Eşimin ailesinin yaptığına bakın. Kim haklı?

Ya biz yurt dışına çıktık , çıkarken de eşimin teyzesi bize valiz verdi yeğenine ulaştıracakmışız. Biz de tamam dedik. Valizi aldık eve gider gitmez de ben valizin içini aradım doğal olarak yanımda ne taşıyacağımı bilmek istiyorum. Belki içinde yasaklı bir şey var nerden bilebilirim? Baktım ki kocaman valizin yarısını bile doldurmamış boşuna taşımayalım diye de araya bizim eşyalarımızı sıkıştırdım. Yurt dışına varıncada valizden bizim eşyalarımızı çıkarıp sadece kaynanamın koyduğu eşyaları koyup sahibine ulaştırdım. Ertesi gün aradılar eşyaları kurcalamışsınız ne hakla onların özel eşyasıymış 🤦🏻‍♀️ meğer valizin fotoğrafını çekmişler. Baya baya sorun çıkardılar teşekkür edecekleri yerde. Dedim ki anne neye kızıyorsun valizi olduğu gibi eksiksiz ve düzenli verdim dedim yok bir de çalsaydın dedi

Eşimin ailesinin yaptığına bakın. Kim haklı?
Cevapla