Arkadaş ortamım yüzünden aileme kötü davranmaya başladım ne yapmalıyım?

Merhaba ben annemin istemediği bir arkadaşımla görüşüyorum o arkadaşımı istememe nedeni o kıx çok başıboş bir kız ve ailesi ayrı babası yeni hapisten çıkmış. Her neyse annem hocayla bile konuştu bunun için ama ben onunla konuşmaya devam ediyorum. Aileme bu aralar karşılık vermeye başladım ve bu durumdan çok rahatsızım düzelmeye çalışıyorum ama olmuyor bugün tekrar başlıyorum o kızla arama olabildiğince mesafe koyucam nolur sizde bir tavsiye verin ailemi üzmek istemiyorum

Arkadaş ortamım yüzünden aileme kötü davranmaya başladım ne yapmalıyım?
Cevapla