Eşim gözümün yüksekte olduğunu düşünüyor ne yapabilirim?

Eşim kendi işi olan ve kazanan biri, ama giderler çok büyük hem annesine bakıyor hem kendi evine vs derken bize birikim yapacak para kalmıyor.

Ben de maddi durumu baya yüksek bir aileden geldim ama ailem evlenmemi istemediği için görüşmüyoruz. şu an ev hanımıyım ama oturduğum evi mahalleyi vs hiç beğenmiyorum arabamız var ama yetersiz geliyor bana.


Eşime sürekli insanların evinden mal varlıklarından bahsederdim, ya da yolda giderken hoşuma giden evi arabayı gösterirdim sonuçta insan istiyor.

Eşim de kendini yetemiyor hissediyormuş zaten her gün çalışıyor pazar günü tatilinde de borsayla vb farklı yoldan para kazanma yollarıyla vakit harcıyordu. Ben de sıkıldım haliyle bedenen var ama ruhen yok sonra bir gün bana patladı senin gözün yüksekte sen her dışarıya baktığında benim gururum inciniyor yetemiyor hissediyorum dedi benim amacım bu değildi sizce haksız mıyım?

Eşim gözümün yüksekte olduğunu düşünüyor ne yapabilirim?
Cevapla