Siz olsanız vekalet verir miydiniz?

Arkadaşlar geldim eve babamı kaybettim.. Daha önce okul vb şeyler yüzünden şehir dışındaydım köye gelmedim. Annem bulaşık yüzünden bile bana beddua okuyor. Allah uzun ömür versin bilmem ne. Sen annesin ya anne dedim dayım da geldi bu şekilde konuşamazsın. 26 yaşında bir insan falan dedi. Bulaşık ya. Ben de bağırdım annesin sen anne. Kendine gel annesin dedim. Vekaletimizi alıyor. Babamdan bana kalan malları. Hakkım olanı. Kız kardeşime veriyor. Benim hakkımı bu kadın iyi mi kötü mü ne?
Siz olsanız vekalet verir miydiniz?
Cevapla