AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
299Cevap
Gençler ihtiyarların ahmak olduğunu hiç birşey bilmediğini düşünür. İhtiyarlar ise gençlerin ahmak olduğunu bilir :) bu sözü çok severim çok manidar gelir.. bu soruyu okuyunca aklıma bu geldi nedense.:)
Muhabbetlerininden en fazla fayda sağladıgim yaş grubu :) boş veya faydasız konuşmayı sevmiyorum ama masaAllah yaşlıların iki lafından biri nasihat ve dua çok güzel bence :)
Bencede canim :)) hayat bakis acini degistiriyorlar. . bende bos faydasiz konusmayi sevmiyorum.. bu yuzden pek akranlarimla anlasamiyorum :p
@soran vayy benim kafandan bir insan evladı :) pek bulamam çevremde genelde
:)) bende canim :p tanisalim madem ki bulduk birbirimizi :))
Eveeet arda huzur evinde giderim ziyarete ve okulun yakininda onrln bir dernegi var bir oyun var turkcesini bilmiorm uzun bir yol bsy atiosun enn uzaga atan kazanio falan onlrla oynrm yazlari bide :)
Ne guzel :) eminim cok keyiflidir :))
Evet eveet cooooook :) fena tatlilar yaaa
Aynen:)))
Anılarını filan dinlemeyi cok severim onlarla vakit gecirmeyi seviyorum :)
Huzur mutluluk veriyor degilmi :))
Valla oyle onları seviyorum :)
Ya dolmuşlarda falan oluyo ya böyle tonton amcalar teyzeler muhabbet açıyolar çok güzel oluyo
Cok cana yakin oluyorlar :)) degilmi guzel kizim diyorlar ya muhabbete girerken :))
Okuyo musun sen maşallah falan :D benim oğlumda var senden biraz büyük falan diye hayat hikayesini anlatıyolar şirin şirin
:)) onlari dinlemek ayri bir keyif :))
Hiç sevmem özellikle benim yaşım şu kadar benim yaşım bu kadar gibisinden muhabbet yapanları çünkü onlar genelde ahmaklıklarını saklamak için yaşını kullanır tiksiniyorum o tarz insanlardan
. ahmaklik derken hatalarini kastediyorsun galiba. . bize anlatiyorlar cunku bizde ayni ahmakliklari yapmayalim diye! ! Eger onlari gercekten dinlersen sana hayatin ne demek oldugunu bile ogretirler! en azindan senlede konusurken mutlu olurlar tiksinmezler senin gibi Cok mutlu olurlar emin ol!
Hayır çok biliyorum tavrı takınıp hiç birşey bilmemelerinden bahsediyorum sürekli yaşlarını bahane ediyorlar bana samimi gelmiyor aksine komik ben şukadar yaştayım bir çoğunun bilgisini üçe katlarım hep herşeyi ben biliyorum diyen insanın bilgisinden şüpe ederim sonuçta bilgi sonsuz bir çabadır insan ne kadar örenmeye çalışırsa o kadar örenir yaşla veya deneyimle alakalı olan birşey deyil
Tabi aralarında gerçekten bilgi sahibi mütevazi karşısındaki insanı anlayan yaşlılarda yok dersem ayıp etmiş olurum ama genel olarak sevmem
Ben severim. Zaman da gidip gelmiş gibi hissettiriyor. Belki de hiç yaşayamayacağın hayatlardan kesitler sunuyor, tecrübeler edinmeni sağlıyor.
Dedemle sohbet etmeyi seviyorun anneannemle sevmiyorum yaslisina gore degisiyo
Yaşlılarla gayet iyi anlaşırım.. Onlarla sohbet etmek insana tecrübe kazandırır..
Çok severim ara da bir huzur evlerini ziyarete bile giderim
Benim çok hoşuma gidiyor. Hele o dualarında oluyor hissini vermeleri banada fazlasıyla huzur veriyor. :)
Aynen canim emin ol butun ictenlikleriyle diliyorlar. Elleri opulesi insanlar. .
