Hamileyim diye esim araba kullanmama izin vermiyor. Haklı mı sizce?

Esim ise yürüyerek gidiyor. İş yeri çok yakın çünkü. Araba boş boş kapıda duruyor. Esim iste olduğu zamanlar bazen anneme gidiyorum bazen çarşıda isim oluyor oraya gidiyorum boş yere taksiye para veriyorum. Araba boş kullanırım bisey olmaz diyorum. Yok ne olur ne olmaz hamilesin bir de diyor. Nereye gideceksen ben götürür getiririm seni diyor ama isteyken gelip beni alamaz sonuçta. Kendi kendine evham yapıyor. Dikkatli kullanıyorum zaten ne olacak sanki
Hamileyim diye esim araba kullanmama izin vermiyor. Haklı mı sizce?
Cevapla