Eşim doğuda görev yapıyor, biz kızımla henüz yanına gidemedik, evi filan ayarlayıp götürecekti bizi yanına. Eşimin babası kalp krizi geçirmiş, kardeşide bunu aramış babam çok kötü diye. Eşimde korkmuş kalan tüm iznini kullanıp yola çıkmış. Bu arada babasının durumu iyi, anjiyo oldu. Hastaneden taburcu edildi durumu iyi. Eşim bir hafta tüm iznini ailesinin yanında geçireceğini söyledi, bizim yanımıza gelmeyecekmiş, araba manuel oldugu için bacağı ağrıyormuş git gel. Biz eşime şu an 4-5 saat uzaklıktayız. Tüm iznini ailesinin yanında geçirmesi bizim yanımıza gelmemesi beni kırdı nedense. Babasının durumuda iyi sonuçta, ne yapacak köyde o kadar gün. Haksız mıyım?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aile & Toplum konusunda 762 cevap paylaştı.
9 ayErkekseler evlenip çoluk çocuk sahibi olunca nedense ailesine düşkün oluyor. anladığım kadarıyla sen eşini fazla tolere etmişsin o da bundan yüz bulmuş. Senin yanına gelip çocukla uğraşmak istememiş o yüzden iznini orada kullanmış. Halbuki mazeret izni kullanabilirdi, iyi olduğunu görüp senin yanına gelebilirim kalan günlerde ama dediğim gibi işine gelmemiş. Bence bundan sonra çok tolere etme, ettikçe senden beklentisi yüksek oluyor. Bir süre tavır alırsan eğer belki işe yarar. Ailesi babası tamam ama iyiyse kendi ailesinin yanına gidebilirdi. Ve emin ol erkekler isteyince çok güzel yapıyor her şeyi
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
9 aySeni çok iyi anlıyorum. Eşinin tüm iznini babasının yanında geçirmek istemesi biraz üzücü bir durum. Sonuçta seninle evli olduğu için sana ve çocuklara da vakit ayırmasını istemen en doğal hakkın. Eğer o gelemiyorsa belki sen çocuklarla babasının evine gidebilirsin, şartlar uygunsa tabi.
00 Yorumla
Ana baba önemli annesini yeni kaybetmiş biri olarak yazıyorum bu yorumu ben 2016 dan bugüne annemi canlı olarak sadece 3 kez gördüm iş yüzünden gidemedim oda sakat olduğu için gelmedi daha da hiç gelemez artık söz konusu aile olunca fedakarlık lazım sen haklısın oda kendince haklı belki kaybederim korkusu var belki de son görüşüm diye düşünür bilmiyorum yani yargılamak yanlış kimsenin de haddine değil ben olsam bende aynı şeyi yapardım derim ama yaptigimla yazdığım tutmaz
00 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
9 ayEşinizin babası için geçmiş olsun diliyorum.
Gelelim soruna.
Verdiğin detaylara bakılırsa, adamın durumu iyi eşinizin bu bağlam da gidip görmesi iyi olup olmadığından emin olması ve akabinde ailem dediği insanların yani sizin yanınıza gelmesi gerekli00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadığın duygular çok anlaşılır, eşinden uzak kalmak ve onun bu kararından dolayı kendini biraz kırgın hissetmek oldukça normal. 💔 Babasının sağlık durumunun ciddi olduğunu öğrenince panikle hareket etmiş olabilir, bu süreçte ki duygusal yükü onu ailesinin yanında daha fazla kalmaya yönlendirmiştir. Ancak senin ve kızının da ona duyduğu ihtiyaç çok kıymetli, bunu nazikçe onunla paylaşabilirsin. 🌸
Ona, hissettiklerini açıkça ancak suçlamadan ifade etmeyi dene. "Sana ihtiyacımız var ve orada fazla kaldığını düşünüyorum" gibi açık bir şekilde duygularını dile getirebilirsin. Ayrıca, böyle dönemlerde empatiyi de elden bırakmamalı. Babasına duyduğu endişeyi, belki de içindeki suçluluk duygusunu anlayarak yaklaşman ilişkinize katkı sağlayacaktır. 🌿✨10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
77
Cevap
97Cevap
