Ailemin davranışları beni dayanılmaz yaptı, nasıl düzelecek?

Gerçekten artık dayanamıyorum. Arkadasımla starbucksa gittigimde masada fazladan bardak vardı. Biz de ismi görünmeden story attik. Masa kalabalık görünsün diye. Storyi onlardan gizlemedim çünkü neden gözleyim. Akşam eve geldigimde üçüncü bardak kimin oğlan mi vardı yaninizda diyr sordular insan gibi cevap verdim. ama tatmin olmayıp devam ettiler ne b*klar yediniz diye. Ben dışarı cikan bir insan değilim abartmıyorum yılda 1 kere 2 kere arkadaslarimla kafeye giderim. 22 yaşındayım yanimda bir erkeğin olması kadar normal bi şey yoktur diye düşünüyorum ki yoktu. Benim sinir olduğum , ufacık olayı bu kadar büyütüp bana her türlü yaftayı yapistirmalari. Annem zaten oğlan çocuk sevdasından ölüyor. Kendi evimde yemek yiyemiyorum. Beni sevmediğini de söyledi zaten sirf elaleme laf gelmesin diye böyle ugrasiyomus. napacagimi bilmiyorum.
Ailemin davranışları beni dayanılmaz yaptı, nasıl düzelecek?
Cevapla