Arkadaş edinemiyorum ailem beni hep baskıcı yetiştirdiği için ne yapmalıyım?

Üni ye geçtim bu sene ve ortama uyum sağlayamıyorum asla hep kendimi geri çekiyorum ailemin yetiştirme tarzı yüzünden. Bana hep kimseye güvenme kimseye özelini anlatma diye diye çocukluktan beri içe dönük biri yaptılar kimseye derdimi düşündüğü kendimi anlatamıyorum. Bide sosyal medya kullanmama izin vermiyolardı telefon zaten almamışlardı başka şehire geldiğim için mecburen telefon aldılar ama bende şimdi sosyal medyada telefonla insanlarla nasıl ne aşamada konuşulur bilmiyorum onlar yazmadan yazamıyorum çekiniyorum. Bi yere davet ettiklerinde hep geri çeviriyorum kimseyle samimi olamıyorum hep kendimi çekiyorum bu bende psikolojik bi sorun oldu galiba ne yapmalıyım?
Arkadaş edinemiyorum ailem beni hep baskıcı yetiştirdiği için ne yapmalıyım?
Cevapla