Çok yalnızlık çekiyorum sevilmiyorum? Lütfen cevap verin?

Arkadaşlar kendimi olduğundan fazla yalnız hissediyorum. Gurbette çalışıyorum uzun zamandır burdayım. Aradıklarım telefonuma bakmıyor geri dönüş te yapmıyor mesajlarıma geç cevap veriyorlar bazen girip yazmıyorlar ve hoşlanmadığımı dile getirince sen bilirsin diyolar. Sevilmiyorum etrafımda hiçkimse sevmiyo beni kimsenin umrunda değilim daha demin oturdum ağladım ne yapmalıyım nasıl umursamaz davranabilirim

Güncellemeler
+1 yıl
Kendimi hiç olmadığım kadar değersiz hissediyorum ne aşktan ne de dosttan yüzüm gülmüyo
Çok yalnızlık çekiyorum sevilmiyorum? Lütfen cevap verin?
Cevapla