Selamınaleyküm arkadaşlar ilk öncelikle
2 gün önce falan kız arkadaşımla arabadaydık. Babam aradı bir iş için eve uğramamı söyledi. Ben de kabul ettim, kız arkadaşımda aynı sekilde kabul etti. Gittik eve gel istersen sen de görsünler dedim (daha önce tanışmışlardı)
Gelmek istemedi simdi gelmiyim canım ya kısa sürecek ya zaten falan tarzı bir şeyler söyledi, tamam dedim gittim işimi gördüm falan
Bugünde arkadasım söyledi, annemgilin eviyle dalga geçmis. Müstakil bir ev, taştan benim cocukluğumda orada geçti. Ama hiç yadırgamadım ve utanmamıştım. Bugün bunu duyunca beynimden vrulmuşa döndüm. "Ezik" demis bana. Bunu söylediğimde ise çok büyük tartıştık, ayrıldık.
Haklı mıyım, haksız mıyım sizce , empati kurabilir misiniz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer