(LÜTFEN, BAKIN) Kız arkadaşım ailemin eviyle dalga geçti, ayrıldık sizce kim haklı?

Selamınaleyküm arkadaşlar ilk öncelikle

2 gün önce falan kız arkadaşımla arabadaydık. Babam aradı bir iş için eve uğramamı söyledi. Ben de kabul ettim, kız arkadaşımda aynı sekilde kabul etti. Gittik eve gel istersen sen de görsünler dedim (daha önce tanışmışlardı)

Gelmek istemedi simdi gelmiyim canım ya kısa sürecek ya zaten falan tarzı bir şeyler söyledi, tamam dedim gittim işimi gördüm falan

Bugünde arkadasım söyledi, annemgilin eviyle dalga geçmis. Müstakil bir ev, taştan benim cocukluğumda orada geçti. Ama hiç yadırgamadım ve utanmamıştım. Bugün bunu duyunca beynimden vrulmuşa döndüm. "Ezik" demis bana. Bunu söylediğimde ise çok büyük tartıştık, ayrıldık.

Haklı mıyım, haksız mıyım sizce , empati kurabilir misiniz

(LÜTFEN, BAKIN) Kız arkadaşım ailemin eviyle dalga geçti, ayrıldık sizce kim haklı?
Cevapla