Sizin basiniza gelse siz olsaniz napardiniz?

babami cok ozledim, ama ailemden cok cektim ve gorusmuyorum ozellikle o psk annem ve oglu kardesim ile evin erkegi kral yaptilar nefret ediyorum onlardan bir yanimda cok mahrum diyorum ki yaslaniyorlar olm var diyorum her gittigimde bin pisman geri donuyorum gercekden igneliyici laflar mi desen... ama babami cok ozledim. oda ayni ama napcagimi bilmiyorum siz olsaniz napardiniz
Güncellemeler
6 ay
birde yanlis anlamayin hani onlarla nezaman iyi olursam esimle aram cok kotu oluyor bisey dediginden degil ama hemen bozuluyor ya😭
Güncellemeler
6 ay
bide en kucuk kardesimle cok iyiyim sadece o bize gelmisti yatiya babamda ona sey yazmisti eger seyhanin esi gittiyse gelin bizde kalin diye, maddiyat olarak hem yanimdaydi babam, ameliyat oldu cikti sey yazdi busefer kardesime ben ameliyattan ciktim beni niye aramadim, sormadin, sen beni ozlemedinmi falan acaba banami laf duyurmaya kalkti? 😭
Sizin basiniza gelse siz olsaniz napardiniz?
Cevapla