Aileme istemsizce kötü davranıyorum nasıl düzeltirim kendimi?

Ailem dünyanın en iyi insanları olabilir
Çok merhametli şefkatli insanlar benim için çok şey yapıyorlar. Orta gelir olmamıza rağmen benj özel bir kolejde okutular ana sınıfından liseye kadar. Ama ben sınavda başarısız oldum kendimi çok kötü hissediyorum ve erkek arkadaşımdanda ayrıldım. Bunun siniri belirsizlik anlasilamamak
Çok kötü bir duygu ailem okul okumadılar kendi işlerini yapıyorlar beni bu yüzden birazcık anlamakta zorluk çekiyorlar. Bende. Sinir krizi geçiyorum. Bir akrabamız kızı. Anestezi teknisyen Ligı okuyor anneme gelip kadın kızım doktor demiş çok kolay kazandı falan dedi
Ben 30 bine girdim sayısal da bana gelip aptalsın diyor annem bak onun kızı öyle kazanmış diyor. Bende delirdim bağırdım ona ama bağırmak istemiyordum
Aileme istemsizce kötü davranıyorum nasıl düzeltirim kendimi?
Cevapla