Eşimin ailesinin eşimi sömürmesi doğru mu?

Eşimin annesi ve babası çalışmıyor ikisi de evde yan gelip yatıyor. her ay benim eşim bunların borçlarını ödüyor. bunlar normalde iki kardeş ama sürekli benim eşim destek oluyor abisi elini cebine atmıyor. her sene bir bahanesi var. Sürekli onlar yüzünden kavga ediyoruz. Yeri geliyor ben onunla olan herşeyimi ayırıyorum. Konuşmuyorum ama eşim sürekli ailesini bana tercih ediyor evde huzur yok. ben ev almak için para biriktirmeye çalışıyorum o benim hayallerimi sürekli ailesine borç verdiği için erteliyor. Ne zaman konuşmaya kalksam sen istesen de vereceğim istemesen de diyor. O yüzden çocuk bile yapmak istemiyorum artık eşimden git gide uzaklaşıyorm resmen bize sırtlarını dayadılar bıktım ailesinden
Eşimin ailesinin eşimi sömürmesi doğru mu?
Cevapla