...

    1
    0 Yorumla
  • MRDALKILIC
    MRDALKILIC Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Dokundukca Mistik Sesler Çıkaran Tipler Vardır. O Konuşur Sen Dumurrr...
    Hah İşte Onlara Hayranlık Duyarım Sohbetin Dibidir Onlar... :)

    1
    0 Yorumla
  • seyyah
    seyyah Takip Et
    Guru Yaş: 109
    +1 yıl

    Ya torunları ya çocukları en kötü ihtimalle İstanbul Üniversitesi'nde okumuş oluyo. Hiçbir yaşlı denk gelmedi ki çocuğu ya da torunu kötü bir bölüm okumuş olsun. Gıcık oluyorum arkadaş.

    0
    4 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Haha :)) niyeki :p

      Yorumla
    • seyyah
      seyyah
      +1 yıl

      benden yüksek bölümler okumuşlar hep :p

      Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Calis sende seninde olur :p

      Yorumla
    • seyyah
      seyyah
      +1 yıl

      inş canım yha. s. s. p

      Yorumla
  • sezer255010
    sezer255010 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Evet. Özellikle anneannemle dertleşmyi çok severim. Babannemle dizi falan seyrederiz hep. Bize geldiklerinde çok eğlenirim. tabi bide para veriyolarsa...:D

    0
    2 Yorumla
    • yağmurasaril
      yağmurasaril
      +1 yıl

      Haha ah biz torunlar :p

      Yorumla
    • sezer255010
      sezer255010
      +1 yıl

      Aynen. D

      Yorumla
  • linkerboy
    linkerboy Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    severim ama bir tanesi mason çıkmıştı adambeni neredeyse mason yapacaktı.. bana mason dergisi verdi beleşe..

    0
    0 Yorumla
  • sosyalkez
    sosyalkez Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 37%
    +1 yıl

    İsim gereği yaslilarla hep iciceyim onlardan hayir duasi almak mükemmel bir huzur veriyo

    1
    0 Yorumla
  • A_F_K
    A_F_K Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Yaşlılarla konuşmak başkadır
    Yaşlı ve tecrübeli insanlarla konuşmak başka
    sen gidip berkecan dedelerlemi konuşursun

    0
    0 Yorumla
  • pasifkullanici96
    pasifkullanici96 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hayır. Benim hiç ilgimi çekmeyen şeylerden bahsediyo çoğu

    1
    0 Yorumla
  • lBoraTC
    lBoraTC Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Çok hoşuma gidiyo eğlenceli hatta vrya huzur buluyorm çoğu insanlrdn daha iyi

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (316)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Yaşlılarla sohbet etmeyi sever misiniz :)?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yaşlılar ile sohbet etmeyi sever misiniz? 30 cevap verildi
Yaşlılarla sohbet etmeyi seviyor musunuz? 11 cevap verildi
Yaşlı insanlar ile sohbet etmeyi seviyor musun? 76 cevap verildi
Yaşlı insanların sohbeti hoşunuza gidiyor mu? 90 cevap verildi
Yaşlıların sohbetini sever misiniz? 49 cevap verildi
Yaşı büyük insanlarla sohbet etmekten hoşlanır mısın? 23 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