Yalnızlığı seviyorum pek samimiyet kurmam. eşim öyle değil?

Aile gezmeleri konuşmaları iletişimde olmayı seviyor. Ben sınırlı tutarım. O resmen her gun annemi aradın mı diye sorar kardeşimle konuştun mu diye sorar bana saçma geliyor. Haftada bir iki yeterli bana göre
Yalnızlığı seviyorum pek samimiyet kurmam. eşim öyle değil?
Cevapla