Kesinlikle tatlım :)
Kafa dengi olduktan sonra herkesle sohbet edebiliyorum.
aşlılarla da gençlerle de uhaetim iyidir:) Karşıdakine sevgi ve saygı gösterdikçe öteleyen olmaz o yüzden severim yaşça büyüklerimle sohbet etmeyi, bazen akıl almayı :)
kendi yaşanmışlıklarını anlatmaları, benimle bir arkadaşmış gibi vakit geçirmeleri çok keyif veriyor
Kesinlikle :)) bizleyken cocuklasabiliyorlar :)) bizi en iyi anlayanlar onlar 😊 cok sey ogreniyorum onlardan. . Iyiki varlar 😊
Ewet güzel oluyor bir sohbetimde yaşlı teyzenin biri keşke genç olsam seni koluma takıp gezsem demişti 😊
Haha begenmis seni :))) sende deseydin ona simdide gezelim diye :p
Bayramda huzur evini ziyarete gitmiştim ozaman liseye gidiyordum aklımada hiç gelmedi baya büyük bir yerdi tek tek dolaştım bir tek o demiyordu ne hikayeler vardı hepsini dinledim konuştum, yaşlılarla konuşmak sohbet etmek dedin ordan aklıma geldi.
Ne guzel :) bambaska bir duygudur bilirim :)
Gittin yani 😊
Tabiki gittim :)) elimden geldiginde sık sık gitmeye calisiyorum. .
Evet, özellikle 90 yaşındaki babaannemin hikayeleri çok iyi. Babaannem beni unutmuş (alzeimer var) ama dedemle olan maceralarını unutmamış, en ince ayrıntısına kadar. :)
:))) ask iste.. fark bu bence..
Allah uzun ömür versin. Benimde dedemde ayni rahatsizlik var. Cevabin dikkatimi cekti o yuzden :)
Sapık amcalar var onlarla elimden geldiğince aynı ortamda kalmamaya gayret gösteriyorum. Diğerleriyle ederim.. Dinlemeyi seven biriyim.
Huzur evine ziyarete giden genç sayısı bir elin parmaklarını geçmiyor bence o yüzden yaşlılarla sohbet değil insanlarla sohbet etmeyi severmisiniz diye sormalı
Cok severim hele komsumuz haci dedem vardi bir tane ne zman karsilassak saalerce dini sohbet ederdik.
Eski toprak iste. .
Aynen oyle muhtesem hikayeleri vardi.
Baya keyifli hele babaannemden aldigim keyif bir ayri
yaşlısına göre değişir laf sokmuyosa hoş sohbet geçer zaten :D
Yaşlılar sevilmez mi ya atalarımızın her saniyesi bize bir bilgi onlar sözlü tarih
Rastladığım en kültürlü yaşlı dedemdi o da yaşamıyor şu an o yaşıyorken severdim şu an sevmem.
Yaşlılarla sohbet etmek.. Tecrübe sahibi insanlardır. Ne zaman bir yaşlıyla muhabbet etsem onların yaşadığı dönemin sosyal ve kültürel özelliklerini bizlere anlattığını görürüm. Bu yüzden yaşlılarla sohbet etmeyi severim.
severim. bana hayatta herşeyin geçici olduğunu hatırlatıyor
Yaşlılarla sohbet etmek güzeldir insana huzur verir ve ufkunu genişletir.
Aynen.. cok sey katar sana en onemliside onlari mutlu eder :)) bence bu duygu paha bicilemez. .
Yaa ne demessin dedem bir başlıyo konuşmaya uykumu getiriyo
Dinlemiyorsun cunku..
Dinliyorumda belli biyerden sonra uykum geliyo
Uykun geldigi zamanda Sen for devreye :))
Sen gir *
Emin ol hem onlarin hem senin hosuna gidecek bu muhabbet. . Yalniz olduklari icin konusmaya aclar. .
