Siz olsaydınız bir daha muhatap olur muydunuz?

Geçen bizim karşı komşudaydım, arkadaşı geldi kadını tanımıyorum bilmiyorum bi anda çekinme geldi, iyi akşamlar abla dedim, kadın kim bu arkadaş dedi birazda üslubunu beğenmedim merhaba diyebilirdi, ben çıktım peşimden eve girdi kapı arkasından sesini duydum yüzüme bile bakmadı dedi, ertesi gün kız kardeşim yaş pasta almış doğum günüm için, dedimki komşuya da yollayalım çocuğu pastayı çok seviyo, kafamda hiç bir fesatlık yok neyse kardeşime dedim sen götür, götürdü seslerini duydum konuşuyorlar, sevginin doğumgünüydü pasta getirdim vs doğum günükutlu olsun dediğini duydum, kapıya çıktım afiyet olsun abla dedim benimle yüz göz olmadı kız kardeşimle muhatap oldu doğum günümü dahi kutlamadı cevap vermedi, kapıyı kapatım girdi evine, ve ben bu kadına fazla nezaket gösterdim bu zamana kadar.

Siz olsaydınız bir daha muhatap olur muydunuz?
Cevapla