9 ayBence sen olayı sadece kendi tarafından düşünüyorsun tamam senin de hakkın noktan olabilir ama bu noktada hayatının hayat meselesi kalp krizi gerçekten büyük bir şey belki adam ölebilirdi anjiyo olmuş diyorsun anjiyo olmak o kadar basit bir şey değil tamam eşine senin yanına gelmesini istiyordum üstelik eşinin görevini biliyorsun yaptığı şeyleri biliyorsun tamam böyle bir durum varsa o zaman sen eşinin yanına git aynı zamanda kayınbabanı da görmüş olursun belki de adam gerçekten gelemiyordur bilemiyorum ya da korkuyordur Babasına bir şey olacaksın çünkü bunlar riskli işler belki tekrar bir şey olur yanında bulunayım diye düşünüyorum sonuçta bir de şöyle açacağını düşünüyor aynı şeyi seninle ailenden birine de olabilir Allah göstermesin böyle şeylerle anlayış göstermek gerekir sen onun yerine gidebilirsin bence
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ayCanım aklını başına topla evet hoş değil açıkçası ben de sinir oldum ama yapman gereken şey şu, bütün sinirini öfkeni topla ve sanki onun babasını ‘çok düşünüyormuş gibi’ yap. Ay babam vah babam yap erkekler çok sever🤣 sabah akşam çık gez çocuğunla, eve gelince de bunu ara, babam iyi dimi canım aklım sizde kaldı merak ettim valla de. İyi ki hemen gittin sen ordayken içim rahat onların başına bişey gelmez sen eğer ordaysan de🤣🤣 erkekler çok sever, evet maalesef böyle yapacaksın:)) son günde de kızınla birlikte babayı arayıp, seni çok özledik babasıı yapacaksın ama onun izini bitmiş olacak:) o da pişman olacak ve artık iznini düzgün kullanmayı öğrenecek. Ama iznim bitti derse, olsun hayatım sağlık her şeyden önemli biz seni bekliyoruz de geç gitsib
20 YorumlaYani aynı durum senin başına gelse annen ya da baban benzer durumda olsa sen sadece günü birlik gidip geçmiş olsun diyip dönermiydin annene veya babana? sen olsan kocan da seninle gelsin istemezmiydin? Sen neden gitmedin böylesi önemli bir olay yaşanmış...
20 Yorumlatek kelimeyle yazıklar olsun , senin ve hem cinslerinin yorumlarını okudumda utandım açıkçası, şu düşüncelerini eşin bilse seni tek celsede boşasa hiç üzülmem, sizde insanlık adına bişi kalmamış, bencilsiniz, sonrada erkekler neden böylede şöylede, biraz empati yapın, eşinin yerinde sen olsan baban kalp krizi geçirse napardın. bunu bana açıkla, sana ve senin gibi düşünenlere yazıklar olsun.
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 371 cevap paylaştı.
9 aysenin baban olsa bu durumda ne yapardın iyi diye yanına gitmezmiydin
cidden bunu kendinize sorun lütfen kendi anne babanızda ne yapardınız
%99'u bu sitenin babasının annesinin yanında geçirirdi.
kendi anne babasına saygı göstermeyen birinden saygı beklemeyin
20 Yorumla
9 ayÖncelikle geçmiş olsun. Acil şifalar diliyorum. Tüm iznini ailesinin yanında geçirmesi doğru değil. Sizide yanına alıp geçirmesi gerek. Mesafe ne kadar saat uzaklıkta olursa olsun. Km önemli değildir. Arabanın Manuel olması bahane değildir. Benim bundan önceki arabam manueldi 8 saat yol giderdim 2 mola verirdim bacağım ağrıdı demezdim. Çünkü ağrımaz. Uzun yolda çok vites değiştirmiyorsun.
20 Yorumla
9 ayTabii ki haklısın. Yetişkin olamadan evlenmiş, 5-10 yaşlarında küçük bir çocukla evlisin. En çok vaktini seninle geçirmesi lâzım. Çünkü eski ailesinden sen ona daha yakınsın. Sen onun hayat arkadaşısın, daha kalıcısın ve daha yakınsın ama anne-babası sadece yetişkin olana kadar en yakını. Yetişkin olunca anne-babanın vasfı ve gereği kalmıyor.
