Arkadaşlar ailem akrabalarim hepsi bana kötü davranıyor ne yapmalıyım?

Yarım edin bana nolur ne yapacam bunlarla o kadar kötü davranıyorlarki bana ben naptim bunlara artık evde kalmak istemiyorum gitmek istiyorum bana yemek vermiyo üstüne dovuyolar iste benden nefret ediyolarmiş kendileri soyluyo çok kötü davranıyorlar bana her lafı soyluyolar kenidmi sacunsamda olmuyo bı sevmediler beni hep asagiliyolar benle alay edip dalga geçerler napcam bir görseniz neler soyluyolar bana bana gelmiş senin gibi bı kpge mi bakcam diyo üstelik kimse benj savunmiyo artık onlardan soğudum yanlarına bile gitmek istemiyorum bı der her işi bana yaptırıyor herşeyi yapıyor bana evin isi de bana yaptiriyo sanki evladı değilim napcam yardım lütfen
Arkadaşlar ailem akrabalarim hepsi bana kötü davranıyor ne yapmalıyım?
Cevapla