Bazen dedemle sohbetlermiz oluyo gülme krizene giriyom
Ne guzel :))
Karı kız sohbetide yapıyoruz
Arkadaşımın babaannesiyle falan telefonda konuşuyordum, çok tatlılar :)
Haha:)) bide duymuyormussun gibi bagirirlarya telefonda :)))) cok tatli oluyorlar :p
Genelde derslerine iyi çalış yavrucum tarzında :D
:))) benim anneannemde oyle der aklima geldi simdi :))
Aynen :))
eskileri anlatmaları güzel oluyor ben zaten tarihi çok seven biriyim
dinlemeside cok zevkli :))
Hep gördüğüm de sorarım, mesela anaaneme kız bu yasa geldin ne öğrendin, neymiş bu hayatın amacı
Hep sorarım yaşça büyüğüm yaşlılara, onlar da hep önce insan olsun der :)
Hepsi insan oncelikle zaten :)) hayatin ne demek oldugunu cok iyi biliyorlar.. butun tezlerimi curuttuler resmen pamuk neneler ton ton dedeler :p
Dedem bizle beraber yaşıyor iyi güzel eskileri konuşuyor daa ya bir film izlerken ya da maç izlerken de bişeyler anlatmasa :S
Bişey de diyemiyorum başka yere bakıncada anladın mı Ahmet buraya bak diyor :D :D
Bazen güzel oluyor, bazen cok sıkıcı olabiliyor. Ama yine de hassas insanlar bunlar , alttan almak lazım.
Ben cok severim bir nevi hayat agaci gecmisi onlarda goruyorsun gelecegide onlarda goruyorsun tecrube konusuyor yani hep daima buyuk sozu dinlemek iyidir yasli deyip gecmeyelim
Kesinlikle degerlerini bilelim. . bazilari huzur Evine birakiyorlar onlara ne demeli :/
Gidecekleri yer orasi onu soylemeli
evet huzur verici bir şey Allah başımızdan eksik etmesin :)
Amin canim :))
eh kimisinin sohbeti güzel, ama bazısı.. bizim mahallede bi' amca var. Bazen eve giderken bana doğru geldiğini görünce depar atıyorum. 42314. kez askerlik anılarını anlattı, anılarının nasıl bittiğini ezberledim artık :D
Haha :)) ne heyecanla anlatiyordur sana kimbilir :)) cok tatlidir eminim :)) (simdi gelde bana sor diyeceksindir :p)
bi' süre sonra, sonunu bildiğin filmi izlemeye benziyor. :D yoksa yaşlılara saygım var tabi :)
hep olmali Zaten :))
Bazı yaşlılar çok mistik bir havaya sahip oluyor. İşte onlar tam muhabbetlik. Ama bazıları var ki nashiat makinası sanki :D
Adam tam 70 yaşına gelmiş Allah'tan af isteyeceğine hergün Candy Crush'ta can istiyor. Ben şimdi ne sohbeti edicem bu amcayla?
gelecekten gelen olmadığına göre, yaşamadığım anları yaşamış biriyle dertleşmek önemli bir avantaj
Meslegim Geregi Hergun Yuzlerce Buyugumle iletisime gecerim Bazi zamanlarda Ise Muhabbet Ederim :)
Ne guzel cok sanslisin :))
Düzenli olarak Çubuk ve seyranbagları huzurevlerini haftalık ziyaret ederim Geçmişimize SAYGI duymak gerekir diye düşünüyorum
Senin gibi insanlari gordukce daha da mutlu oluyorum :))
Tesekkur ederim bir gün bende hatirlattiginiz icin tesekkur ederim
Rica ederim 😊 guzel insanlari unutmamak gerek :)
Onlarla konusmak sohbet etmek zaman gecirmek onlara iyi geliyor onların torunları cocukları gibi yanlarında bulunmak c ok guzel bir duygu :))
en son dedemle sohpet ettiğimizde bastonu cirit olarak bana attı =d ama iyi güldürdüm adamcağızı :)
Haha cok tatlidir eminim :)) senin gibi insanlari gordukce dahada mutlu oluyorum :))
Baston mu?
Sevmem.
Buradaseverim yazan. kişilerin de çoğu sevmiyordur.
Onyargili olma bence :) kimse kimseyi tanimiyor burada zaten :))
Kesinlikle çok severim. Onların hareketleri, davranışları çok hoşuma gidiyor. En azından olduğu gibiler.