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Olayı sadece kendin açından düşünmüştün babası ölümden dönmüş ailesinin yanına gitmesi normal anju olduğu iyi anlamına gelmez. Sen olsan annene bir şey olsa ya da babana? Nereyi tercih ederdin bu durumda evde durmayı mı? Annenin yanında ya da babanın yanında olmayımı birde ölümden dönmüşler hani? Bir kadın olarak ben olsam bende babama gitmeyi tercih ederim. Onların yanında olmayı isterim. Onların işine ya da her neyse destek olmayı tercih ederim. Ailen sonuçta önemli değilmi?
21 Yorumla- 9 ay
Olgun ve doğru yorum
Seni çok iyi anlıyorum kendini değersizlik hissine kapatırma kardeşim elbet ki onun için çok kıymetlisiniz ve sizi yanına alacak demişsinde.. bu anju oldu dedin ama emin ol kolay değil onun ağrısı sızısı vardır daha tamam sizde ailesisiniz ama hastalık bu elbette ki ailesiyle olacak ailesine gitmeden size gelseydi zaten o adamdan adam olmazdı ailesini düşünüp yanında olmayan adam şeninde yanında olmaz zaten boşan ayrıl gibi saçma sapan cümleleri gale almamanı öneririm ve bu süreçte eşine destek olmanı tavsiye ederim
20 YorumlaTamamen haklısın diyemem ama haklılık payın var elbette. Sonuçta babası yani korkması doğal ve adam kalp krizi geçirmiş grip gibi bir şey değil, evet durumu şu an iyi olabilir ama biraz empati yapabilirsin bence kafasında allah bilir ne denli senaryolar kurmuştur ve endişelenmiştir. O nedenle de full duygusallıkla izninin tamamını öyle harcamıştır. Fakat şurada haklısın yani bi kaç gün sana ve kızınıza da vakit ayırabilirdi ama bence çok büyütüp üzme kendini derim.
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 437 cevap paylaştı. Haklısın demişte millet kimsede empati diye bi şey yok klavyeden 2 saniyede yazıyolar geçiyolar bunlar çok ciddi şeyler taburcu durum iyiye bakma sen aynı şey senin babanın başına gelse burdan attın tuttun gibi olmaz 1 hafta nedirki kalsın tabi babasının yanında görüceksiniz illa birbirinizi nolcak kırılmayın böyle şeylere
04 Yorumla
Soran9 ayBizde ailesiyiz ama
Soran9 ayBaşlı başına sorumsuz ya insan bi düşünür, bunlar yanıma gelecek diye. Bi düşünür götürülecek eşya varsa alayım götüreyim diye. Sonuçta kargoya versek bir dünya para
Aile & Toplum konusunda 534 cevap paylaştı. Geçmiş olsun öncelikle. Hastalık halinde eşinizin ailesinin yanında kalmak istemesi gayet doğal. Eşiniz yerinde siz de olabilirdiniz. Babanız kalp krizi atlatmış olsa bile yanında kalabilirdiniz. Aklınızın babanızda kalmaması için. Bu noktada anlayışlı olmalı ve eşinizin ailesini arayarak geçmiş olsun demelisiniz. Eşinize destek olmalısınız.
10 YorumlaYani tabi babasının durumu iyi olsa bile görmek istemek onun hakkıdır bir şey diyemeyiz ama 1 haftalık izni var diye de 1 hafta ailenle kalmak zorunda değilsin tamam gittin gördün babanı ve durumu iyi 3-4 günü de eşin ve çocuğun ile geçirmen lazım çünkü senin ailen onlar
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
9 ayAdamın babası kalp krizi geçirmiş sen napmasını isterdin telefondan "geçmiş olsun tamam ozaman by" mı deseydi? Ne tuhaf insanlarsınız ya senin anan baban geçirince sen gitmezsin🤔 Anası babasına ailesine zor gününde koşmayan adam emin ol sana hiç koşmaz umrunda bile olmazsın
10 Yorumla Henüz KENDİ AİLESİNE HATTA ÇOCUĞUNA BİLE ÖNCELİK VEREMEYEN BİRİSİ. Ne kadar acizce. Sonuna kadar haklısın. Sadece birkaç günlüğüne görmeye gitse ve sizi de ihmal etmese neyse diyeceğim, paşanın keyfine bak kendi karısını kızını düşünmeden BÜTÜN İZNİ köyde geçirecekmiş bir de. Haksızsın diyen herkes a... pta.. lın önde gideni. HAKLISIN.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
9 ayEğer kendinizi haklı görüyorsunuz elbette.
