Ailesi için tüm iznini kullanan eşime kırılmakta haklı mıyım?

Eşim doğuda görev yapıyor, biz kızımla henüz yanına gidemedik, evi filan ayarlayıp götürecekti bizi yanına. Eşimin babası kalp krizi geçirmiş, kardeşide bunu aramış babam çok kötü diye. Eşimde korkmuş kalan tüm iznini kullanıp yola çıkmış. Bu arada babasının durumu iyi, anjiyo oldu. Hastaneden taburcu edildi durumu iyi. Eşim bir hafta tüm iznini ailesinin yanında geçireceğini söyledi, bizim yanımıza gelmeyecekmiş, araba manuel oldugu için bacağı ağrıyormuş git gel. Biz eşime şu an 4-5 saat uzaklıktayız. Tüm iznini ailesinin yanında geçirmesi bizim yanımıza gelmemesi beni kırdı nedense. Babasının durumuda iyi sonuçta, ne yapacak köyde o kadar gün. Haksız mıyım?

Ailesi için tüm iznini kullanan eşime kırılmakta haklı mıyım?
Cevapla