Severim ama hep aynı muhabbetler yani birde askerlik anılarına girdiler mi off :))
:))) oluyor bazen oyle :p olsun.. anlatirken onlarin yasadigi mutlulugu bir bilsen :)))
Evet ya amcam öyle mesela herkes dalgaya vurur ama ben severim hiç bıkmaz aynı hikayeyi yüzlece defa dinlemişimdir varya ama olsun :D bide hani mavra filan derler ya değil hep aynı anlatır :D
:))))) her anlatista ayni heyecan bide :)))))
Aynen hahahaaa :)
-Gecen sulumanlarin torpaklarina ekin ektim
-ee sonra dayi
-bi ay gecti emme bir yagmir bir camir
-eee sonra
-sonrasina siicirtma ekinler oldu
:)))) sende ahiret sorulari sormussun ama :pp
:))) eig secmecen mi
Severim ama eğer o yaşlı bana hasta olarak gelmişse odamda ne kadar az kalırsa o kadar iyi :-)
:)) paylasmayi ogrenmelisin canim :p
Paylaşmak mi poliklinik kapısında hastalar kuyruk oluyor yaşlı teyze amcalarla sohbet edersem linç edilirim şaka misin :-D
Odama derken :) hemsiremisin Sen :p
Hemşireler poliklinik yapmıyor kuzucum.
Kafam error şu an :p ne yapiyodu :))
ben çok seviyorum ya onlar benim canlarım hele hele bizim burdaki huzurevindekiler şeker şeker kitap bile okuyoruz :)))
:)) Ben gittigim zaman pisti oynamistik bir nene vardi yenilgiye gelemiyordu bir sinirleniyordu bir gorsen :))))) vicdanlari nasil kaldiriyor ya cocuklarinin onlari yalniz birakmaya ://
bırakan bırakıyor bir amcam vardı dertleşirdik hayatını anlattı bana çok üzülmüştüm evlatları neler neler yapmış hele bir teyze vardı evi varken kendi evinde kiracı olmuş :((((
:(( sovesim geliyor boyle insanlara :// vicdansizlik bu..
Ahh ahh anlatsam nerde dersin o öldüreceğim
Kesin derim :// cok merak ediyorum onlarin basina gelince be halt yiyecekler.. akillarina anneleri babalari gelecek vicdan devreye girecek o zaman !!
Daha çok orta yaşlı kadınlarla sohbet etmeyi severim. Erkekler konusunda çok güzel bilgi veriyorlar. :)
Haha :)) ilgi alanina giriyor demek :p
Lezbiyen olmadığım için ilgi alanıma erkekler giriyor, evet. :/ Bu ne tuhaf bir soru kız :))
Haha :))) cok guldum ya :))) yok yani diger konular icin demistim :p
Kişisinden kişisine değişir. Tatlı muhabbet edeni de var saçmalayan da.
Sacmalayani gormedim daha :)
Küfürbazları da var bunların. Yalan söyleyeni de. hayali şeyler anlatanı da.
Yok artik ya ne yaptin ://
genelde edindikleri tecrübelere de dayanarak gayet olgun ve ince görüşe sahip oldukları için hoş sohbetler olabiliyor
burada seven var
Arada bana yuazıyorlar :D dede dede diye
Bastonla yazıyorum bazen yanlış harfler girebiliyor araya kusura bakmayın...
Dokundukca Mistik Sesler Çıkaran Tipler Vardır. O Konuşur Sen Dumurrr...
Hah İşte Onlara Hayranlık Duyarım Sohbetin Dibidir Onlar... :)
Ya torunları ya çocukları en kötü ihtimalle İstanbul Üniversitesi'nde okumuş oluyo. Hiçbir yaşlı denk gelmedi ki çocuğu ya da torunu kötü bir bölüm okumuş olsun. Gıcık oluyorum arkadaş.
Haha :)) niyeki :p
benden yüksek bölümler okumuşlar hep :p
Calis sende seninde olur :p
inş canım yha. s. s. p
Evet. Özellikle anneannemle dertleşmyi çok severim. Babannemle dizi falan seyrederiz hep. Bize geldiklerinde çok eğlenirim. tabi bide para veriyolarsa...:D
Haha ah biz torunlar :p
Aynen. D
severim ama bir tanesi mason çıkmıştı adambeni neredeyse mason yapacaktı.. bana mason dergisi verdi beleşe..
İsim gereği yaslilarla hep iciceyim onlardan hayir duasi almak mükemmel bir huzur veriyo
Yaşlılarla konuşmak başkadır
Yaşlı ve tecrübeli insanlarla konuşmak başka
sen gidip berkecan dedelerlemi konuşursun
Hayır. Benim hiç ilgimi çekmeyen şeylerden bahsediyo çoğu
Çok hoşuma gidiyo eğlenceli hatta vrya huzur buluyorm çoğu insanlrdn daha iyi