Fakat bu durumu kendinize olumlu şekilde yarar sağlamasını istiyorsanız.
İletişim kurun.
Çünkü karşınızdaki bir kadın değil.
Direk olarak içinizdeki üzüntüyü ve taşıdığınız hisleri anlatın.
Hiç bir durum ve konu çözümsüz değildir.
İmkansız değildir.
İnsanlar ikiye ayrılır.
Niyeti olanlar ve olmayanlar.00 Yorumla Haksızsın yorumlarda aklı başında olan kadınlar da var senin gibi haksızlarda
İnsanın anne babası da kıymetlidir, bugün varlar yarın olmayacaklar ölüm olanlara daha yakın. Durum tam tersi olsa sen de babanı seçerdin olması gereken bu.
Olağan durum senin de eşinin ailesiyle geçmiş olsuna gitmeliydin, hastalıkta ve sağlıkta verilen sözler erkenden uçmuş durumda demek ki.. belki de eşin sana kırılmıştır.00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)9 ay4-5 saatlik yola ayağım ağrıyor diye gelmedi demek ki kırılmakta sonuna kadar haklısınız böyle bir durum yok ya şöyle söyleyeyim size sevdiğim bir insan vardı sevdiğim bir kadın daha önce inanın 1600 kilometrelik yol sırf onu bir saat görmek için bile gitmişti Sevgi böyle bir şeydir ta ki sizin eşiniz ya
014 Yorumla
Soran9 ayDemek ki önceliği değiliz gerek durmuyo. Bu ay sonu gibi bizi yanına almayı düşünüyor acaba o yüzden mi gelmedi
Cevap sahibi9 ayBilmem belki de olabilir belki sizi yanına alacağı için de ama ne olursa olsun bir saatliğine bile olsa yanınıza gelebilir yine de olumlu düşünelim
Soran9 ayEvet ailesinin yanında geçirecekmiş
Cevap sahibi9 ayGeçirsin bakalım ama yani kafamı kurcalayan şeyler var sizi gelip sizi de alabilirdi hadi ailemle birlikte geçireceğim Siz de gelin burada kalın diyebilirdi değil mi
Soran9 ayBizi gelip alması sonra tekrar bırakıp dönmesi gerekecek. Öyle çok zor ve masraflı olur zaten bende hiç gitmek istemiyorum oraya
Cevap sahibi9 ayYani en azından bir teklif bile etse size hoş görünebilir en azından şunu dersiniz ha demek ki babasıyla kalmak istiyor bak bu arada beni de düşünüyor derdiniz bence
Soran9 ayEvet ama demedi öyle bir şey. O kadar kıymet verse zaten
Cevap sahibi9 ayPeki bir şey soracağım size her zaman böyle miydi size karşı yoksa genelde düşünceli bir erkek midir
Soran9 ayDeğişiyo bazen iyi bazen ilgisiz
Cevap sahibi9 ayHani dediğim gibi bu yaptığı şeyler zorunuza gitmesin belki de ailesiyle zaman geçirmek istemiş olabilir yani canınızı sıkmayın lütfen
Soran9 ayTamam da biz neyiz ailesi değil miyiz, bu kadar sorumsuz olunmaz
Cevap sahibi9 ayO konuda sonuna kadar zaten haklısınız hemfikiriz o konuda yani 4-5 saatlik yola ne olursa olsun bir gün bile olsa kesinlikle gelmesi gerekir bunun öylesi böylesi yok. Hani Peki bu durum da sizin kırılabileceğinizi hiç düşünmüyor mu
Soran9 ayşu an sallamıyo bile baksanıza. Ona kalırsa ben anlayışsızım haksıızzım
Cevap sahibi9 ayŞu durumda neyiniz anlayışsız Allah aşkına ben anlamadım ki yani anlayışsız bir insan olsanız şu anda kıyameti koparmanız lazım bakın sizinle hiçbir şey demiyorsunuz ona ne bekliyor yani bu durumda
Gizli Üye(30-35)9 ayKonu ne olursa olsun ailesiyle sürekli iç içe olan, en ufak ah sesinde yanında aile olan çiftler mutsuz oluyor. Eşine kırılmakta haklısin ama kırıldım deyip köşene çekilmemen lazım detaylarıyla nedenlerini demelisin erkekler suskunluktan anlamaz.
