Yalnızlığı seviyorum..Fakat alışmaktan korkuyorum..

Bu sevgi korkutuyor beni , ya alışırsam..

Ya alışır da hayatı biriyle paylaşmanın güzelliğini unutursam...

Ne yapmalıyım bu ince çizgiyi geçmemek için?
Güncellemeler
+1 yıl
Allahını seven yanıt yazmasın lütfen..Ben ne diyorum 20 yaşında arkadaşlar ne diyor yahu.Sanırsın ömürlerini yalnız yaşamışlar.Ey allahım ya
Yalnızlığı seviyorum..Fakat alışmaktan korkuyorum..
Cevapla