Ailemin bana yaptıklarına karşı napmalıyım?

18 yaşındayım ve çok kalabalık bir ailede yaşıyorum apartman dairesinde 10 kişinin yaşadığı nerde görülmüş? Bizim ev öyle işte dışarı çıkmak istesem eve gelince günü zehir ediyorlar ilişki yapmak hayatıma birisini almak istesem kuzum damgası yerim ama benim öz teyzemin oğluna vermeye çalışıyorlar kendilerince bunun doğru olduğunu falan düşünüyorlar yks senem bu sene ders çalışmalıydım ama bu seneye kadar yapmadığım ev işlerini yaptırmaya çalışıyorlar sürekli üstüme geliyorlar obez oldun ayı gibisin giydiğim her şey gözüme batmaya başladı çok yakışsa bile illa yazın ortasında benim her yerimi kapatmamı bol şeyler giymemi istiyorlar normal bir body alıyorum bir büyük bedenini niye almıyorsun diyorlar ama zaten body yani o şekilde giymek için aldım üniversitede aile evinde okutmaya çalışıyorlar zorla kendi akrabalarımın olduğu memlekete bile yollamıyorlar illa aile evi herkes ailesinin yanında olmalı diyip sonra da kendi başınızın çaresine bakın vs diyorlar evdeki tek çocuk ben değilim 27 yaşında abim var 27 yaşına kadar çalışmadı lisede sınıfta kaldı ben tüm lise hayatımı çok başarılı geçirdim ama kız olunca bu onlara yetmiyor ne istiyorlar anlamıyorum o kadar sıkıldım ki artık yemeğimi yiyip hemen odama kaçıyorum her şeyimi tek başıma yapıyorum her şeyin üstesinden kendim geldim belki eve para getirmedim ama yüzlerini de hiçbir zaman aşağı eğdirmedim ama her zaman benden başka çocuklar onlar için daha önemli oldu bütün psikolojimi altüst ettiler şunu yazarken bile kimse görmesin diye odadan odaya kaçıp ağlıyorum mezuna kalmama bile izin vermiyorlar illa bir şekilde kazanmamı bekliyorlar üniversite okumak istemiyorum güzellik eğitimi alıp o işi yapmak istiyorum ama ona bile izin vermediler bir kere bile sırtımı sıvazlayıp aferin demediler ne kıymet biliyorlar ne değer biliyorlar her şeyi alttan alıyorum diye bir tepeme gelip sıçmadıkları kaldı yakındır onu da yapacaklar o kadar çaresizim o kadar yalnızım ki artık bu hayatı yaşamak istemiyorum kendilerini çok dinci ve gerçekten iyi cennete girecek insanlar sanıyorlar ama allah onları bana bu yaptıkları ve hissettirdikleri yüzünden onları oranın kapısından bile geçirmeyecek eminim ve buna inanıyorum bana tek verdikleri şey para ne sevgi ne saygı ne ilgi başka hiçbir şey yok napicam bilmiyorum

Ailemin bana yaptıklarına karşı napmalıyım?
Cevapla