11 Yorumla
Cevap sahibi9 ayAile yanında olan yazacaktım*
- Aile & Toplum konusunda 632 cevap paylaştı.
9 ayManuel arabada bacağı ağrıyorsa debriyajın bakımını yaptırsın. Kıysın biraz parasına..
Bunlar bahane değil...
Ailesi için endişelenmiş olabilir bunu anlarım ama beraber de gidebildiniz bence...
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayHaksızsın. Adam anjiyo olmuş, damar açılmasa ölebilirdi ve dolayısıyla korkmuş. Bu adam, yılda 30+15 (mazeret izniyle birlikte) gün izniyle ailesini görüyor. Aynı durumu — Allah yaşatmasın — sen yaşasan ve babanı görmek istesen, eşin de buna karşı çıksa ne hissedersin? Biraz anlayış lütfen.
04 Yorumla
Cevap sahibi9 ay@hynjinnnn Böyle şeylere içerlenmek bile sıkıntı işte, yaptığın ile sınanırsın derler. Allah aynı durumu yaşatmasın tabi.
Cevap sahibi9 ay@hynjinnnn ben evliyim zaten ve hiç bir zaman engel olmadım kaç defa ailesinde kaldı ben evdeyken
babasının yanına giderken araba Manuel degilmi? ya da bacağı agirimiyor mu? hepsini geçtim sizide oraya çağırabilir bilet alıp ayrica hala neden ayrı ev neden ev tutulmaması benim arkadaşımın da esi asker bebegi var nereye olsa tasiniyorlar birlikte zaten önceden gidilecek yer belli oluyor sanırım kolaylığı seçmiş sakin kalıp ilişkinizi gözden geçirin bnce
20 YorumlaBu o kadar ince bir mesele ki, anne baba çok önemli. Ama evli bir erkek artık kurduğu aileninde önemli olduğunu çok iyi anlamalı ve çabalamalı bunun için. Bunu yüz yüze güzelce konuşursunuz. Allah kolaylık versin kardeşim
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
9 ay4-5 saat uzak bir yol değil sende gidebilirsin. Hem babasına geçmiş olsun dersin, aile bir araya toplanmışken onlarla görüşürsün hem de eşine destek olursun. Adam ölmedi diye normal davranmayın biraz şımartın nedir yani
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 605 cevap paylaştı.
9 ayçok haklısın abla. babası ne durumda olursa olsun kalp krizi biraz kötü bir durum o yüzden yanında daha fazla kalması normal. bir iki gün bile size ayırmamış olması biraz düşüncesizlik ama bunu söylese iyi olurmuş. askerler şaşırtmadı yine yeniden
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kusura bakmayın ama kalp krizi geçirdiyse anjiyodan sonra da risk devam eder. Hem babasına moral olmak için hem de tehlileli bir durum olma ihtimaline karşılık kalmış olabilir. Siz de gidin görmek isterseniz.
00 Yorumla
9 ayO izinde sana da vakit ayırıyorsa sorun yok ama sadece ailesi ile vakit geçirip seni peşinde sürüklüyorsa sonuna kadar haklısın
30 YorumlaAy tabii ki haklısın sen. 1 hafta boyunca ailesinin yanında kalması zorunlu falan mı? hayır. Bir iki gün görüp gelebilir. Çocugunuz var bide hani bu bacak ağrısı boş bi laf olmuş. Görmek isteyen 4 5 saat yolu çeker gelir az bir zaman dilimi dahi seni gormek için. Yüz verme bu kadar tribini at.
10 YorumlaHaklisin sonuna kadar neticede onlar ne kadar ailesiyse siz de ailesisiniz ki oncelik her zaman siz olmalisiniz ailesinin yaninda tabiiki olabilir ama onceliginin de siz oldugunu goz ardi etmesi kirici bir kismini ailesinin yaninda gecirip sizin yaniniza gelebilirdi dort bes saat cok degil insan esini cocugunu gormeden nasil durabilir ki gercekten cok kirici ailenin yaninda olmak kizini esini gormek icin degil dort bes saat insan butun gun yol cekebilir dusuncesizlik bu.
