Güncellemeler
+1 yıl
Sözde de onlar çok namuslu. Ruya normal dedikleri normal ama benim kaynanadan korkmam a normal. Onlar asla namusa iftira atmazamis ama ben kaynanamı eziyirmusum
Beni ve kızınin kocasini rüyada görmüş. Ben bacaklarım açık bı şekilde yani it oturusuyla oturuyorum ve karnım alttarafa kadar acıkmış. Enistede bana bakıyormuş. Kaynanam gel gel diyor ben gitmemiştim. Sonra oda bana vurmuş. Kaynanama bana bı daha böyle rüya anlatma dedim. Sende hareketlerine dikkat et dedi. Yaran var mı gocunuyorsun dedi. Bende huyunu biliyorum iftara atar korksuyla eşime dedim. Annem haklı diyor. Bi rüyayamis. Aramizda büyük bı kavga var. bu soruyu üçüncü sorusum. Kim haklı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bu aile gerçekten fazlasıyla sorunlu bir rüya yüzünden bunları diyen gelinine neler etmez aman yarabbi... Kendine dikkat et lütfen
O yüzden erkenden anlattım. Kayinlarim kaynana kayinpeder jkimse benimle bı ömür konusmuycakmis
Akşam eşimle çatır çatır sevişirim rüyasida havada kalmış olur arsizim ben ev boşken davet ederim iç camasirimla gezerim öyle rüyaya böyle muamele
İftira i ben oldum. Damadina iftira atmışım. Birliktik evden kovuldum
Kocaya bak numunelik hıyâr boşan ne pis zihniyeti varmış içim sıkıştı
Bide namuslarina ben laf etmişim. Hadi rüyayı geçtim kendine dikkat et öz aman yaran varki gocunuyorsunun nesi normalllllll? Ben deliymisim
Ama sende de var hata, hakli dediği an cakamadinmi agzina tokadı o an pislik çıkartırım çocuk varsa aç nafayi ödesin eşşek gibi
Bebeğim rüyasından belli ic pislikleri ne düşünüyosun daha, eve geri gitsen kocanla ayni yataga nasil gireceksin kardeşiyle yanyana gelsen kim bilir neler düşünürler bilmiyorum valla kaynana adaylarim cicek gibilerdi hic karşılaşmadım ne desen bilemedim en iyisi boşanmak delirmis olan kaynanan
İki tane varda boşanmak başka bı sorun. Vermezlerde çocuğu bende kan çıkmasın diye idrarda edemem. Zaten zorlanirimda. Evlilik şans gibi başta oldu mu oldu. Sabah güneşi ısıtması akşam güneşine minnet ediyim. keske en baştan olmasaydi. Bugun evimde ilk gününde kendimi ilk kez o kadar değerli hissetim ki ağladım. esime iyi olacak diye kaynanam için kendimi maffetim hepte en kötü ben oldum. Daha da yüzüme kimse bakmayacakmis çokta umrumda
Ne cins insanlar evlerden irak minnoş canimi uzemem sen haklısın
Üzme bence de
Kaynanan niye kuduruyor anlamadım , olabildiğince uzak dur ve kocanı da yollama baksana tesiri altına almış, utanmasalar karalayacaklar seni
Birliktik evden kovuldum ben iftira atan benmisimmmm
Annem haklı mı diyor nasıl bir aile onlar ben senin yerinde olsam saniye durmam boşarım.
Bende çok mutsuzum ama çocuklarım var hem vermezler hemde tek başıma çok sorun yaşarım. Kizim var sitede tekrar evlenmem. Zaten sabah güneşi ne kadar isittiki akşam guneside isitsin
Sen bu aileden kurtar kendini bacım.
Bunların kafa sağlam değil.
Değil mi hahahhaaha ay guldurdun
Kaynanan da cahil , kocan da , kimse haklı değil
Bende mi?
Sen de ☺️ olabildiğince az muhatap ol,
Ulan rüya altı üstü ne alaka mk
Rüya ve rüyadan sonra dedikleri normal mi? Hadi gördü bana anlatması normal mi?
Anlatsa bile dedikleri doğru değil ayrıca ben olsam onu davet eder evime seci şeyler giyip gezerim kimseyide ilgilendirmez