11 Yorumla
9 ayAtlayıp git otobüse hemen bana yapılsa bu hareket babamın evine gider düşündürür öyle geri gelirdim eve
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
9 ayAilesinde başka kimsesi yoksa seninle neden evlenmiş. Bu soruyu sor ona. Evlendiği halde evlenmeden önceki hayatını devam ettiren insan tipinden tiksiniyorum
00 Yorumla Senin çocuğunu alıp kayınpederini ziyarete gitmen olması gereken.. Eşin bu duruma alınmıyorsa senin alınman haksızlık.. Adam kalp krizi geçirmiş ve babası sonuçta..
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
9 ayKesinlikle haklısınız..👍 üstelik bir tane de çocuğunuz var. Acilen bu konuyu konuşmanız gerekiyor , ikaz etmelisin bunu tekrarlamaması için 👍
00 Yorumla
9 ayBiraz kırılmış hissetmen çok normal çünkü eşinle birlikte vakit geçirmek senin de ihtiyacın. Ama bence bunu içinde tutmak yerine sakin bir dille paylaşırsan ikiniz de birbirinizi daha iyi anlarsınız. Onun niyeti seni üzmek değildir, sadece ailesine vakit ayırmak istemiştir. Evlilikte denge önemli, senin de kendi hakkını istemen gayet doğal.
00 Yorumla
9 aySiz yengeç akrep balık Burclarindan biri olmalisiniz. İlgiyi kendinize ayırmasını istiyorsunuz. Aslında haksız da sayilmazsiniz. Ama kirilmak yerine sizde esinizin ve ailesinin yanına gidebilirsiniz. Böylelikle hem esinize güzel bir jest yapmış olur hemde bu durumda onu yalniz birakmamis olursunuz. İmkanınız varsa o da ordayken 4-5 saatlik yolu göze alip gidin onun yanina
00 Yorumla
9 ayTabiki çok haklısın kırılmakta sen onu beklerken o önce ailesini ziyaret etmek istiyo seni zor durumda birakiyo cok zor olmalı senin içinde böyle bir hayat
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 586 cevap paylaştı. Haklısın manuel bacagım agrıyor saçmalıgı ne ya 4 5 saatlik yol diyorsun uzun yol büyük ihtimal manuelde otamatikte olsa fark etmez debrajı az kullanacak sehir içinde kullanmıyor ya sonuçta
00 Yorumla
9 ayHaklısın. 4-5 saatlik yol ne ki. Ben izinlerimde kaç saat aktarma beklerdim veya otobüsle kaç saat yol giderdim sırf görebileyim diye
04 Yorumla
Soran9 ayBu ay sonuna doğru bizi yanına almayı düşünüyor. Acaba o yüzden mi gelmiyo. Hani zaten yakın zamanda yanımda olacaklar diye
- 9 ay
Bak babasının durumu kötü olsa başında beklemesi gerekse tamam bu düşünceyle gelmesin sorun yok ama babası iyiymiş gelebilirdi. Gerçi bu düşünceyle gelmemiş olabilir sen yine de içini kötü düşünce ile doldurma buradaki yorumlara bakınca nefret dolarsın o yüzden alttan al anlayış göster ama tabi üzüldüğünü de söyle açıkça naif bi dille kalp kırılınca kolay düzelmiyor çünkü
Soran9 ayTeşekkür ederim ama gerecekten kırıldım. Ailesi ne kıymetliymiş ya. Biz ailesi değiliz sanki
- 9 ay
Kırılmakta haklısın. Ama bunu eşinle konuş söyle içinde tutma yoksa bu seni daha da çok etkiler. Ara söyle nazik bi dille ben gelmeni beklyordum gelmeyince çok üzüldüm kırıldım vs de tamam sende haklısın sonuçta babamız hasta hatta gelip alsaydın bende ilgilenirdim vs gibi konuş. Kalp kırmak kolay çünkü he baktın çok ters davranıp tersliyor o zaman farklı davranırsın
- Aile & Toplum konusunda 866 cevap paylaştı.
9 ayKendinizi onun yerine koyun ve onu anlamaya çalışın. Babası yaşlı ve onu yakın zamanda bir daha göremeyebilir...
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ayAilesi? Onun ailesi sizsiniz hayatım. Bir günlüğüne geçmiş olsuna sizi de götüebilirdi yanında olun diye ya da en azından bir günlüğüne evine gelebilirdi. Hiç bir erkek için Manuel araç sevdiği kadını ve evladını görmek için engel olamaz ya saçma tabii onun açısından da düşünmek lazım aile bağlarına ne kadar önem veriyor falan
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı. Haksızsın içinin rahat etmesi için bile gidip görmesi lazım adamın. Bu kadar bencil olmayın
21 YorumlaYaptığı doğru değil babasını merak edebilir ama sizi de görmüyordu sonuçta ya sizi gelip alabilirdi ya da çocuğu al atla gel diyebilirdi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayHaklısın hadi babasının durumu ciddiyetini korusa tamam da böylesi olmaz. Size de vakit ayırmalıydı. Asıl ailesine vaktini ayırması gerek orada birkaç gün kalıp dönmeliydi. Bacağı ağrıyormuş bahaneye bak !
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 595 cevap paylaştı.
9 ayManuel arabayla 4 5 saat gidemeyen erkekler bile üreyebiliyor. Doğal seçilim son 100 yılda negatife yöneldi resmen
00 Yorumla
9 ayAynı şey sizin başınıza geldiğinde ne yaparsınız? Eğer sonuç aynı ise o zaman kırılmakta haklısınız diyebilirim :)
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 340 cevap paylaştı.
9 ayHaksizsin adam ömür boyu seninle babası hastalanmış ne bu tavır ay Allah sabır versin iyi etmiş haddini bildiriyor
02 Yorumla- 9 ay
Harbi lan
9 ayHaklısın sonuçta iyi durumu. Bir hafta izni kalmışsa 4 gün orada 3 gün sizin yanınızda kalabilir.
00 YorumlaBenim eşim de öyle bişey olsa koşar ailesine takma kafana evlenince daha bagli oluyorlar ailelerine ne hikmetse
01 Yorumla
9 ay4-5 saati erkek adam 3 saatte gelir. Böyle bir erkek adam değildir. Bu nasıl bir şey ayıp ayıp karısına sahip çıkmayanın karısına sahip çıkarlar.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 445 cevap paylaştı.
9 ayYaptığında bir hata yok ama seni ve çocuğunuzu olduğu yere davet etmesi gerekirdi neden seni çağırmadı ki senin ailesi ile porblemin mi var
00 Yorumla Aile olabilirsiniz ama böyle istisnai durumları görmezden gelemek mantıklı olandır
00 YorumlaYok artık, tepkinde sonuna kadar haklısın, eşi ve çocuğunu görmeden geri mi gitti yani şimdi
011 Yorumla
Soran9 ayÖyle diyo gelmeyecekmiş
Soran9 ayGidemeyiz ki bebekle otobüsle. Bu ay sonuna doğru bizi yanına almayı düşünüyor. Acaba o yüzden mi gelmiyo. Hani zaten yakın zamanda yanımda olacaklar diye
Soran9 aySizce nasıl tepki vermeliyim
Soran9 ayTeşekkürler
Soran9 aySiz iş için mi
Gizli Üye(25-29)9 ayEvet haklısın ama o da onun babası telefonda böyle kötü haberlerin verilmemesi taraftarıyım eğer gitme imkanınız varsa bence siz de gidin yanlarına sonrasında babasının iyi olduğunu anladığında evinize gitmek isteyecektir eminim ki
00 Yorumla
9 ayBu bir sağlık konusu, anlayış göstermelisin.
10 YorumlaAyıp etmiş 1 günlük yol olsa yine gelip gider insan
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)9 ayBize bilet parasını yolla kızımı da alıp geleyim çok özledim de. Anlamıyorsa da onun ök**lüğü olur. Evet anne baba da önemli ama eş ve çocuğunla kurduğun ilişkinin önüne de geçmemeli.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 508 cevap paylaştı. Aslında sen haklısın bana göre çünkü evlenince sorumluk sahibi olunuyor ya iyice hani
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 aySiz ne bicim sığırlarla evleniyosunuz? ayagım agrıyor diye gelemiyorum ne demek? Benim kocam sıkıyosa öyle bisey yapsın bakalım neler gelicek basına
10 YorumlaLan olm kız aklı diyince kızıyorsunuz kız aklı işte canım
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
u 9 ayBari birini yollayıp sizi aldirsin 4. 5 saatlik yol bir sey değil
10 Yorumla - Devamını Gör (114)
Devamını Gör(159)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer